14 Ekim 2014 Salı

ondan bundanaşıdan bakandan malti yazı

3 şey öğrendim dedi elinden çantasını atarken..
12 tanrı var ..
balede aydınlatma arkadan yapılır..
ve salsa yaparken zıpla zıpla zıplarsın...
bu arada zıplamaya başlamıştı..
ben de senkronize olup zıplıyordum artık onunla..

isveçte yeni sağlık bakanı 29 MEB 27 yaşında..
ayrıca güzeller..
ortalık yıkıldı..
twitter da facede..
sağlık bakanı Türkçe twit attı..
change.org'da genç ve yakışıklı bakan istiyoruz diye dilekçe açıldı imzaya..

şaka bir yana
yürüyen bir sistemleri var..
bozasıları .. yeniden yapasıları yok..
sadece biraz daha rafine hale getirecekler..

demek yetenekli ve donanımlı bulundular ki atandılar..
dedim..
çb hiç sanmıyorum dedi..
birçok insan da sanmıyordur..
bense inanıyorum..

yeni takip etmeye başladığım bir blog var..
iyi geceler kucukjoe..

beni öyle güzel motive etti ki
bir yazısında söz ettiği 4 kadranlı sistemi uygulamaya başladım..
huzur arıyorum diye söylenmeyi bırakıp 1 A kadranına vakit ayıracağım..

ben o kadar çok şey öğreniyorum ki gençlerden..
hem de sistematik şeyler..
öyle çok pencere açıyorlar ki yüzümde..
mutlu ve verimli oluyorum onlardan öğrendiklerimle..

bu aralar okuma hızım azaldı..
greni durakladı..
ama aklımda bitmiş hali..
geçen sene ördüğüm Kocaman atkıyı kısaltıyorum biraz..
castle'ı netten izliyorum..
outlander bitti..
downtown abbey güncel noktadayım..

bugün bir yazı okudum..
Stanford da yapılmış deneylerin sonuç yorumlaması ve derlemesi..
Forbes da yayınlanmış..
multitasking ile ilgili..
multitasking
1-IQ azaltıyor
2- EQ nun sosyal ve kişisel farkındalık bölümünü azaltıyor..
3- Beyinde ön bölgede atrofi yapıyor..
o bölge EQ bölgesi.. iş başarısı yüksek insanların EQları yüksekmiş.. yani multitasking gelecekteki iş başarınızı azaltır diyordu sonuç..

ben bir süredir fazla yordum beynimi ve algılarım azaldı..
o yüzdendir böyle bir yazıya Ve İsveçli'ye sözlü taciz yapmış sayılabilir miyiz gibi havalı yazılarımdan birini döktüremedim..
multi-farkında lık kurbanı sayılır mıyım..
*
kitap meydan okuması
26. bir konu hakkında fikrimi değiştiren kitap.. olmadı.. yeni fikirler Verenler olmuştur..
ama sabit fikrim yoktur benim..
27- en sağ gösterip sol vuran ..
hafızam kötü benim.. bilemedim..
28- herkesin nefret ettiği senin sevdiğin 'yeni hayat'

*

fırın hep yansın istiyorum bu ara..
üzeri kürktü güllü terliklerimi seviyorum..
uykularım uzun ama sanki yüzeysel..
değiştirmek .. derinlemesine düşünmek istediğim şeyler var sanki..
ama bulamıyorum ipucunu..
bi de minotorla ipucu bağlantılı diyeyim..
kahve konyak scotish buttercream yemeye gideyim..



bugün lab testinde LDH ve crp yüksek çıktı..
migren yüzünden Çok ilaç alıyorum..
ondan yükselmiş olabilir..
gug'la sordum ..
belki de tuhaf bir lenfadenitsindir diyor..
1 ay sonra tekrarlamalı..
He bi de hepatit aşımın koruyuculuğu bitmiş..
yaptırmalı..

posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok :

Follow my blog with Bloglovin