24 Eylül 2014 Çarşamba

ev.. yuva.. greni.. outlander.. banana bread.. ama çukulatalı.. ha bir de kitaplarla meydan okunursa varım .. 10..



sana evini yuvanı hatırlatan kitap..
benim için Saime hanımın kitaplığından aşırıp okuduklarım..
adı aklımda kalanlar ..
Josephine.. Quo Vadis.. Desiree.. Sardalye sokağı.. Budden brook ailesi.. Bir Genç Kız Yetişiyor.. Genç Kızlar.. Fareler ve insanlar..
bir kısmını.. yeniden buldum aldım..
kendi ufak çocukluk evi kitaplığımı oluşturdum..

iki üç gündür görev insanıyım..
Ve şehir gürültüsü yorgunuyum..

c.tesi sabahına kadar ayakta kalırsam.. sonra biraz dinlenebileceğim heyo..

çukulatalı banana bread yapasım var..

greni skuer örmeye başladım..
yıllardır düşünüp dururdum..
geçen seneki koca atkının artan yünleri ile başladım .. birini çift dolama yaptım güzel olmadı.. diğerlerini tek dolama yaptim.. yumuşak oldular..
yeni dizim outlander .. i s koçya'da geçiyor.. kaleler sisler.. doğa ingilizce.. çok keyifli..
akşam 2 bölüm ve 2 greni karesi ördüm..
hava atmayı sevsem İskoçya filmi izlerken örülen battaniyeye özel bir isim takardım..
hatta takayım..
Outlander olsun adı..

bu kadar..

posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok :

Follow my blog with Bloglovin