1 Ekim 2017 Pazar

ev hareketli olunca hic bisey yapasim olmiyor..

bin tane yapmam gereken vardi..
oglene kadar uyumusum..
uyaninca da once keyif yapasim geldi..
kahvemi yaptim..
marketi arayip siparis verdim..
derken telefonum caldi..
bir erkek sesi canim.. dedi..
tanidik bir ses.. ama uzak bi tanidiklik..
cikardim sonra kim oldugunu..
bu sıcak arama bana degilmis elbette.. baska bir atalete imis.. aa atalet burda zaman yoka mi basmışım ..
olsun bak ne uzun zaman oldu..
karşılıklı iyi niyet konuşmaları.. derken.. canimli aramanin kime olduğunu izah etme cabası geldi pesinden..
niyeyse..
açıklamalar olayı şupheli hale getiriyor..
bilesiniz..
ben soruyor muyum..
diğer atalet kim.. neden aradın..
niye canım dedin..

zamanında bir canımlı mesaj yüzünden..
yandı buralar..
riskli sözcük.. canım..
demiyorum ki ben..
açıklamak batmaktır..
sabahki durumda ise belki uyarıcı olmuştur..

cocuksa kahvalti hazirladim..
sonra katalan referandum haberlerine daldim..

icim daraldi..
bana romantik diyorlar..
ekonomilerden soz ediyorlar da..
ben anlamiyorum..
bence gitmek isteyene dur denmez..
dense de o kalistan bi hayir gelmez..
sonra bolune bolune nolcak..
sehir devlete mi donulecek..
hayor aslinda tek ve buyuk bir dunya vatandasligi olsa daha iyi olmaz miydi..

olmazdor tabii ve bunu bana ayrintiyla anlatmak isteyen cok insan olacakir..
istemiyorum..
herkes uz dursun.. eline ayagina gucune sahip ciksin..
baska bir dilegim yok..

dizi mevsimi acilmis bir bir dusmusler ortaya.. kriminıl maynds olsun.. hov tu get evey olsun hep baslamis..
cocuks evde yok..
kedis kavgalasirken ara dayagi yiyen sol ayak bilegimdeki siyrik sizliyor ve ben orwell ile yataktayim...
yedim butun hafta sonunu..
afiyet olsun bana..
iyi geldi bi de....

posted from Bloggeroid


posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok :

Follow my blog with Bloglovin