21 Eylül 2014 Pazar

kitaplarla meydan okunursa varım.. 7..

İngilizce bilmeden I love you Ferhan Şensoy'un sonradan gerçekleştirdiği gemide tiyatro yapabilmek için çabaladığı dönem ..
abede'ye gidiyor bir grupla görüşmeye .. onu da alıp meksikaya geçiyorlar .. olmuyor bir türlü görüşme..
geri dönüyor Ferhan ..
sınırda gümrük görevlisi ile yaptığı sohbet..
kahkahalarla gülmeye başladım..
mama sandalyesinde 23'lük kanepede babası ikisi de bana baktılar..
okuyayım da çb de eğlensin dedim..
ne mümkün..
diyaloga geliyor gülmeye başlıyorum ..
her sefer daha fazla..
daha uzun..
sonunda gıdaklamaya başladım..
duramıyor nefes alamıyorum..

çb hışımla odayı terketti filan..

sanırım en çok güldüğüm kitaplardır Ferhan'in kitapları..
ve Efraim Kishon gözlerimden yaş getirmece..

okumadıysanız mutlaka deneyin..

yedinci günün sorusu buydu evet .. sizi en çok eğlendiren kitap..

posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok :

Follow my blog with Bloglovin