1 Ekim 2010 Cuma

fiçinfincan


fiçin fincan elbet.. k için kahve olacağı gibi..
fincancı katırları.. gürültü için..
bir fincan kahvenin kırk yıl hatırı vardır için dostluk için fincan için..
taştan oyulan.. türkü olan için..
genç kızların memelerine kapatmak için..
kek yaparken ölçü olarak kullanmak için..
ters çevirip fal bakmak için..

fırsat.. hatta fırsatçı f için..
bazı düzen bozucular için..

filinta.. delikanlı için..
fiil.. eylem bildirmek için..

fil.. sirkte üzülen çocuklar için.. ev sahibi olmak isteyenler için..
inanç kaybı yaşamakta boşluk doldurmak için zendi reikiydi gönül gezdirmede olanlar için..
sakarlar için bir de.. hafızası güçlü olanlar için..
fil.. f için..

fuzuli.. şiir için bir de gereksizler için..
faraziye.. ben gibi habire düşünen onu bunu çözmeye çalışanlar için..

f için.. fikir..
suç için ceza için..
birşeyi bir başka şeye eklemek güzelleştirmek dönüştürmek için..
birfikrimvar... fikrimgeldi anları yaşamak için..

fıtık.. omurgadaki diskler için..
bi de göbecikler ve kasıklar ve diafragm için..
burdan geçmiş olsun hemen.. hastalarım ve hastalar için..g için..
fıtık olmak.. sinirlenip takılıp kalanlar için..

felsefe.. fizik..
hiç anlamayıp habire uyguladığım şeyler için..

fırtına.. yağmur ekenler için.. hızla geçenler için..
bulut için.. yağmur için.. gri renk için.. mor rüzgarlar için..
iptal olan vapur seferleri için.. uçan kiremitler..
ve titanik yapalım diye bağırışmak için..

filateli.. pul severler için..
filoloji.. sözcük sevenler dil sevenler için..
fıkra.. şaka severler için..

fıkara.. hüzne yatkınlar için..
kar yağdığında.. dua etmek için..

fantezi evet..
kurmak için.. uygulamak için..

film.. izlemek.. beğenmek için..

fotoğraf sonra.. çekmek için.. anı yakalamak için.. yakaladım sanmak için..

fark .. renk için.. farketmek.. dikkat için.. ama farkındalık olmazsa zarar görür insan .. bunu bilmek ve geliştirmek için..

fırça.. boyamak için.. ha evet temiz güzel bir ağız .. inci dişler için.. kırmızı ruju güzel sürebilmek için.. öpmek için..
sonra parlak saçlar için..
uzun kirpikler için.. sürmeli gözler için.. buğulu bakmak için..
lekenin tüylerini toplamak için..
fırça gerektiğinde atmak için..
sonra da fırçanın iyi gelmediği kimse yok demek için..

fırfır farbala.. fe için..
iç çamaşırı için gömlek için yaka için..
etek için olmaz.. bana yakışmaz pek..
ama yastıklar için.. =P
fırfır..

fırıldak.. çevirmek için..
hem yerde.. hem gökte..
yakalanınca.. fırçayı yemek için..
fayton..
ada için.. sapanca için.. kordon için..

fesleğen.. makarna için.. salata için..
yazın saksıda tepesine vurup koku saldırmak için..
eziyet görmeden güzelliğini sergileyemeyenlerden biri olduğu için..

finlandiya.. en uzun gün anıları için..
geçmişte boğazımda nefesimi kesen bir finli için..

f.. fısıltı..
"genç hanımlar bağırmamalıdır.. fısıldayarak konuşacaksınız ki.. ağzınızın içine düşecekler.. dikkatleri hep sizin üzerinizde olacak" diyen biyoloji hocası madamsatenik için..
sonradan hep birlikte koca ağız bol kahkaha güldüğümüz çocukluk arkadaşlarım için..
f için fil..
ilk sinema macerasından sonra..
babası nasıldı oğlum sinema diye sorunca.. " sinemada konuşulmaz.. fısıldanıııır" diyen saf üçyaşındaki yirmilik için..
aslan kral da.. ben.. kıdamli yengeç .. 3'lük.. aynı sahnede.. ikimiz babasını kaybetmiş.. diğeri duygusal.. gözpınarlarımızdaki gözyaşlarını görüp.. birbirimize gülümsediğimiz gün için..

fındık.. lalem için..
funda.. geç kalmayanım için..

fındıkkıran.. bir zamanlar düşlediğim şeyler için..
bir de müzik için..
f için.. fal.. ne onsuz kalıp ne onunla yaşamamak için..
bir çok şey gibi..

********************
dün yine kitaplarım oldu..
biraz da tesadüfler.. bir resim gördüm.. vircinyamın volfumun..
kızkardeşi yapmış..
koltukta örgü örerken resmetmiş..
örgü severmiş.. sakinleştiriyor.. derin düşündürüyor.. tedavi ediyor dermiş..

yazar mektuplarıyla ilgili bir yazı okudum.. sonra..
yazarların her kaleme aldığını.. okurlarının da bilmesi gerekli midir diyen.. düşündürdü beni..
özdemirin mektuplarını okuyordum bir de..
kitapçıda vircinyanın mektupları geçti elime.. ve bir de..
yemek kitabı.. edebi yemekler..
açıp bakarım kitapları rasgele bir yerinden bir sayfasını..
zaten benim yüzümden poşetlemeye başladılar çoğunu..
=)
ama bu kitabı da ilk açtığım yerde..
vircinyanın çorbası vardı..

kesin proustun madeleinleri de vardır..
ama bu hafta sonu ben vircinyanın çorbasını..
bi de..
hep bu muzları karartıyorsunuz yenmiyor diye söylenen birine inat..
muz ekmeği yapacağım..

ya siz??
Image Hosted by ImageShack.us

4 yorum :

Sevgi Gibi dedi ki...

fırlatmak geldi aklıma. gerçi sadece gelmiyor uyguluyorum da. ne bulursam, nereye denk gelirse. rahatlıyorum. hem bumerang gibi geri dönme ihtimallerinin olmayışından da seviyorum bu durumu. attığım yerde kalıyor, ben dönüp bakana, gidip alana kadar.
haftasonun güzel, çorban lezzetli sofran bereketli olsun ehe.(çok güldüm bu esprime :P)
plansız programsız yaşayan ben ne yapacağımı henüz bilmiyorum. bir atraksiyon beklediğim de yok açıkçası.
pazartesi gününe yetecek kadar öpücük bırakır giderim ;)

şafak dedi ki...

f
yi sevmiyorum
en azından şu an için sevmiyorum : /
o diskler akılı olsun
yerli yerince dursun istiyorum : )
boyun ağrısı istemiyorum
muzlu ekmek ne ya, muzlu olunca o ekmek kendiliğinden kek olmuş olmuyo mu sormak istiyorum : )
ama en çok o diskler di baskılamalardı bilmem neydi onlar olmasın istiyorum : )
f
yi sevmiyorum
sevmiyorum işte : /

Sedencik dedi ki...

fesleğeni çok severdim...
yüklediğin anlamıda çok sevdim:)
fin'liyi acaip merak ettim...
''z''de bitsin...
yazdın yazdın...
yazmadın her yazında finliyi sorup taciz etmeyi planlıycam :))
şaka...
ama
her şakanın altında yatan kısmından:))
kitabı poşete sokmak okura saygısızlık...
yazarı tanımıyorsan...
cümlenin şeklini şemalini bilmeden kitap almak piyango çekmek gibi birşey...

Adsız dedi ki...

sevgim..
pazartesi pücüğümü bekliyorum..
benimkilere de plan program denmiyor gerçi..
ama yapasım da yok..

şafak..
evet bildiğin kuru kek gibi bişi oldu bu muzlu ekmek.. ama güzeldi..
ve..
fleri sevmemekte haklısın şu aralar..

dilerim yakında.. geçer.. f.nin sevimsizliği..

sedenim..
sen iste ben anlatırım..
elbet bi araya sıkıştırırım..
güzel oldu evet alfabe..
hem fotoğr. dosyalarımı karıştırmış oluyorum..
hem.. serbest çağırışımla .. ne kadar sağıltmışım kendimi..
ona bakıyorum..

sevgiyle..

atalet..

Follow my blog with Bloglovin