8 Ekim 2017 Pazar

6 ekim cuma..

sabah kadinin parasi..
marketten alinacaklar olursa parasi.. birakip ise gittim..
sabahtan korkuttu sekreter.. cok yogun bugun korkuyorum diye..

gun sakin gecti.. ancak noroz coktu..
aksam kahve molasinda..
her doktorun gunluk noroz kotasi olmali olmuyo boyle.. dedim..
kopan aci kahkahayi duymaliydiniz..
siz kendinize neler yapiyorsunuz sevgili halk..
ey siviller..
siz tum gun.. nasil yasanmamasi gerekirse oyle yasayip..
sonra klasik tibbi nasil sorguluyorsunuz..
nasil ve neden.. bilmem kacinci vizitte benim neyim var diye hala soruyorsunuz.. dinlemeyip cevaplari yeni sorunuzu sormak icin bekliyorsunuz sadece.. ve ayni mukerrer soruya sakin cevap verince de bozuluyorsunuz..
nasil bir hayatiniz var..
bilmiyorum..

neyse bir sure geyik yaptik bilesiniz.. hatta kapida sensor olsun.. noroz alarmi calsin.. bile demis olabiliriz..

sorulari hayatiniza sorun.. size bu kadarini birakan.. butun program ve molalarinizi elinizden alan ve yasamakla ovundugunuz..
titiz.. perfeksiyonist asiri manasiz yasaminiza..
size ihtiyac duymayan ve ozen gostermeyen kisilerin ilgisini cekecegim diye kendinizi parcalamayiniz.. degisin biraz..

dunku anilari yanlis yazmisim..
dun hbc mercimek corbasi icmedi.. evet..

neyse eve geldim..
domates rendesi.. ile arkadasimin getirdigi ev eristesiyle yine zencefilli corba yaptim..
hbc de icti.. o da eriste getirmis.. eriste degis tokusu yaptik..
onunki tuzluymus cunku..

cekirdek yine yoktu yine sergi.. bu kez erken geldi..
hbc bir hamak getirmis..
mutfak tezgahinin uzerinde kaldi.. ben yatarken..
kacta yattim bilmiyorum..

posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok :

Follow my blog with Bloglovin