20 Ocak 2013 Pazar

sakin günler.. konu mankenleri.. oynamak.. ve diğerleri..

"çok erken gitti.. yarım kaldı karşılıklı muhabetimiz..muhabbeti cümle içinde kullanabildiğim yılları bilemedi göremedi hiç.. öyle bir muhaeti de ben bilmedim bir daha..."

kadınlar hep olmadık zamanlarda gider öyküsü..
gitme  kavramının derinliğinde gezinen..
gidesi olmayan ama gideilme ihtimaline vurgun ben için yazılmış sanki..

sakin bir gün..
sakin olması için terör estirip tehditler savurunca da..
sakin denebilir mi bir güne..
sakin geçsin diye..
ayı kovuğuna saklanıldığında ..
saki,n denebilir mi bir güne..



yine de tadı çıkarılası sakinlikte bir gün..
az okuyup yazmak..
üç yıl önce alınmış mühür ve mühür mumlarıyla ilk kez oynamak..
üç yıl önce öğrenilen..
filipinli  tutuklu kadınların kağıt hasır örgüsünü denemek..
kırmızı damga mumuyla..
hasır örgüyü birleştirmek..

yine yıllar önce alınmış..
keten yastık yüzlerinin..
üzeri kaplı düğmelerine bol gelen ilikleri..
ilmik ilmik daraltmak..
yastıkları yeniden pofurdatıp..
yerleştirmek..

koltuk örtülerini yeniden düzenlemek..
düğme..
ıvır zıvır kavanozlarını yeniden etiketlemek..
"kolları bilezikten prangaya vurulmuş gibi şangırdayan.. günleri günle.. akşamları televizyonla geçen.. misafirliğe giderken terliğini götüren kadınların kendilerinden başka herkesin dedikodusunu herkesle yapabilecekleri .. alevler içinde bir kazan"
çekirdekle konu mankenliği konusunda anlaşmak..
fotoğraf  çekmek..

atıştırmak biraz..
biraz boya..
biraz okuma..
kahve ve maksimum sessizlik..
minimum iletişim günü..

böyle günlerde..
daha bir geveze yazılar yamzak ..
sözcükleri yazıyla yormak istiyorum..


Image Hosted by ImageShack.us

1 yorum :

laleninbahcesi dedi ki...

koca pazar gününü yalnız geçirdim ben...Sadece film izledim,kitap okudum. Her teklifi reddettim. Öyle bir gün yaşamak istedim,iyi oldu iyi geldi.

Follow my blog with Bloglovin