19 Ekim 2017 Perşembe

pazarlari seviyoruz..

Pazar sabah dokuzda kalktım..

Aslınde havanın güzelliği ve evde usta beklemem gerektiği için ..

Dışarıda yapılacak bin tane aktivitenin varlığı..


Kahvemi aldım.. Saat daha çok erken..

Kapının önündeki bahçeye çıktım..


Çiçekleri bir düzene koyup içeri almalı..

Biraz sonbahar dekoru yapmalı..

Lakin seramik kesenlerin yarattığı bulut her yeri sarmış..


Kahve keyfi kapı önünde..

Ve o arada ben sağım diye instaya bir anlamlı içerikli foto loyma..

Çünkü çok merak ediyor ya takipçilerimiz..

Ay egomuz tavanda yahu..

Yok olunca farkedecek 3 kişi var.. Dördüncüye dişimi kırarım..


Sevinecek kaç kişi var bilmem..

Ama olsun ben hala burdayım diyen derin anlamlı fotomu ekledim..

Okumutyor kimse..

Instada hele hiç..

Okumuyorlar çünkü insta bir foto paylaşma sitesi..

Yazacaksan blog var..

Mariciğin çağırmasa ve hatta çağırmışken bile düzenli yazmıyorsun üstelik..


Neyse..

Kahve bitti..

Ufaktan salonu ve mutfağı seramik tozubndan arındırmaca hareketi sürerken kapı çaldı ..

Yaşasın ..

Armatür takıcı usta geldi..


Değilmiş..

Gece bizim evde yatıya kalan iki kişiden biri sabah antrenmanına gitmiş de dönmüş..


Az sonra çekirdek ve diğer kişi de kalktılar ve hep birlikte bebeğe yürüyüşe gidiyoruz sen de gelirmisin dediler..



Gelemem ki deyince çekirdek tarafından ve bunun sorumlusu ben miyim patırtısı koparıldı..


Bana kitap alın diyerek olaycı arkadaşları gönderdim..


Usta geldi..

O banyoda çalışırken ben devam ettim yerleşme ve okuma ve hatta arınma faaliyetlerini peş peşe dizdim..


Akşam üzeri çekirdek aradı ayak üstü duşlar kesmedi akşama kese köpüğe gitsek mi?? Diye..


Hiç kavga etmemişçesinde sevişiyoruz böyle anlarda..


Olur dedim..


Usta gitti.. Daha o giderken hbç geldi aç ve huysuz..


Sonra..

Çekirdek geri geldi..

Bildiğin eskinin su kesintili yıllarında komşularda ahbaplarda yıkanmaya gittiğimiz günlerdeki gibi kese köpüğe gittik bi arabaya doluşup..



Muhteşem bir keyif..

Zamane medeniyetiyle kolaylaşmış bir hamam keyfi..


Eve geldik tomur tomur mis kokular içinde..


Gitmeden önce bir de çarşafları değiştirmişiz..

Misler gibi kraliçeler gibi uyudum..


Banyo bitti…..

posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok :

Follow my blog with Bloglovin