8 Ekim 2017 Pazar

3 ekim..

sali gunleri benim kosusturmacali gunum..
degil ataletce ucusmalar.. tuvalete bile gidememe gunu..

temizlige kadin geliyor salilari ama bu hafta gelemeyecek..
isabet olmus persembeye kalmasi cunku.. bizim ozel bir aritma seansimiz oldu..
salilari neden yogun..
cunku gunun yarisinda hastanede diger yarisinda baska bir semtteki poliklinikteyim..
oglende de trafikte..
ve mutlaka.. her sali sabahi..
gun boyu takip etmek gerecek kadar uzun.. ancak acil olmayan.. ustelik bir dost ya da meslektastan gelen bir hasta geliyor.. bazen bu gun boyu takibin tek nedeni dost ya da arkadasdan referansla gelmesi oluyor ..
bu benim yasam bicimim aslinda..
hayatimi ozetlesem kapi kulpunda kriz cozme der gecerim..
gecen hafta bacagi agriyor yine siyatigi azmis bi bak dedikleri kadinda kalca kirigi yakaladim..
bu hafta baska bir hasta nedeniyle kopru trafigi dahil telefonda gecirdim iki semt arasi yolda..
istanbulda semt demek.. evren demek.. karadelik demek..
sonra tabii ihmal ettigim aritma malzemelerinin eczanede olmadigini fark ettim..
zor bela.. muadil buldum..
aksam 1 miydi neydi arinma.. yikanma yikama cekirdek sakinlestirme girisimleri..
olu gibi yattim..

posted from Bloggeroid

1 yorum :

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ama anladigim kadarı ile bu yoğunluk ve koşuşturma ile besliyorsunuz kendinizi . Iyi geliyor sanki bu hareket . Sevgiler; çok kocaman hem de .❤❤❤❤

Follow my blog with Bloglovin