5 Ekim 2013 Cumartesi

Yeni olsun dedim ctesi ..

haberlere bakmadan yazdım yazıyı.. haberler eskitiyor günü. .yorumlar daha da beter.
çok akıllı. .duyarlı. .yumuşak ruhlu sandığın biri bir ahkam kesiyor. . sanırsın özel hayatında hiç hata yapmamış böyle pimpak ama değil. .
Bu ulkede artık kims konuşurken cümlesini tamamlayamaz oldu..hemen karşı fikirler yanında durtme veya kafaya indirme amaçlı kullanilabilecek sopasıyla servis ediliyor..o yüzden belki konuşmaya başlarken daha önyargılı. .hah şimdi sözümü kesecek. .diye hafiften saldırganız.. tabii söz kesme gecikmeden oluveriyor..an itibariyle ikisi ayni anda konuşan kişimiz oluyor. .eh günün sonunda egolar parlak. .Bugün de dediğim dedik yaşadım. .diye mutluyuz..tok ve..huzurlu..
Yapmadım oyle..
Sıkıldım ama kibarca bıraktım. .önce anlatsınlar..sonra şimdi ben konusabilecek miyim. .dedim..
Zordu.. ama birçok konuda fikir aldım verdim. .konuşmak bu işe yaramalı bence..
Yalnız bazı kişileri artık hayatımda tutmanın pek değeri kalmadı onu farkettim..
Anlamiyorum ki..bir kose yazarını mesela bunca öfke ile kınama enerjisini. .he bi de ilk fırsatta ay siz ne harikasınız..diyecekler..dediler..biliyoruz..

Dolayısıyla artık çabalamayıp..sevinmeyip üzülmeyeceğim. .
Gidenlere selam olsun..kalanlardan kibele razi olsun..
Kolaj bir haftalık aktivitelerden
Bundan sonra ctesiler kolaj günü. .atalette.

posted from Bloggeroid

2 yorum :

laleninbahcesi dedi ki...

çok güzelolmuş yeni cumartesin...Gidenler gider,kalan sağlar bizimdir.

carpediem dedi ki...

kısa bir yazı olmuş,ama
o kadar etkili..
susmayı tercih ediyorum artık her anlamda...dilara

Follow my blog with Bloglovin