29 Eylül 2014 Pazartesi

kitaplarla meydan okunursa varim.. 14 ve 15..

filme çekilip de sevmedigim kitap..
hepsi..
okuduğum kitabın filmini asla yeterli bulmam..
filmini izlediğim kitabı da okuyamam..
fena görsel hafizam vardir ve fena kirlenir hayal gucum..
zaten o yüzden hastanin tetkiklerine de bakmak istemem muayeneden once..
tetkikle sınırlı kalırım.. muayenede..
böyleyim evet..
hastamı da kitap gibi okurum...
bu 14. gündü.. kitap meydan okumasında..

15 gün ise en sevdigim erkek karakteri anlatmam gerekiyor..

bu sorular bana iyi bir okur değil.. obur bir okur oldugumu düşündürüyor..
bir tane mi karakter gelmez akla...
23luğum hbç'm büyürken .. oliver twist'te en sevdiği karater için fagin'in köpeģini seçmişti..
fagin adı bile öyle kaldı aklımda..
bu anektodu anlattığım için..
ben sanırım olaylarin.. kurgunun insanıyım..
kişilerin değil..

tarif edebilirim ama..
mesela isabel allendenin maya'nın günlüğü kitabında.. maya'yı adasında evinde saklayan yaşlı adam.. cok sevmiştim onu..

limonlu kekin sıra dışı hüznündeki babayı sevmistim..

hatta simdi düşünüyorum..
benim tüm sevdiklerim bir genç kadına destek olup yol açan sakin bilge erkekler..

victor hugo'nun sefillerini sevme nedenim de o..

posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok :

Follow my blog with Bloglovin