27 Haziran 2014 Cuma

her martı canıtın olmadığı gibi her bahçede de piknik yapılmaz.. bazıları tekinsizdir.-

geçen gene böyle konuşuyoruz..
aykırı kız kardeşlerle..
dedik ki ayar verenlerden daraldık..
hatasız olan (mış gibi)..
çok bilen en uzağa
işeyenlerden (aslında ağır prostat üzerine işemekte .. olsun ne gam..
dünya dev aynaları ile dolu..
ve Tagor'un kolu uzun..)
ve ayar verenlerden..

bazen gözünüze aykırı yazılar fotolar yayınlayan..
duruşu bir ünlem gibi edalı kadınlar itişmiyor mu sizin de..
evet genelde kadınsa dikkat çekiyor ünlemsel duruş..
erkeklerin hayatı ünlem..
onların ilgi çekici hali soru işareti hali..
aha düşünen erkek ..
ah canım felsefe de yapıyordur bu şimdi..

tamam topladım..
ünlemsel duruşlu kadına geri sardım ..
bak o kadın..
sille sonrası Kadındır..
yıkılmadım ayaktayım diyordur..
bak ben onları demiyorum..
geçici aykırı durma çabasından söz etmiyorum..

gerçekten ruhu farklı..
günlük yaşam onlara değmese de anlamlı yaşayabilecek olanlar..
ama değiyor diye.. yaşam ve diğer yaşayanlar incinmesinler diye sivrilerini gizleyenler..
verdikleri kararları sessizce taşırken..
bir ayakları sürçmeyegörsün.. tüm yaşam hamlelerini savunmak zorunda bırakılanlar..
onları diyorum..

atalet normal sayılan bir yerlerden kaçtı geldi..
kötü kız hallerini yazmaya geldi..
kötü kız büyüdükçe bilge kadına dönüştü..
kader karma quantum..
yaşamı anlamak filan değil..
ol'duğu gibi yaşamakta zorlanan..
ve buna isyan edesi küfredesi olan dostlara bir kategori bir sayfa açmasının vakti geldi..
tekinsiz bahçe olsun adı..
farklı şakıyan kuşlar olsun konuk yazarlar dendi..
gerçekte tüm açıklığı ile yazmaktan kaçındıklarınızı gelip burda..
şakıyabilin diye..
kafese yuvaya kuluçkaya dair olmayanlar için olsun bu bahçe..
posted from Bloggeroid

2 yorum :

Adsız dedi ki...

nerede bu bahçe hemen geleyim dedi
imza;şakıyan kuş

ATALET dedi ki...

sevgili sakiyan kus..
yazinizi ataletblog@hotmail.com adresine gonderin.. yazinizi atalette tekinsiz bahce kategorisinde sectiginiz isimle yayinlayip..facebooktaki tekinsizbahce sayfasinda paylasalim.. canitin ve ben..

Follow my blog with Bloglovin