2 Ocak 2015 Cuma

ummak beklemek düşünmek hatırlamak



uyumlu davranınca bir ritüel oturtmak zor oluyor hayata..
karakter çok..
huylar farklı..
hayat inişli çıkışlı..

3yıl önce xyler programlarını söylemez..
çekirdek gece programına hazırlanırken ..
erken bir saatte 18 gibi..
arkadaşları aileleriyle yemek yiyip de buluşmaya geleceğini söyleyince oluştu bizim kural..
koşarak sofra kurup erkenden..
yemekleri ısınmaya koyup..
xyleri aramıştım..
"derhal eve..
yemek yarım saate" diye..

bu yıl bir sürprizim vardı yemek dışında..
eski bant kayıtlarını dvd'ye kaydettirdim..
2004 2002 1999..

saat 6 da soframı hazır ettim
dvd dönüyordu..
ben dahil herkes şaşkın..

ne çok unutulmuş ne çok..
kamera ne tarafsız..
başkasının gözünden kendini görmek gibisi yok..

aslında bugün okuduğum bir cümle için geldim bu sayfaya..
'yılın ilk günü odalarda dolaştık nerede bozuk kırık ne var diye baktık tamir edilecekler listesi yaptık..
oysa hangi odanın nesi güzel ve onu daha dikkat çekici hale getirmek için ne yapmalıyız diye bakmak da mümkün .. ve daha keyifli olur..
demiş Elisabeth Goodman..

kimdir bilmiyorum..
ama ne güzel bir bakış açısı..

2014'ün son günü..
pozitif düşün.. diye bir nasihat verildi bana..
tutmaya çalışmayı düşünmek bile zor..
iyiye odaklanmaya çalışırım da genelde..
katkım ve önlemlerim olmadan sonucun iyi olmasını ummak da bana uymuyor..

kimdi 'umut' ile beklentiyi karıştırmamak gerek diyen..
en iyi o özetlemiş sanki..

posted from Bloggeroid

1 yorum :

Sedencik dedi ki...

pozitif düşünelim düşünmesinede ortam müsait olmuyor cancağızım :)
özlemişim çok...
sevgiyle...

Follow my blog with Bloglovin