15 Mart 2017 Çarşamba

Inky canıtın saime hanim.. zelda capulet ve diger seyler...

Oturmuş zelda capuletin sayfasindaki muziklerden..
Mahsen namjoo'dan  zolf dinleyip..
Tetris oynuyordum..

Once yazilarini okudum..
mart onu babasindan vurmus..
Beni annemden..

Zaman bekliyorum ben..
Kabire gitmenin zamani mi olur..
Olmaz.. ama saime hanim gunlere onem verirdi..
Verir miydi..
Yoksa ben mi oyle saniyorum..

Serbest gezen ve sadece yonca yiyen koyunlarin yununde bir ipeksilik olurmus..
Oyle yiyen koyunlarin yunleriyle bir proje yapiliyormus..
Mujde gibi soyledim.. cekirdege..
Nerden biliyorlar dedi koyunlarin sadece yonca yemek istediklerini..

Sorgulattiriyor beni bana..
Ve tabii diyemiyorum..
Sukretsinler.. bulamayanlar var.. diye..

Ne alakasi var derseniz..
Sormadim saime hanima..
Ozel gunlere onem veriyo musun diye..
Cikartim yaptim..
Ozel gunlerde baska program mazeret filan duyarsa tepki verirdi cunku..
Hatta pasif agresifinden..
Bir kere daha onceden kizdi diye..
Istanbuldan kacmisti..
Bulup da kutlayamayalim diye..
Ama dile de getirmezdi..
Ben de sormadim ki..

Zaten dialogun dogrusunu sonradan ogrendim..
Ogrendimse tabii
Ya da gunun telasindan unutmazsam..
Soruyorum artik..
Sen onem verir misin diye..
Sen nasil istersin.. diye..

Dagildim yine..
Tetris oynuyorum..
Cunku tesbih cekmiyorum..
cunku izledigim butun dizilerin son bolumlerini de izledim..
Ve ss gb cok yavas ilerliyor..

Oysa beynimin hizli isleyen bir seye ihtiyaci var..
Kaynd of a hipnoz..
Ihtiyacim olan bu..
Çb bilir ve eyvahlanirdi..
Yine bir sorunumuz var oldugunu bilirdi..
Kiyici elestiri ve alaylarina karsin..
Bir gun soyleyivermistim..
Beynimi uyusturmak icin oynuyor oldugumu..

O yok o yuzden bu sirrimi bilen olmadan rahat rahat uyuşturuyorum kendimi..

Herkesin uyusturucuya geregi yok..

Derken bi ses ..
Gercekte degil..
Beynimin icinde ..
Yok oyle aydinlanma filan yasamadim..
Baris bicakci'nin romanindaki citlayan nohut sahnesi ya da sait faikin oykusundeki hist degil..
Yani merak ya da heyecan uyandirmadi..
Daha cok bir.. dur isareti gibi..

Yapsam yapacak cok seyim var..
Bir sehpa mandalalayabilir..
Bir kol battaniyedi orup bitirebilirim..
Cicekleri suya oturtup..
Bir sigara yakip.. dumani gozume kacirmadan saksilarini yikayabilir..
Temiz saksili suya doymus cicekleri..
Yerlerine koyabilirim..
Yapasim yok..
Bakalim belki yazi bitince yaparim..
Belki de yapmam..

O ses..
Inky'yi bloga yeni kadroya atadigimi..
Canıtını artık tedavülden kaldirdigimi yazmak istedigimi..
Animsatan sesti..

Inky bir yerlerde akvaryuma tikilmis..
Bir gun temizlikciler kapagini acik unutunca.. akvaryumun..
Kacmis..
Izlerini surmusler..
Delikten cikmis..
Duvardan inmis..
Yolda ilerlemis..
Kanalizasyona acilan mazgalin orda oyalanmis..
Sonra kanalizasyon ..
Yazi "ve okyanusa kacmis" diyordu..
Ne belli..

Belki boguldu bizim b.kumuzda garibim..
Esarete hic dayanamiyorlarmis ahtapotlar..
Inky niye nobetci oldu atalete bildin mi simdi..
Esarete dayanamadigi icin kacarken baskalarinin b.kunda bogulan biri.. canitindan daha gercekci bir kompaniyın buraya..

Degisimler oluyor hayatimda..
Gerilimler yuksek tonda..

Degisimlere odaklanayim ben..
Saglam odaklanayim hatta..
Olsun gonlumce.....

Pesesi... tabletten ekliyorum ve yabanci dil klavye kullaniyorum.. bu yazi da boyle olsun..


2 yorum :

carpediem dedi ki...

Olsun ataletim.
Biz onu kayıp balık Nemo gibi okyanusa kaçmıştır bilelim.
Kimsenin b.k.da boğulmasına izi vermeyelim...

laleninbahcesi dedi ki...

Ay olsun,bu hayatın en salak kısmına denk geldik biz.
O yüzden gönlünce olsun,o balık çoktan okyanusta fink atıyo düşünme onu😊

Follow my blog with Bloglovin