27 Eylül 2010 Pazartesi

cıvıltıceiçin..



cam.. c için..
can çıkmayınca huy çıkmaz.. c için can..

cinayet demiş sedenim ayrık otum..
yastık basalım demekten öteye gidemeyen atalete ..
ama cinayet çözümlerini severim bak..
akla mantığa kurban..

cıvıltı iki minik cam kuş için c için..
cilve.. c için.. cam bakışlardaki pııltı için..
bakışlarda mı bakanda mı bu cilve algısının nedeni..

cebir.. c için.. güç kullanarak zorla anlamında..
cevher c için..
cendere.. c için.. sıkıntı için soldaki kafes için tepedeki yuva için..

cevap c için.. her suale verilecek cevabım var diyen için..
cinnet c için..
bastırılabildiği için..

cilt .. c için bu aralar sardığım ve yarım bıraktığım şeylerden biri..
kitap cildi.. için..

cezaevi.. c için..
cımbız.. dünya için.. akılsılar sürüsü için.. kendine odaklılar için cımbız.. c için..
cüret.. cesaretten farkı için..
cüret.. c için..

cinsiyet.. en sevdiğim.. kızkardeşi ayrımla yan yana gelmiş hali için..
cins c için..

***********

özdemir asaf okuyorum..
şiir değil..
"sana mektuplar"ı.. çok titiz bir çalışma yapmış kızı..
hayran kaldım..

ama en çok..
bu mektupların bir gün basılacağını düşünmüş olmasına takıldım..
bir de bölümlerine..
üç dönemde mektuplaşmışlar eşiyle..
birincisi..
sana beni anlatmak.. tanışma zamanı evlilik öncesi..
ikincisi..
sana beni ve ikinci beni anlatmak.. askerlik zamanı ayrı olduklarında..
üçüncüsü..
sana seni anlatmak.. boşanma döneminde..

eh AŞK şairimiz olsa da..
erkek nihayetinde..
=p

"bir kadını sevsem tüm kadınlar üzülür..
bütün kadınları sevsem.. bir kadın çok üzülür.." demiş..
onun gibi bişey demiş.. işte..
=)
Image Hosted by ImageShack.us

4 yorum :

Sedencik dedi ki...

''sen bana bakma...
ben senin baktığın yerde olurum''
diyen Asaf...
senin sonlarda yazdığın mısralara gelene kadar çok yol katetmiş demek :)
bire bir tanımamış biri olarak uçmayayım şimdi...
ama
benim eklediğim mısrayla seninkini
birbiri ardına okuyunca...
özgüven kazanırken savruldu mu acep diye düşünmeden edemedim...
cinayetin ''c'' sini grafton demiş zaten...
bana fırsat kalmadı ataletcim :)
cıvıldamayı sevdim...
cilt ise
keşke pratik kazanıp yapabilsem iyi olurdu...
sevgiyle...

Sedencik dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Sevgi Gibi dedi ki...

can sıkıntısı için c.
ve cendere için, illaki.

ATALET dedi ki...

sedenim ayrık otum..
özdemirin işte tam da o şiirini söyleyerek bir arkadaşımın gönlünü çalan xy kişisinin içinden brr canavar çıkıp sözel bedensel şiddet uygulayınca.. orgulamaya başlamıştım.. bu işleri..
o gün bugün sorgular dururum ..

aöma okunmaya değecek kadar iyi bir çalışma ve ilginç bir dönm anı kitabı ..sana mektuplar..

sevgi gibim..
can sıkıntısı vara yoğa eklenebilir c harfi dışında..

sevgimle
atalet..

Follow my blog with Bloglovin