4 Ağustos 2016 Perşembe

bloğun boşluğuna sesleniş.. sana ne'ler.. ekolar..

yaklaşık iki ay kadar önceydi..
iletişim kurarken çok yıpranmam..
kendimi açıklamaya çalışırken anlaşılamamam ve..
sorunların bir yana bırakılıp bu açıklama anlarından yeni sorunların oluşturulması..

"sizi üzmek istemiyorum ama .. nedenle" dediğim anda..
nedenimin çürütülmeye çalışılması konusunun..
yapılması gereken konuşmanın yerini alması..

tuhaf sorularla..
duruşumun zayıflatılma girişimi..

daima tufaya gelmem..
içimde kalanlar..
ve değiştiremediklerim..

çevremde..
benden istediklerini elde etmek için..
demagojiye tavanda yuva yaptıranlar var..
baskının pasifi de böyle oluyor..

bunlarla ilgi konuşurken..
terapistim bi tanem..
"sizin ergenler gibi sana ne ve bana ne kalıplarını kullanmanız lazım" dedi..

bir kez kullandım..
"atalet hep ... yapar"..
cümlesine tepki olarak..
neden hep "..." yaptığımı açıklamaya kalkmak yerine..
sana ne.. dedim..

yanımızda başkaları da vardı..
o "sana ne" düştü ortaya..
kaldı ağırlığınca..
ve ağırlığı..
ne kadar çoktu..

konuşmaya tanık olan birinin..
tokat yemiş gibi irkildiğini gördüm..
kendi irkilmemin gölgesi gibiydi..
kendi irkilmemin..
çünkü "sana ne" .. eko yaptı..
geri dönüp misliyle beni çarptı..

sonra gün boyu "sana ne"nin muhatabı olduğu halde..
hiç sallamayanı bir yana bırakıp..
tanık olup irkilene..
bunun ev ödevim olduğunu anlatmaya çalışmak ..
ona konfor kazandırmakla geçti..

sabah..
biri bana "sana ne" dedi..
yıllar önce..
de..
bana durum..
 vaziyet..
 siper..
 ve ne yapacağımı bildiren ve..
bundan en küçük bir rahatsızlık duymayan biri..

eril diktatörlerden biri..
hep çevresinden dolanılmış..
hiç kündeye getirilmemiş biri..
benim ..
sadece uzak durduğum..
sonra kıyamayıp geri aldığım biri..
canım ve kanım biri..

tokat gibi çarptı suratıma..
iki kere şiddetinde..
çünkü sorduğum soruyla..
hakettiğimi düşündüm..


belki terapist de bunu kastediyordu..
"sana ne"yi duyunca insan bir an durup..
gerçekten bana ne işin bu bölümünden diyor..

neyse..
ülke birbirine girmiş ben neyle uğraşıyorum..

da..
napiim..
üzerimde öküz oturuyor..

ha ..
"sana ne" diyen..
dönüp wassaptan "kusura bakma 'sana ne' dedim sana..
daha kibar olmalıydım" yazdı..

yazdı  bunu..

keşke yıllar önce wassap olsa mıymış..
olmasa mıymış..
ben gidip bunu düşüneyip..

ey bu bloğun ..
zaten bi elin parmacıkları kadar olan okurları..
hatta son zamanlarda..
ey bu bloğun boşluğu..
beni lütfen tekmeleyebilir misiniz...

4 yorum :

Adsız dedi ki...

tekmelemek yerine biraz dürtebilirim:) ara sira ses verin lütfen.

selamlar
sara

serpil dedi ki...

Tekmeleyemem, severim hep :)

laleninbahcesi dedi ki...

İki metre yorum yazdım gecenin üçünde gitti.Uykum kaçtı uçakları seyredip yıldızlara bakıyorum.
Halbuki o yorumumda ne derin felsefeler yapmıştım.

laleninbahcesi dedi ki...

İki metre yorum yazdım gecenin üçünde gitti.Uykum kaçtı uçakları seyredip yıldızlara bakıyorum.
Halbuki o yorumumda ne derin felsefeler yapmıştım.

Follow my blog with Bloglovin