11 Mayıs 2010 Salı

maskevekolye..

sağ yanda görüldüğü üzere..

okuyan atalet..

“annelerinin kendilerine ilk öğrettiği şey var olmak değil ait olmaktı.. bu yüzden ait olmak her zaman var olmaktan önce gelirdi” dullar kasabasından notlar /ve erkekler diyarı tarihinden notlar/ “

SDC10595

“sadece seks mi?.. bugünlerde moda olan bu öyle değil mi?? seks .. önüne sadece kelimesini koyabileceğin sözcüklerden biri haline geldi.. önemsizleştirmek istediğin başka birşey var mı bu aralar?? .. sadece sadakatsizlik.. sadece ihanet.. sadece benim kahrolası kalbimi kırmak..” küçük arı

SDC10598 

“zor zamanlar bir kez başladılar mı olçak bultlar gibi tepenizde asılı dururlar..”  küçük arı..

SDC10602

“aslında aldattığım için utanmıyorum.. kahrolası uydurma hikayemin beceriksizliğinden utanıyorum..” küçük arı

SDC10596

“nasıl da iki yüzlü bir keder diye düşündü.. burada ölmüş kocama biraz huzur veren birşeyi atma konusunda bu kadar hassas davranırken.. öte yanda sevgilime akşam yemeği hazırlıyorum..” küçük arı..

SDC10601a

“sadece bir hayat yaşarsın tatlım.. hayatının bir kısmını beğenmemenin anlamı yoktur.. çünkü o senin bir parçan olmaya devam eder..” küçük arı

SDC10606

“-ay ne kadar kaybolsa da günün birinde parlayacaktır .. köyümde böyle derdik biz..

-nisan yağmurları mayıs çiçeklerini getirir.. bizde de böyle derler” küçük arı

SDC10604 

“bir sürü yerde dumanların yükseldiği o yaz.. gülmek için bir şeyler bulmak zorundaydın.. ya gülecektin ya bir süper kahraman kostümü giyecektin ya da bilimin her nasılsa kaçırdığı bir çeşit orgazmı deneyecektin..” küçük arı..

SDC10607

“örgünüzü sonsuza dek şişlerde tutamazsınız..eninde sonunda şişlerden bağımsız olması kendine yetmesi gerekir .. burada yapacağınız şey ilmekleri ikişer ikişeralmak ve böylece sökülmeden şişten çıkmasını sağlamaktır..” örgü kulübü..

SDC10599a

“örgü ören herkesin bitmemiş bir kazağı vardır.. yarım yünler ve şişler bir köşeye kalkmış ve bir daha ele alınmamıştır.. ama neden.. modası mı geçmiştir.. mevsim mi değişmiştir.. eğer öyleyse ilmekleri söküp yünü başka birşeyde kullanabilirsiniz.. hayır bu direnmenizi bir gün kaldığınız yerden devam edip onu bitireceğinizi hayal etmenizi sağlayan gizli bir umuttur..

zamanı gelince herşey yerli yerine oturur.. hata yeniden denemeye hazır olana kadar beklemektir.. yapmanız gerek şişleri elinize alıp denemektir..

ya da.. sökmek.. “ örgü kulübü..

SDC10601 “yetişkinler arasında güven güç kazanılır birşeydir.. kolay kırılır.. onarılması zordur..” küçük arı..

SDC10609

-sen neden otoportreni yapıyorsun demişti bir dostum.. bahsetmiştim şurda..

yeniden düşündüm bu aralar..

sanırım kendime kim olduğumu göstermek için.. büyük bir hızla yer değiştiren önceliklerle.. yüzleşecek başa çıkacak güce sahip olduğumu kendime kanıtlamak için..

yapabileceklerimi kendime anımsatmak için..

parçalanmış kendimden yeni bir kendim.. doğru bir kendim oluşturmak için..

yapabildiklerimi.. listelemek değil..yetersiz görmek değil..   azımsamak ve yeni bakış açımdaki kendimde.. tadını çıkarmak için..

**************

alper..

maskeler demiş..dünkü yorumunda.. maske ile yetinmemiş.. maskenin altındaki maskeler demiş..karar verdim.. ben artık maskesizim.. =D..

keyifli ve huzurlu bir gülümseme ve parlak bakışlarla.. maskesiz.. yalnız bu yeni yüze alışmam gerek.. hem benim hem de çevrenin..

4 yorum :

laleninbahcesi dedi ki...

sevdin mi küçük arıyı... ben çok sevmiştim...hiç ummadığın an da yaşamın bir yaşamla içe içe geçebiliyor...

Geçen gün Ece bir söz söyledi... tam da bu yazıya denk düştü... Söyleyeceğim ama yüzüne:)))

bi de Sex hiç modası geçmeyecek....

.. dedi ki...

maske muhteşem olmuş.
maske, kolyeler, cümleler....
harika bir kadınsın sen ve ben bunun farkındayım 8)

Adsız dedi ki...

bayıldım küçük arıya lale..

hehe modası geçmesin zaten annem..
seksi küçümse moda oldu diyordu orda.. =)

bak o geçsin..

atalet..

Adsız dedi ki...

hehe söyle evet ..
muhteşemsin de..
=)

saklambacım..
bir arkadaşımın köpeği vardı yaşlıııı.. adı da ito..
çok şeker..
bi de bebekleri oldu.. büyüdü az.. konuşuyor yeni yeni..
bi gün.. " anne sev beni.. ito de bana demişti"..
işte tam o ruh durumundayım..
sev beni.. ito de.. muhteşem de.. =)

atalet..

Follow my blog with Bloglovin