22 Ekim 2014 Çarşamba

ayraç kolye kitap cümlenin meli mah hali.. canıtın..

topkek şeklinde mıknatıslı ayraç getirmiş bir dost..
hem de kokulu..

kitabın arasından fırladı düştü..
halı da aynı renklerde..
geç kalmıştım arayamadım..

kaç gün oldu.. 3 günsanırım..

düzeltmek için takı kutusunu devirdim halının üzerine..
sedefler tahtalar..
metaller kristaller kolyeler bilezikler..
acelem vardı..
düzeltemedim..
kaçgün oldu.. 11 ? 13?

telefonda söylerim mesaj atmak ayıp..
diye düşündüm..
işim çoktu..
o an arayamadım..
günler geçti..
10 mu..

bulamadım aradığımı..
yardımcıya sorarım dedim..
ne zaman dı..
3 hafta.. 4?..

kuru temizlemeye vereyim dedim..
arabanın arkasına koydum..
veremedim..
ne kadar gezdi benimle..
6 ay? 8?..

sonra tut gelecekte ne olmak isteyip de planlar yapanları oku..
peh..

olsun..
ben gibiler de olmalı..

dün dedi ki biri..
neden nasıl bulunduğum noktaya geldim..
gelmeyip farklı bir mutsuzluk mu yaşasaydım konuşmalarına cevap..
bu siz olmamalısınız..
bu soruları hiç sormayıp..
yaşayacaklarınızı..
keyif alma fırsatı olarak görüp rahatlamalısınız..

gelen kitaplardan birini bitirdim..
Zehr - i katil..

kitapların arkasındaki tanıtım cümlelerini nasıl seçiyorlarmış biliyor musun blog!
diyelim Figaro'nun kitap ekinde..
A kitabına bu kadar benzemese harika olabilirdi demişler..
Kitapta bu
'harika' .. Figaro
diye çıkıyormuş..

yasalmış..
Figaro'da harika demiş mi..
demiş..

1 gecede bitti bu katil-i polisiye
ön kapakta
'umarım aşkla cinayetin iç içe geçtiği bu romandaki Çarpıcı insan hikayelerini siz de seversiniz..' Ahmet ümit
yazıyor..

çarpmadı.. sevmedim...

posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok :

Follow my blog with Bloglovin