25 Şubat 2010 Perşembe

ay başlıksız da olmuyo ..

hagi film yıldızısın falını yaptım.. grace kelly çıktım .. buduar sahibi kötü kadın olarak bile soylu bi duruş sergilemeyi başarmışım .. =D ama bak sarışınlığımı tutturmuş en azından test..

**************

atalet moda konuşmaz ama.. bu yılki moda .. beni fashion blog açacak kadar etkiliyor.. söylemeden geçemeyeceğim.. tüy kürk taş pırılı kadife şeffaf seksi romantik ölücem hepsini istiyorum hemen istiyorum.. =D

**************

gugılın arama sayfasındaki .. yuvarlaklar arasında kayak yapan kişili sayfa düzeni bana  yün yumaklarını eklenmiş sayfaya duygusu veriyor..

***************

saklanan bacım.. ay çöreğim..

pembe rimelin bitmedi mi daha.. maybelline gene iyi bişi çıkarmış sarı bi kutusu var.. süper.. bütün pahalı markaları aşmış .. bildireyim dedim =9

****************

hayatta kimseyi kıskanmadım hiç bir konuda..ilk defa bu duyguyu yaşıyorum.. laleyi kıskanıyorum..

ama okuduğu kitapları peşpeşe dizmiyo mu.. ölüyorum kıskançlıktan.. yaradan .. gözünü elini aklını ve okuma huzurunu bozmasın lalem..

***************

bazı mesleklerin etkileyiciği vardır..

kitlelere mal olanların mesela.. yazarlık müzisyenlik gibi..

çekirdek piyano çalmaya başladığında dört beş yaşlarında.. iki elini kullanıyor olmasına zaten hayret etmekteyken ben.. sağ eli çalmayı sürdürürken sol elini onun üstünden aşırtıp tinn diye sağda bi yerlerde bi notaya basması gereken parçayı bana dinlettiğinde.. ulu manitu diye dize gelmiştimben. sol elini yokmuş kadar kullanamayan bir kadın olarak..

ya da sayfalarca anlatsam tam anlayamayacağım bir duygunu iki üç sözcükle tam olması gerektiği gibi ve kadar anlatınca bir şair bir yazar.. hayranlığımı da anlatacak söz bulamıyorum..mi

yani yapabilemeyenin hayranlığı bi başka oluyor.. ama benim de yaptığım birşeyi ayne derecede beğenmem için.. benden iyi benim kadar iyi farklı güzel eylemesi gerek kişinin..

mesela o yüzden doktora doktoru beğendirmek zordur.. yazara yazarı..

o yüzden belki bu sabah benim itina ile alıp bi yerlere ekleştirdiğim bi cümle .. ne yazdığını okumadığım ama yazarlığını bildiğim biri tarafından tepelenmeye kalkmama yol açmıştır..

şöyle yani ben altına paul coelho koyunca herkes selama durur sanıyorum .. bencileyin .. ama belki yazar da yazarın aslında nasıl yazdığını bildiğinden selamsız takılıyor olabilir..

dedim…

**************

bugün terapiye gideceğiz .. bakalım nasıl olucak..

4 yorum :

.. dedi ki...

ataletim, iç okuyanım...
bitti o bitmez mi hiç, üstüne 2-3 tane daha bitti. rimelsiz dolaşmam ki ben, herşeyimi alın, rimelimi bırakın durumundayım neredeyse.
tam da sabah uzun uzun rimel sürme seansımda aklımdan geçirdim, "ay bu bitiyor, ne alsam ki yaaa" diye
8)
demek ki akşam eve gitmeden önce uğrayıp sarı kutulu rimel alınacak. hahaa 8) yaşasın!
bi de bloğa girdim, sayfayı güncelledim, sen 43 saniye önce yeni yazı yayınlamışsın diye gördüm, ay ben bi sevin, bi sevin... 8)
üf sıkıldım da ben.
anlaşılıyordur lafı gereksiz uzatmamdan. telefonu kapatamayan kadın gibiyim.
akşam olsun eve gideyim yüzüme cilt bakımı maskesi falan sürüp tv karşısına geçip memnu-gilleri seyredeyim istiyorum.
öpiym şöyle sarıla sarıla, uzata uzata.

laleninbahcesi dedi ki...

ah ben de hep kirpiğine rimel sürebilenleri kıskanmışımdır. O kadar çok kıpraşırım ki, rimeli gözüme sokarım. Düğpün saçımı yapan kuaför, al kendin sür demişti sonunda...

Ataletim , canım benim, benim kitap okumak , hayattaki en büyük zevkim, okumayı sevmeseydim ya , diye düşlünüp ürperirim bazen... Bir de boş gezenin boş kalfası durumlarımdan ötürüde bu kadar hızlı okuyabiliyorum heheheh.

Bu seneki tüy modasına ben de bitiyorum hatta siyah tüylü ve taşlı bir taç edindim bile.

Çoook öptümm

laleninbahcesi dedi ki...

bi de o kadar hızlı yazmayıp, araya fazla harf sokuşturmasam hehehe ama fazla mal göz çıkarmaz dimii...

Çağlar dedi ki...

rimel... ben de mi alsam. moda mı ki. işe yarar mı ki..

Follow my blog with Bloglovin