16 Eylül 2010 Perşembe

esonbaharkokuyor..

 

sabah uyandığımda yerler ıslaktı..

okuduğum bloglar başladı bile kabak oymaya kuru yaprak fotoğraflarına..

artık..

ışık..

o akşam ışığı hani..

hani altın suyu gibi olan..

şimdi artık günün en güzel zamanına kaydı..

üç dedi mi.. güzelleşiyor ışık..

sonbahar seviyorum..

ilkbaharı da..

 

haha bak şimdi keşfettim.. ben geçişleri seviyorum..=9

****

sonbahar ..

itirafım var..

izlememiştim evet..

seli heri ile karşılaşıncayı izledim sonunda..

sonbahar filmi..

“o kadının yediğinden istiyorum” sahnesinde dağıldım..

neyse.. artık eksiksiz bir kadınım..

bu filmi de izlediğime göre..

********

gündem..

evi ısıtmak..

iş yeri fazla sıcak bu ara..

kişi medeni olup..

“…sam başka yere geçebilirim”dense de.. hıhıevetsüperolurlanamadığından..

üfffffffffff durumundayım..

gün bitmiyor..

bişi üremiyor.. yanda inşaat sürüyor.. başağrısı zamanı..

akşam..

konyak zamanı..

********

migren gündemi..

zomig 2 kutu bitirdim.. 4 günde. yeni rekorum..

*******

saime hanıma sitemim var..

tolerans sınavım var..

********

mantar.. şişe mantarı..

bir soyu tükeniyor.. plastik olanlar kullanılsın daha iyi dediler..

sonra ir de plastikler yüzünden şişe mantarının soyu tükeniyor dediler..

şarap mantarı topluyorum soyu tükenirse diye..

mantar meşesiymiş.. meğer.. ağaçta yetişirmiş..

bilirmiydiniz..

9 yorum :

laleninbahcesi dedi ki...

süper bir filmdi ataletim... Bende izlenmedik film etkinliğimi başlattım yeniden... çok ama çok keyifli filmler keşfediyorum...Her sabah kargalar kahvaltısını etmeden o sessizlikte süper bir keyf yapıyorum...

Bizim Sonbahar filminide zilemelisin... biraz kara bir film ama izlemediysen mutlaka izle... hemşin yaylalarını , hemşinceyi tanı...Hemşince çocukluğum kokar benim... yazmıştım bi ara hatırlarsın...aha da döküldüm yine

Ha şu mantarlar diyorum çok sevrimde bazen parçalanıp şienin içine kaçarlar ya ifrit olurum... bi de bilmiyodum meşe ağacından elde edildiğini

üçtemmuz dedi ki...

harrysini bulamayan sally'lere ve sally'lerini bulamayan harry'lere yazıklar olsun. ne zor durumda onlar. çok feci.
sonbahar pardesü demek, evet yerlerde su birikintisi demek, sarı ışıkda içilen sigara dumanının artistik hareketler yapması demek. bir de bu yazın ardından "nihayet geldin serin hava" diye bağırmak demek.:)
pikeye sarınmak ne güzel şeymiş.

migren hariç, keyifle okudum ben yazıyı, inşaat kısmı dahil.:)

gülsen VAROL dedi ki...

Ben de severim Baharları... İster "ilk" ister "son" olsun başlarında.. Ama mantarları sevmem ister kanyak ister şarap mantarı olsun.. Zehirlenişlerim gelir aklıma iki türlü.. biri doğada olan cins, diğeri de doğada olan bir cins yüzünden!!

sufi dedi ki...

Şişe mantarının ağaçta yetiştiğini yeni duydum.Şimdi borçlandım mı sana bilmem? Teşekkürler ve sevgilerimle.

Sevgi dedi ki...

manavgat'a sonbahar hiç uğramamış atalet :D

carpediem dedi ki...

pamuğun ağaçta yetiştiğini sananlar vardı bir zamanlar...
bilmemek değil öğrenmemek ayıp, da derlerdi nezaketen...
ama mantar hem de şişe mantarı
ıııh pek bilinecek değil gibi...
bizim enişte biriktirip balık tutarken kullanıyor ş.ş.mantarlarını
sevdim bu konuyu atalet.
sonbahar mı
severim en çok da
renklerinden dolayı...

Sedencik dedi ki...

ahahah süperdi biliyordum mantarı bilmesine...
ama daha önemlisi 2000 küsur olmuş benimkiler...
geçenlerde kilerdeki kolide biriktirdiklerimi saymıştım ordan biliyorum :)
lazımsa takviye edeyim:)
daha da önemlisi
''kaçık mısın ya hû ne diye biriktiriyorsun bu mantarları''
diyenlere bundan sonra senin adresini verecem...
çok iyi oldu bu yazın ataletcimmm
kendimden başka yapan birini daha bulunca azcıkda olsa normalleşti bu durum:))
sevgiyle...

Adsız dedi ki...

lalem.. not alındı.. bizim sonbahar için..
bir de mantar öyküm var ama yazı konusu bulamadığım bi zamana sakladım onu.. =)..

üçm temmuzum..
herisini bulamamaktan çok daha beter durum .. buldum sanmak ve yıllar sonra bulmamış olduğunu ancak anlamaktır sanırım..=)

canım hasret senfonim.. bu mantar o mantar değil.. zehirlemes .. ağaç kabuğu.. bişey yapmaz..
ama tabi bu cevap ancak doğru anladıysam geçerli..
misis marpıl cümlesi gibi biraz gizemli bir cümle olmuş.. son cümle de.. =)
sufi.. hoşgeldin.. onca şaşkın bi yazı içinde bir cümle bişey arada sıkışmış.. ne borçlanacaksın..
olsa olsa diş kiramı aldım dersin =)..

sevgim sevgi gibim.. sahi mi?? o zaman sen hızla dön eminim sapancaya uğramıştır.. hatta yerleşmiştir..

dilaram..
balık misinayı koparıp da kaçınca suda doğal bir şeyin kalması iyi oluyor.. eniştenin doğal mantar kullanmasına sevindim.. =)
sonbahar adanaya ovalara geldi mi peki??
sedencik ayrık otum..
ben kimmmm 2000 nerde..
paylaşma da.. ilginç kadınsın vesselam.. nasıl saydın kuzum envanter gibi olmuş..
gerçi ne şaşırıyorsam.. tek tek kitaplarının kaydını tutan üşenmeyip içlerine kitaplık kartı yazan biri olarak..
=)

aslında süper şeyler yapıyorlar.. şişe mantarlarından.. en son bir banyo paspası gördüm.. tek tek birbirine bağlanmış mantarlardan yapılmış..
ama en sevdiğim.. bir çerçeve içine tek tek yapıştırılıp mantar pano olarak kullanılan proje idi.. hatta niyetliyim ben de yapacağım.. çalışma masamın üzerine bir adet.. =)..

sevgimle..
atalet

Adsız dedi ki...

Nice dispatch and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thank you as your information.

Follow my blog with Bloglovin