10 Ekim 2014 Cuma

kendime soz verdim... bitecek bu..

kitap meydan okumasi..
bayram ve hastalik nedenleriyle surdurulemedi..
suran devam edeyim..
16-en sevdigin kadin karakter..
aslinda yok.. sevmediklerim var.. nefret ettiklerim var..
ama en sevdigim .. yok..

17- en sevdigin kitaptan en sevdigin alinti..
virginia woolf .. kendine ait bir oda..

"Düşsel planda kadın son derece önemlidir; gerçek yaşamda ise tümüyle önemsiz. Şiiri bir baştan öbür başa kaplar; tarihte ise hiç görülmez. Kurmaca yazında kralların ve fatihlerin yaşamlarına hükmeder; gerçek yaşamda ailesinin parmağına bir yüzük geçirdiği herhangi bir oğlanın kölesidir. Kurmaca yazında en esin dolu sözler, en derin düşünceler onun dudaklarından dökülür; günlük yaşamda hemen hemen hiç okuyup yazamaz ve kocasının malıdır. tarih kadından hemen hemen hiç söz etmez."

18-hayal kirikligi yaratan kitap.. masumiyet muzesi.. orhan pamuk.. bitirmeye bile zahmet etmedim..

19-filmi cekilen ve cok begendiginiz kitap.. lizbona gece treni ve kitap hirsizi basa guresir..

20-ask romani.. sevmem ki..
icinde yaratici ask olan roman severim ama.. bulamadim bir ornek..

21- 22 okudugumu hatirladigim ilk roman.. ve beni aglatan roman ayni.. aslan.. daha once bahsetmistim..
23-okuyamadigin roman.. zafon'un ruzgarli kitabi..
24-keske daha cok insan okusa dedigim.. kendine ait bir oda..
25-kendine en yakin buldugun karakter.. aslandaki ana karakter kiz cocugu.. koca evde herkesle mesafeli.. yalniz.. hala da oyle yakin..

posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok :

Follow my blog with Bloglovin