14 Kasım 2013 Perşembe

ŞEFKATLE İLMEK İLMEK BUZLARI ERİTİYORUZ.. ÖNEMLİ BİLGİLENDİRME..

efendim..
gittim..
görüştüm geldim..

enver bey dünya tatlısı bilgelik timsali biri..

zira ben anlattım anlattım o sustu..
ben bütün derdimi anlatınca..
yani düşünün..
ben..
anlatınca..
organik yemlerin imalatı..
tavukla horoz ilişileri ve dahi kümesin
coğrafi yeri dahil..
ve de ne istediğimi söyleyince.. yani pişirdiğimiz omleti kime nasıl servis edeceğimizi sordum..

bu omletin ay ne diyorum ya..
tamam..
ayrıntılı olarak projenin doğuşunu sizlerin nasıl organize oluverdiğinizi..
ve doğal olarak kendimi hem projenin sonlanmasından hem de emeklerinizin sorumluluğundan dolayı.. yalnız kendi adıma değil.. her biriniz için tek tek titizlendiğimi ve..
hatta artık tutsağı olduğumuz toplumsal paranoyayı da anlattım..
sanırım bazı şeylere karşı titizliğimi iki hatta üç kez söylemiş olabilirim..

o benim konuştuğum sürece içtiği iki çayın.. son yudumunu içti..
ve bardağını yerine koyarken.. tamam mı.. ben konuşabilir miyim dedi…

anlattıklarının ilk üçte birinde..
ben tamam bereleri vana göndermiyoruz.. filipinlere gönderiyoruz diye düşünmeye başladım..
sonra bir baktım biz pazen bebek tulumları konuşuyoruz..
=)..
o elleriyle dikkatle bir bebek pijamasını açıp lastiğinden tutup gösterme hareketi yapıyor..
pazen derken eliyle okşama işareti yapıyor.. =)..

bu hiç de düşündüğünüz gibi bir “toplantı“olmadı..

sonuç..

bir titizlenmekte haklıyız.. onlar da zaten ilk satırlarında bizlere yönelik uyarılarda bulundular..

iki..
biz emin ellerdeyiz.. doğru insanla görüştüm..
ve yaptığımız şeyi takdirle karşılayan..
can-ı gönülden bize yardım edecek biri birileri var..

özetle..
kendisi bizim için.. vana döner dönmez..
konteynırlarda kalanlar hakkında.. kaç hane.. kaç bebe.. hangi yaşlarda .. yağma olmadan.. yanlış aracılar tarafından kendi yardımlarıymış gibi dağıtılmadan nasıl dağıtacağız..
araştıracak..
ufak çaplı bir plan yaptık da..
bir gazeteci arkadaşını aradı.. en son dağıtılan bot ve kabanların ailelerinin nasıl seçildiğini öğrendi..

eskiden konteynırlarda numaralar varmış hane gibi..
ama artık meşru olmadığından.. bu köylerin varlığı..
postayla herkesin tek tek çocuklara göndermesi hayal oldu..
bu durumda..
belki de bitirenler yavaş yavaş bana gönderebilir..
adresimi ataletblog@hotmail.com’a msj atanlara göndereceğim..

hem zürafa ana okulu da kartlarını yapsın.. onlar da bana gönderebilir..
içlerine yerleştirmek için..
sizler de birer minik not yazın..
mutlaka isimlerinizi koyun notların altına..
bir kaç takım bitirdiyseniz de.. o zaman da..
bir kaç kart isterim.. =).. her pakete ayrı..

onlar da yerleşsin paketlere..
ben..

bir oylama istiyorum şimdi..
paketlere yün şiş boyama  kitabı boya kalemi şekerleme koyuyor muyuz..
facebook sayfamıza ekledim..
facebook kullanmayanlar lütfen.. bana meyl tarken bu konudaki tercihlerini belirtsinler ve ..
22 kasımdan itibaren bitirenler bana gönderebilirler..

herkes taraf mı bu işe..
onu bir deyin..
bunun sonucuna göre..
karar verelim…

paketler konusunda hassasım.. herbirini fotoğraflayıp belgeleyeceğim..
görüştüğüm güzel insanlar kendi dernekleri haricinde..
başka gruplara da yardımlarda bulunmuşlar dağıtım işlerinde ve konteynır mahalleler dışında
videoya da çektik filan dediyse de ben utandım açıkça..
bizim için de  verirken fotoğraf çekin filan demeye..
ama kimbilir onlar organize olduğunda belki ben gider fotoğraflarım..

şehrin fakir alanlarına da.. yardımlarda bulunuyorlarmış..
ellerinde ileri derecede ihtiyacı olan 460 aile olmasına rağmen bizim konteynır ailelerine de ulaşacaklar..

evet örgücü kadınlara verebileceğim bilgiler bu kadar..


sizlere güzel örmeler.. sorularınız olursa lütfen.. bu yazının altına yorum olarak yazınız..

edit.. hemen yazıdan beş dakika sonra.. yan tarafa en tepeye anketi yerleştirdim..
hem facebook sayfasında hem de burada var.. farklı şekilde bizlere ulaşanlar için..
lütfen hepimiz sadece bir anketi cevaplayalım ..
böylece.. pazartesi sabahı paketlerin içeriği de belli olsun =)


Image Hosted by ImageShack.us

2 yorum :

MAVİANNE dedi ki...

merhabalar mailim acaba elinize ulaşmadı mı?
adresinizi alamadım
sevgiler
fatma

Adsız dedi ki...

merhaba örgü tamam.adres bekliyorum.Belgin Tok

Follow my blog with Bloglovin