19 Ekim 2017 Perşembe

yine hafta sonu..

Cumartesi bugün sabah işe gittim..

Bugün daha iyiyim..


Öğlende çıkıp.. Banyo musluk ve duş başlığı almaya gittim..


Muhteşem bir aksam görmüştüm..

Suda gezmiş kenarları yuvarlacık oluvermiş bir tahtanın üzerine monte edilmiş duş aparatları.. Nasıl doğal nasıl ruha iyi gelen bir şey..

Gittim onu almaya..


Ahşap bizim dediler o bizim standımız..


Ben de istiyorum dedim..

Herkes istiyor demezler mi..


Sinir oldum..


Eh ben ne hayaller kurmuştum gri keten seramiğimin üzerinde bu eski ahşap üzerinden yola çıkıp..

Hepsi çöp oldu..


O zaman grohe alabilirim hem indirimde..

Artemyı bitirmek istiyor grohe dedi biri ..

Artık politika banyoda..

Subliminaller yıkanırken..


Tam çıkıyorum ustalarımın başı aradı neredesin ablacığım..


Neyse ki eve yakındım..


Ve neyse ki dün akşam bu tavan boyanmadan ne armatür taktırırım ne küvet diye bağırınmıştım..

Boyacıyı getirnmiş..


Ben girdim evden o çıktı boyacı kaldıç…

Çekirdek dünkü arkadaşlarıyla geldi..


Suyumuz bitmiş.. Sucu kapanmış..

Getirden su söyledilk..

Dedikodu yaptık.. Onlar yine gece dışarda bişeyler için hazırlanıp çıktılar..


Ben yine yattım..

Ishiguro bitti..

Morrisonu bitirmeye çalışıyorum ama iki satırda uyku basıyor..


Gece geç saatte kapının çekilmesiyle uyandım tekrar daldım çekirdek evde..

posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok :

Follow my blog with Bloglovin