4 Haziran 2012 Pazartesi

pazardan.. cıvadan.. sonlanamayan hareketlerden.. ve martısız olmaz.. martılardan..

martı takıntısının nerden çıktığı unutulmaya başlamıştır..
hareket.. yolculuk.. seven ancak bunlara dilediğinden daha az ulaşabilen bir kadının adı ile..
sevdiği idealist martının canıtının bir araya gelişlerinden..
ve bu şehri martılarla paylaşmaktan..

bu pazar.. atalet pazarı idi..
oysa çevresindekiler.. cıva gibimartı bile az kalır..
biri izmire gitmekten söz ederken..aynı cümlede italyayı da kullanıyor..

diğeri nice çeşme ve datçayı sıraya koyma peşinde..
şehir içinde bile.. aynı günde.. çamlıca.. kartal.. beyoğlu.. fenerbahçe ve sabahına da levent.. bağlarbaşı yapabilen birileri var evimde..
bir tanesi sade konuşmaklakalmamış.. antalyada almış bile soluğu..

bense.. istinyeye kadar gitmişken.. onu bile yarıda kesenlerden olmaklayetiniyorum..

eh havaalanında kule görevlisiysen..
pek de dolşamazsın değil mi..

bu noktaya nasıl geldiğimi de bilmiyorum üstelik..

bu aralar güzel bir gelişmenin tamortasındayım..
yazıyla klavye kullanmakla ilgili ir işin..
ama ne zaman klavyeye otursam.. ortalama 5ila yedi (en şapkalısından olsun bu a )..ara vermek zorunda kalıyorum..
merak ediyorum öykücü kadınların bunca bölünüyor mu yazı saatleri..

hep şikayettesin atalet..
yok şikayet değil..
sadece durum bildirisi..
bu keyif aldığım gelişmenedeniyle.. bloğu da bir elden geçirmekistedim..
sadece etiketlemek.. bazı etiketsiz yazıları..
bilindiği gibi atalet aslındakuralsız kategorisiz hatta uzun zaman başlıksız..
unutulmaz .. başlıklarla dolu bir yerdi..
ama sonradan ..
hiç bir aradığımı bulamayınca..
yavaş yavaş etiketliyordum yazıları..
ki..
bu akşam sanırım etiketlediklerimden bazılarını sildim...
bir tuşla geri almak mümkün olsaydı..

artık asla bulamayacağım yazılar var..
ben yazmıştım deyip..
aradıyıp bulamayacaklarım..

kurcalamamak gerek işte ..
dağınık yoktan iyidir..
der.. ve giderim..


Image Hosted by ImageShack.us

2 yorum :

laleninbahcesi dedi ki...

ay acaba hangi yazılardı dedim. Kıyamadığım yazılar var, gidip yeniden okuam dediklerim.

Huuu Bağlarbaşı yolcusu kimdi ayol. Bizim sınırlara değin gelmiş.

O keyifli iş dediğine biz de tanık olacakmıyız.

öpüyorum çok Ataletim canım benim

Adsız dedi ki...

sıkıntılardayım
ama,
mutsuz değilim hani
her şeyi olduğu gibi
kabullenme moduna girdim sanki.
kaybolan yazılar dedin de
yerine konulur
kaybolan o olsun
ataletim.
sen kaybolma da.
dilara

Follow my blog with Bloglovin