20 Ekim 2017 Cuma

pazartesi

Açmalar artık eskisi gibi değil..

Zaten poğaçalar da değişti..

Yağ oranı azalmış..

Zaten açmayı o yüzden sevmezdim..

Yağlı gelirdi..

Hastanenin kafeteryasında bir zeytinli açma var..

Zeytin ezmeli demek daha doğru..

Yumuşacık ve yer yer zeytinin o tuzlu tadı..


Kesip arasına kaşar dilimi koyuyorlar..

Tiryakisiyim..

Trafiğin dur kalkından midem ağzında gelince işe..

Doğru kafeteryayay zeytin ezmeli kaşarlı açma yemeye..


Zaten her şey değişti..


Eskiden bloglara yazmak için işte böyle bir açmanın tadı yeterdi ilham vermeye..

Daimi kompozisyon çocuğu..


Şimdi ise.. Hayat mı karma mı dalga geçiyor..

Hem günler kara kuru hem de..

Çelinclara bile katılmak zor..


Neyse marim antrkotum..

Söz verdim yarı yolda bırakmayacağım..

Bu pazartesi etekle geldim işe..


Az giyerim etek ben..

Pantalonla benim günlük hareketlerimi sürdürmek daha kolay.. Eğil doğrul çömel hastanın üzerine çık filan..


Etek giyince de doğal olarak bir hanım hissederim kendimi..

Siyah etek kolları yırtmaçlı siyah derin v dekolte kazağımla işimdeyim gücümdeyim..

Etek giymenin verdiği hanımlığı sürdürmekteyim..


Bugün ev dağınık ve ustasız kalmış arkamda..

Buzdolabı tamtakır..

Çekirdek aradı ve ‘ben duş yapacağım’ dedi..

‘Derz ve yer silikonları kurudu mu?’..

Yap dedim..

Içimden silikon kurutmayıcı devirlerini anımsayıp..

O üzülmesin diye çb sinirlenmesin diye..

işten geldim.. kriz var.. soyunamadım... kıyafetiyle

bildiğin boynumda fularmla filan

mutfaktan stretch film alıp

onunla siikon sıkılmış duş kabini kanarlarını sarışım geldi aklıma..

Sırıttım..


Bu sefer pazarlık etmiştim..

Eğer ben silikon kuruması bekleyemem.. Dersen bu sefer kırarım bacağını dedim..


Sonra taşıma ustayla iş bitmez diyerek evimizin bir tanesi medet ustamızı aradım..

Salı günü için randevulaştık..


Çalıştım..

Günlük trafik rasyonumu aldım..

Cumartesi günü usta erken gelip de beni aradığı için alamadığım duş perdesi..

Perde çubuğu gibi şeyleri alıp eve geç geldim..


Aldığım perdeleri beğenmedi..

Çizgiliye taktın sen dedi..

Ayol çizgili nötrdür bir kere..


Ben ki.. Fayansların renginde mum bulup da almışım..

Spa oluşturuyoruz diye.. Ham hurma lifler.. Ahşap şeyler toplayıp getirmişim..

Çizgilerim de seramiklere ve ahşaplarıma uygun renkte işte.. Ne var..


Çekirdek yemek hazırlamıştı.. Evdeki herşeyi doğradım dediği bir salata yapmıştı..

Pek lezzetli ve besleyici idi..

Bu kız brokkolileri incecik dilimlemeyi kimden öğrendi..

Dedirtecek kadar zarifti sunum..


Hep birlikte yedik.

Ama kucağımızda yedik..

Hbç’nin bir sessizliği var..

O takılıyor aklıma..

Ama pek yorgunum açıkçası..

Soruyorum her sefer iyi misin sen.. Iyiyim.. Diyor..


Yattım sonra..

Bir iki uyandım ama.. Hbçye takıldı aklım...

posted from Bloggeroid

1 yorum :

Ecehan dedi ki...

yeni banyonuz hayırlı, huzurlu olsun...

Follow my blog with Bloglovin