30 Aralık 2014 Salı

bu yıl...



yılın son yazısı olsun madem..
ben bu yıl büyüdüm..

ektiğimi farketmediğim tohumlardan sonuç aldım..
sevindim..
bazı ektiklerimi hiç göremeyeceğimi anladım ..
kabullendim..

anlık heves ve istekleri artık kale almamayı öğrendim..
heves tamam ama dümen suyuyla hiç işim olmayacağını artık anladım..
gölge boksunu bıraktım..
huzur havada hep var olan bir element değil bildim..
Yalnız zamanlarım değerli tadını çıkardım..
yapılacaklar listesini yok ettim..
'yapamadım' duygusunu tamamen rafa kaldırdım..
bana hoşlanmadığım şekilde davranan herkesi.. sevdiğim dostum demeden bir adım uzağıma yerleştirdim..

daha çok paylaşmaya özen gösterdim..
dahası ay ne bulsam da paylaşsam durumuna geçtim..
yapmayı Çok sevdiğim istediğim şeylerden birini yaptım..
diğerini planladım..

birçok likör yaptım
birkaç ekmek
çorba pisirdim özel tariflerle
çekirdekle zamanlar geçirdim gönendim..
Sonunda bitmeyen ev projesini bitirdim
(bak bir buna inanmayın ..)

hayatta var olan hiç bir şeye garanti diye bakmazdım..
yine bakmıyorum..
olmayanı kıskanmazdm..
yine kıskanmıyorum..

Merkür retrosunun önüme yeniden yeniden aynı Sorunları getirdiğini anladım..
ikisini sorun olmaktan çıkardım..
diğerlerini planladım..

Hiç gelecek programım olmamıştı..
programlamaya başladım..

yakın zaman tarihimizin tümünün yalan olduğunu öğrendim..

bu yıl çok öğüt verdim..
kendim birçoğunu tutmadım..
endişemle savaşmayı öğrenmeye başladım..

belki istediğim gibi yazılar yazmadım..
ama düşündüm..
birden kapılıverdiğim furyaları..
şimdi uzaktan izledim..

kokinalara ağlamadım..
yeni yıl süslerinde kudurmadım..
ahkam kesmedim..
azcık öfkemi kaydırdım..
ama farkedince geri döndüm..
farkettireni ben yetiştirmisim diye hayret ettim..

gençlerden birçok şey öğrendim.. yine..

bisürü hesaplaşma yaptım..
vazgeçtim..

döndüm baktım ..
ve farkettim ..
çocukluğumdaki gibi olmuşum..
çekilip köşemde..
oynayanları izlesem..
sonra dönüp mağaramda dinozor budumu yesem yeri..

ama seni de seviyorum canıtın ..
o yüzden seneye de sanal alemi kirletmeye devam edeceğim net..




posted from Bloggeroid

6 yorum :

Ece dedi ki...

Senin yok ettiklerin ya da rafa kaldırdıklarınla ben hâlâ meşgulüm. Belki birgün ben de...

Ben bi tek feysbuktan vazgeçiyorum. Gerisi dursun..

Yılın sonunda öpiym de gidiym bari :)

hüznün tadı dedi ki...

" Endişemle savaşmayı öğrendim " diyorsun ya. Çok kıskandım.

lale dedi ki...

Gelecek planlama işini biz de ilk kez bu yıl deneyeceğiz...bakslım bakalım ne olacak... Ben de öpim gidim...Ataletim canım benim

Nehire dedi ki...

Yürek kimi zaman hiç görmediği,dokunmadığı birini,birşeyleri sever,karşılıksız.Öyledir ki,sözcükler bir bağdır,kalbine ve aklına.İyi ki varsın Atalet'im,sevgiler çocuk yüreğimin gülümsemesiyle,çocuk kalbine...

atalet-buduar dedi ki...

lalem ecem.. nehire.. huznun yadi..
bir azeri hastamin dedigi hibi..
haminizi sevirem.. ve öpirem.. =)

Adsız dedi ki...

Senin aksine Ataletim, ben pek sevmem yıl sonlarını, Aralık aylarını. Bu yıl da sevmememi haklı çıkarttı zaten. Ama yeni yıl için umutlarım var elbet, pek çok. Şimdi senin yazdıklarını okuyunca da yenilerini ekledim umut ettiklerime.
Kazandıklarımız çok, kaybettiklerimiz yok olsun dilerim.
Çok öperim.
8)

Follow my blog with Bloglovin