14 Ağustos 2014 Perşembe

bazen de yazdırmıyor kendini kadınlar..

efendim ben sanatçı olduğum için güzelliğime düşkündüm tabii.. yüksek topuklu ayakkabılar giyiyordum her zaman .. dediler ki bir doktor Var .. bu ayaklardaki baş parmakları düzeltiyor .. hemen koştum gittim .. dedi ki dümdüz yaparız .. meğerse efendim benim bir parmağımı kesmiş ameliyat esnasında.. tabii ben çok üzüldüm.. uyuyamıyorum.. ağlıyorum.. ölmek istiyorum diyorum .. yıldırım efendim .. ahpabımdır dedi ki böyle olmaz.. bana L. verdi sabah akşam .. ben düzeldim efendim.. diye söze başladı renk renk çula çaputa sarılı.. şişman.. had safhada beyaz tenli.. dudaklar taşırılarak sürülmüş kırmızı rujlu ve takma kirpikleri ileri değil de yukarı doğru takılmış kadın..

dur aslında canıtın şöyle yazayım..
'öykü hastanın Kendisinden alındı, zaman Ve mekanla ilgili orientasyon bozuklukları nedeniyle güvenilir bulunmadı. yanında akrabası olduğunu söyleyen Kadın öyküye katkıda bulunmadı..
hasta öyküsüne belirsiz bir zaman aralığından başladı .. anlaşılabildiği kadar hasta hallux valgus ameliyatı sonrasında depresyona girmiş sonrasında yine zamanı belirsiz .. bir kalça ameliyatı geçirmiş bacağı kısa kalmış .. verilen egzersizleri yapmamış.. tabii düşünün 6saat piyanonun başında oturuyorum .. sonra bir düşme nedeniyle Omuzunda çıkık olmuş A. demiş ki hemen ameliyat.. ama sonra 11 doktor gelmiş baş ucuna Ve egzersizle geçerek demişler ve şimdi yürüyemiyor.. ne zamandır yürümediğini bilmiyor ..
TANI:Tetkik

bazen bir MRI ne yazılar öyküler yazdırıyor da.. bazen de ses getirmiyor..
Kendisi başlı başına öykü olduğundan mı bilemedim..

fizyolarım dosya ilginçmiş!! dediler..
bence de dedim..

posted from Bloggeroid

Hiç yorum yok :

Follow my blog with Bloglovin