4 Mart 2013 Pazartesi

binaurallar.. dünyanın nabzı.. canıtın ve ben ve kulaklık.. ve diğerleri...

uzun anlatınca ben takip edemiyorum diyor çekirdek..
21lik pek yakında 22lik.. ise..
çok uzattığımı söylüyor..

o yüzden kısadan söylüyorum..

dünya manyetik olarak..
bir enerji salıyor.. 
7.83 Hz gücünde bir enerji..

bu iyi bir etki yapıyor..
insana hayvana ve bitkiye.
iyi olmak için buna gerek duyuyoruz..

buna dünyanın nabzı diyen var..
shubert sesi diyen var..


sorun şu ki insanların elektromanyetik etki yapan şeyleri özellikle cep telefonlarının baz istasyonlarını kullanmaya başlamasıyla..

bu dünyanın nabzını biz artık duyamamaya başlamışız..

bunu duyamamak.
depresyon.
anksiyete..
ve uyku bozukluklarına yol açmaya başlamış..

şimdi.. 
onu duymak için kayıtlar var..

sesin iki kulaktan dinlenmesi gerekiyor..
 bu şart..
bi taraf 400 bişi diğeri yedi bişey duyuyor ve ortalama 7.83'e ulaşılıyor..
yani hoparlörle filan olmuyor..

you tubda..
binaural 7.83 diye aratın..
bir ve üç saatlik kayıtlar var..

dinleyin..
kulaklığı takın ..
blog yazın kitap okuyun..
ritmik ve hafif bir ses..

bunu kuş cıvıltısıyla süsleyen var balina sesleri katan var.
ben sadesini dinliyorum..
her gün bir saat dinlemeye başladım..

daha araştırasınız varsa durmayın..
araştırın..
ben biraz okudum..
fazlasını 22likten öğrendim..
mühendis adam..
üstelik böyle şeylere meraklı ve hurafelerden şamanizmden millerce uzak..
o yüzden o zaten benim adıma önceden şüpheci sorgulamayı yapıp bitirmişti..
ben hazırlop yuttum..

sizden de esirgemeyeyim dedim..


4 yorum :

"bi" dedi ki...

hemen koştum gittim, dinlemeye başladım. du bakalım.
sırf senden öğrendiklerimi bir defterde toplasam... o-hooo..
öperim elbet. 8)

lale dedi ki...

Hemen hemen bi koşu gidip dinleyeceğim...Koştum bile:)

carpediem dedi ki...

dinledim ataletim,
mühendis adam lafı,
hoşuma gitti en çok.

pınarpare dedi ki...

artık sizin ekipten yeni bişey öğrenmeye o kadar alıştım ki ablacım.bi yaşıma daha girdim lafını lugatımdan çıkardım :)

Follow my blog with Bloglovin