9 Ekim 2017 Pazartesi

8 ekim pazar..

hafta ici uykudan oluyorum da..
pazar sabahi dokuzda ayaktayim..
yine oyle ..
mutfagi toparladim kahvemi yaparken..
kahvemi icerken ..
oyalandim biraz..
arinmalar devam ediyor..
bir makine calisti..
alistim bu sesle bu halle yasamaya..
papazin kizini artik surundurmemeye karar verdigim icin.. kahvemin yanina kitabimi aldim..
prokrastineyşın..
aslinda aritmam gereken bi çati kati var..
kaciyorum..

diyorlar ki.. bi cok yapmak istedigin varsa..
once sikici olanlardan basla..
ama ben hep keyifli olandan ..
o zaman da aksamin son saati kos kos..
15 gun tatilinde son gune kalirdi butun odevlerim..
universite giris sinavinda son onbes gunun 1 haftasini felsefeye ayirmistim.. 5 soru icin..
fakulte ve hekimlik terbiye etti beni..
fakat su kimseyi oldurmeyen basit gundelik isleri fecii surunduresim vardir.. hala ve hep..

kitabi bitirene kadar elimden birakmadim..
bittiginde .. oglen olmustu bile.. cocuks uyanmisti..
hala surundurerek bir cok seyi..
bauhausa gittim..
seramik secmeye.. secmeden dondum..
cunku begenemedim..

iki uc fotograf cektim..
dondum..
catiya ciktim..
meger lambasi patlamis ve ampul yok..
yandan vuran isikla bir kabaca duzen kurdum..
benzeri benzerinin yanina.. ortada yurume yolu..

erken girdim yataga..
son gunlerden atladiklarim var.. onlari not edeyim kayda gecsin..
tatli krizi icinde eve gelen cekirdek su kekinden yok mu senin dedi..
sergilerden birinden donmustu..
yok dedim..
sonra icime sinmedi..
kalkip yaptim..
merak edenlere tarif su..


meger o da getirden soylemis..
keske haber verseydin dedi..
sonrasinda disardan gelen profiterolu benim kekin uzerine dokmus yiyordu..
saglam tatli kriziymis..

evde seramik yapiyor hbç..
daimi uretim halindeler..
bunu sevip sevmedigimi bilmiyorum henuz..

cekirdek akrobasi kursuna devam etmeye karar vermis..
bu hafta basliyor..

kitabima gelince ..
orwell cok katmanli bir eser cikarmis ortaya..
hem din hem fakirlik hem cehalet ve egitim konusunu donem insanlari icin degil her donem icin yazmis..
her davranis analizi her tepki..
bir baska pencere..
hah..
bir de su var pazar gununden..



bir de su cumle..



bunu derhal kabullendim ve uygulamaya baslayacagimi soyledim..

son olarak bu da var..
cuma gunu is yeri mahallemizde bir tur attik..
orta karadeniz çaycısında.. post modern bir dekor ters bir z harfi ve bir evren buldum..



posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok :

Follow my blog with Bloglovin