8 Ekim 2010 Cuma

ıveiiçinburesim..



resim.. zira resim gibi..

ı için.. ısınmak.. sevdiğin birinin.. görünce içini ısıtması için..
tarhana çorbası için.. soğuk havadan ..eve geldiğinde için ısınsın diye..
beklemediğin anda beklemediğin yerden gelen güzellikle ısınıvermek için..
boğazından aşağı kayan şarabın ısıtması gibi..
sıcak çukulata için ısınmak için ı.. çocukların .. hani sıcak çukulata yok mu diyeceği kadar alıştırmak için onları.. her hava soğuduğunda..
konyak en beş yıldızlısından ydi onüç de olabilir.. dahası olmaz zaten.. avucun içinde ısıtmak için..
sıcak su torbası.. kılıf örüp süsleyip armağan edip.. iki anlamda ısıtmak için.. içten dıştan..

ısrar ı için.. hiç sevmem ne ederim.. ne edeni severim..
ışık.. migren başlatmak için..
ıtır.. sonra.. yolup çalıp küstürmek için..
insanı evden devden.. diyardan..
ıvır zıvır bi de..
alıp bulup taşıyıp bir yerlere tıkıştırmak için.. sonra bulup.. ilk aldığında bulduğunda sevindiğin kadar sevinmek için.. ve sonra yine kaldırmak.. bir işe gerektiğinde bulamamak için..
ırmak bir de kızım için..

i için.. ipek.. saime hanımdan kalan yumaklar için..
parmaklara dolanan saçlar için..
iplik.. ilmek.. sabır için.. emek için.. üretmek için..
ip.. var.. bağlamak için.. düğümlemek için.. paketlemek için..
ip var.. i için.. iğne var..
dikmek bir araya getirmek için..
lafları iğne gibi sokmak için..
arılar için.. var iğne.. bir de hemşireler için doktorlar ve hastalar için..
ihmal var.. herkes için.. ihmal ölmek var.. hatta.. ihmalden kuruyup kalmak var.. içten içe..
ikiyüzlülük var i için..
sahtekarlık var.. ikili yaşamlar var..
iki var sonra.. en sevmediğim sayı..
ikiz var.. yeğenle
rim için..
ikircik var.. şüphelenmek için..
ikramiye var.. bir türlü çıkmayan bir de büyük ikramiye iki kere aynı kişiye çıkmaz demek için..
ikram var.. süslü ama kolayından.. ev sahibini yormayanından olanu makbul bence..
ilgi var.. bıktırmayacak dozda..
ilişki var.. "its tu komplikeytıd" demek için..

ilk var..
hep güzel herkes için güzel.. ilginç ve unutulmaz olanı herşeyin..
ilik var bak çocukluğumu anımsatan..
bir de.. culi ve culyayı..
iltifat var.. karşılığı kompliman olan..
biz bilmediğimizden.. hep yabancılardan almışız bu sözcüğü..
iman var kimde bulunduğu bilinmeyen..

imza var..
nereye attığına dikkat etmen gereken..
irade var.. tutmak için kendini.. erişkin olmak için.. insan sayılmak için..
iskandinav var.. bak gene finli geldi aklıma.. =P..
istemek var sonra..
ne istediğini bilmek var..
işkence var.. çin işi.. japon işi.. türk işi filistin işi olanları var.. duygusal olanları var.. bedensel olanları var..
izlemek var.. birinin izinden gitmek için.. ya da dışardan bakıp.. gözlemek için..italyanca var.. sonra.. kursuna gitmek için..
iş var.. işsiz var işsizlik var her biri ayrı sıkıcı olan..
işgüzar var.. can ıkıcı karıştırgan kişilik..
istikbal var istiklal var..
artık hiç önemi kalmayan.. biri karpe diyeme diğeri.. demokratlaşmaya kurban giden..
istihza var.. karşılığı alay etmek olamayan.. dalga geçmek olamayan.. akıl zeka ve mizah gerektiren..
işbirlikçi var.. "nereye payidar" demek için..

istiskal var.. pöti feti için..
istintak var.. o da sırrı bey için..
için var.. senin benim hepimiz için..
içlenmek var.. duyguları dışa vurmak için..

i için.. iç çamaşırı var.. en sevdiğim.. ipek dantel ince nakış demek..
ince var bir de.. davranış için.. porselen için.. kar için incecikten..
kadeh için ince var..

insan var gözünü sevdiğim insan var..
iyisi kötüsü aptalı zekisi kasıntısı alçak gönüllüsü.. ahlaklısı az bulunur ama ahlaksızı akıl almaz.. sevecen ya da soğuk.. insan var.. yaşlı genç.. sağlam hasta..
yeterli yetersiz.. hırslı hırssız.. çeşit renk ve özellikte.. üstelik sürekli değişmekte..
insan var geriye dönüp bakınca.. kendini tanıyamayacak olan..
insan var..
sen insansız diye hatırlatılması gereken.
erdal özü düşündüren..

insan var..
**************

hauzdan.. hastası dedi ki..
"herkes herşey olamaz.. bazıları sadece ister..
ben kanatlarım olmasını istemektense.. kuşlara yakın dururum.."..

hauz dedi ki başka bir yerde..
"az kalsın ölüyor olmak.. hiç bir şeyi değiştirmez..
ama ölüyor olmak herşeyi değiştirir.. "..

ben buna tanık oldum..
bir de daha karışık hali var.. bunun..
"ölüyorum" sanan aslında "az kalsın ölüyordum" ise gerçekte ..
o zaman olan değişiklikler.. çok saçma sapan oluyor..
*********
grip gibiyim..
boğazımda bir kedi..
alnımda ateş..
tüm bedenimde.. sızı..
gözüm hep yastıkta..
ama kendim ayakta..
bakalım grip mi yaman.. ben mi..
yarına belli olur..
Image Hosted by ImageShack.us

7 yorum :

laleninbahcesi dedi ki...

el mi yaman bey mi yaman demişler ille de el yamanmış... Umarım sen yaman olursun.
Islık çalmak için I
Irmaklar gibi çağıl çağıl çağlamak için
Isrgan gibi hem yakan hem şifa veren olmak için
ırıplı olmak için heh işte bunu bilmezsin düzenli demek izanlı demek... yolunca yordamınca demek...Usulünce demek.Hangi dil deme bilmem bi sürü karışık düzenden geçince bir yerlerden düşüp peşime geldi işte.
Öptüm çoook

Sevgi Gibi dedi ki...

inikas nerde :)

İştar var, yıldız. aşıkların ve savaşçıların koruyucusu. kızım olsa İştar koyardım adını.
ıspanak var, her türlüsüne bayıldığım
ışık ama tünelin sonundaki. belki de benim uydurduğum, gerçekte var olmayan.
isyan var, etmekle kaldığın, çok da bir işe yaramayan ama gene de vazgeçilmeyen.

çok güzeldi bu ı/i. bir sürüsü içimi ısıttı (bak hem ı var hem de i bu cümlede ;)
aynı dertten muzdarip olan ben çok geçmişler olsun diyorum, İştar bizi korusun :))

.. dedi ki...

sadece burdayım demek istedim.
benim için i en çok "istemek" bu ara.

şafak dedi ki...

: )
ıhlamur var grip gibiyim sanki
gözüm hep yastıkta diyene misal : )
iğde var ağacı güzel kokar buğulu
sonra iki var bazen hep iki kalmak için
bazen bundan bir olmalık
içten var, davranışta pek güzel olur bu : )
itimat var eski biraz güven deriz biz
ve
ılık var bi de : ) ne sicak ne soğuk
vardır daha ama benden bu kadar
hepsini ben bulup başkalarina bırakmazsam kabalık olur şimdi : )
güzel olsun hafta sonu der ve kaçar bu ben ...

Adsız dedi ki...

lalem.. ben yamanım..
=)
ben hep ırıplıyım da.. etraftakilere öğreteceğim en kısa zamanda..
bunu..

****
sevgi..
hiiii nasıl unuttum kiiii
inikası..
ama ishtarı unutmadım.. onu Kya saklıyorum .. kbele benim için ya o ..

kızın olsa iştar koysan adını..
zor olurdu yavrucağın anlatması bunun anlamını =)..

*****
saklambacım..
iki noktam..

ben de sık sık seni düşünmekteyim..
keyifli günlerin olsun sorusuz günlerin olsun istiyorum.. taz elden..

***
şafakk evet ıhlamur var.. tarçınlı olsun ama .. çubuk tarçın..

ha bi de iğde ne güzel kokar. onca kokuya da o meyve gelir.. gereksiz reklam gibi o koku

******
sevgimle..

Sevgi Gibi dedi ki...

el mi yaman çıktı yoksa, neredesin??

Sedencik dedi ki...

fotoğraf çok tanıdık...
daha doğrusu makaralar...
annemden 2-3 tane almıştım şimdilerde çivili olanla bişeyler yapıyorumda...
korkarım km.lerce giden halat benzeri bir el çalışmam olacak :))
geçmiştir belki şimdiye kadar ama bir fincan limonlu adaçayının hiç zararı olmaz:))
çok çok geçmiş olsun...
sevgiyle...

Follow my blog with Bloglovin