21 Ekim 2011 Cuma

ahkam kesenler .. sabır.. ve martı filan yok asabiyim ...

ay insanlarla test edeceksin zaten sabrı..

önce.. birşeyleryapmalıyız..intikam almalıyız..
kepsini kırmalıyız.. yok hayır sağduyulu olmalı
barış yanlısı olmalıyızcılar..
ben üzüldümcüler.... ben hem üzüldüm hem de kahroldum.. senden öndeyimciler....

şimdi de.. bir fare daha öldü..
bir diktatör gitticiler..

kalabalıkta bir slogan da sen at..

merak ediyorum kaçı libya tarihi biliyor..
güdümlü amaçlı haberler dışında..
dur ben bi bakayım.. kimmiş ..
neymiş bu kaddafi neler yapmış 1969dan beri..
niye delirmiş bu millet..diyor..
haberlerde ne duyarsan o..

güdül..

ayrıca..
kim olursa olsun.. yargıla as kardeşim..
elinden yüzüğünü söküp.. bir kaç yıl sonra.. bir milyon dolar eder bu..
diye..
döverek katletmenin neresi insanlık..
hayır o da öyle yaptırmış olsa bile..
en alt seviyede buluşmak ne demek..

hemen asmak kesmek sevinmek..

katlet..

şu da beni delirtiyor..
neden hiç teşvikiye camisinden ..
zengin ailelerden şehit olmuyor..

yani zengin bir ailenin çocuğu ölse ..
nişantaşından bir şehit çıksa..
sevineceğiz sanki..

düşün..

zenginlerden şehit çıkmamasının bir nedeni de..
çoğunun çocuklarının üniversite okumuş olması dolayısıyla..
er olarak görev yapmaması olabilir mi acaba..

hayır onlar bizim de çocuklarımız diyoruz da anadolunun gencecik bebelerine..
nişantaşından bir genç ölse..
o bi tek anne babasının mı çocuğu olacak..

bölün..

şimdi de teşvikiye camisi taraflarında oturanlar
ve oturmayanlar olarak mı bölünelim..

okuyarak öğrenerek cak cak konuşmadan önce..
düşünerek arınabilir insan..

zeka akıl ve bilgi üçlemesi olsun..
dilerim hafta sonunda..

********bu yazıdan .. beni yanlış anlayan olmayacaktır eminim.. ama..
yine de.. not koyayım dedim.. tek isteğim..
akıl.. zeka.. bilgi..
ve biraz da duygu
ve insanlık onuru ve saygısına sahip olunması..
ahkam kesesim yoktur asla..

ahkâm Ar. a§k¥m
ç. a. (ahkâ:mı) Hükümler.

Image Hosted by ImageShack.us

2 yorum :

uctemmuz dedi ki...

bölünerek çoğalana amip denir, insanlar bölündükçe azalıyor, her konuda ikiye ayrılıveriyoruz akıl alacak gibi değil. Ben askerlikten anlamam. Bu konuda fikir üretmem mümken değil ataletim. Genç evlatlar boş yere ölmesin dileğimiz bu. Çoğumuzun bu. Bir şekilde öfkemizi, üzüntümüzü kusuyoruz. Ama işte bu nasıl hallolur, bu nasıl çözülür uzmanlık alanımız değil ya, herkes gönlünden geçeni söyleyiveriyor. Libya'ya gelince, içler acısı bir durum bence yaşanan. Halkın ayaklanmasının kendi fikirleri ve bıkmışlıkları olduğuna inanabilsem içim rahat edecek ama domino taşları gibi o coğrafyanın ülkeleri ardarda devrilince buna çok inanasım gelmiyor. Kendi adıma, Allah taksiratını affetsin dedim ardından. Ve ölüm şekli içimi acıttı. Kim iyi, kim kötü, biz nerdeyiz, hangi taraftayız, düşman belli değil, ortada fikirler çarpışmıyor, yönetimler el değiştiriyor, çok acı şeyler oluyor ve sisler arasındayım sanki. Soğuk savaş döneminin açık ve net taraftar olma halini bile özledim.

carpediem dedi ki...

evet,
insan olmanın onurunu koruyamayanlar,
insan gibi ölmenin onuruna erişemiyorlar,anladım...
mikro bazda ve makroda da,
akıl,zeka bilgi,
düşünme yetisini kaybetmiş insanlık.
ben de özledim soğuk savaş döneminin
netliğini.
ne kadar gelişirse gelişsin teknoloji,
insanın ilk çağ egosu devam ediyor hala.

Follow my blog with Bloglovin