8 Ekim 2017 Pazar

ve duz 7 ekim cumartesi..

yine erken kalkip ise gittim..
nisbeten sakin bir gun..
banyomuzda bir tesisat sorunu var..
usta gelecek..
galiba komple yikima girecegim..

ustaya randevu verdim..
lokasyon attim..

isten cikip eve geldim oglende..

bu kopru calismalari felaket biri bitip digeri basliyor..
sanirim.. benim gectigim saatlerde hic isci gormedigim icin delleniyorum o kadar..
koca sehir.. fecii yogun bir guzergah.. gece gunduz yap da bitir degil mi..
degil..
yolumun uzerinde bir yesil alan calismasi var yolu daraltan..
6 ay bitti calisan eden yoktu ama yol daraltmasi mevcuttu..
15 gundur calisiyorlar.. bitti nerdeyse..
peki bu 1 aylik birseyse neden biz 6 ay cile yasiyoruz..
sonra neden noroz diyoruz gerci..
ruh sagligimiz tumden gidik.. gidik..

usta geldi..
galiba pazartesi basliyoruz biz....

cekirdek ustanin arabasiyna oto stop yapip yine sergiye gitti..
ben yine hbcyi corbaladim turluledim..
ekmek yaptim..

hayatim gordugunuz uzere mala ve motora baglanmis durumda hic bir romantikligi yok..

corba ve turlu arasinda sonunda bir bitirme tezi hazirladigini ogrendim hbc nin..
bitirme burada onemli sozcuk..
arabasi da tamirden cikiyormus..
onun da odemesi yapilacak..

cekirdek sergiden geldi..
helixi ve perayi gezememis..
bir tek rum okulunu gezebilmis..

yarin bazi duzeltme ve duzenlemeler yapacagim..
ustalar ile beraber..

iyice delirmeceler basliyor..
arinma faz 2.. yi yapacaktik daha ...
aksam yine papazin kizi yine uyku...

posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok :

Follow my blog with Bloglovin