16 Kasım 2009 Pazartesi

haftanınsonubinakaratgibiiiiii

bardayım..
ya da en azından bir bar tezgahı başında..
o da değilse..
bar tezgahı gibi yüksek ve dar ve uzun bir masanın başında ayaktayım..

sınava giriyorum..
elimde bir çoktan seçmeli boşluk doldurmalı soru kağıdı..
botanik sınavı..
türler.. latince isimler..
bazılarının yanında çizimler..
çizgi film ağaçları gibiler..
yazılar da nesense comics sans ms formatında.. =)..

uğraşıyorum..
ama dikkatim dağılıyor..
bir ses var..
uğultu daha doğrusu..
homurdanma gibi bi ses..

çıkıyorum olduğum yerden..
mor halılar üzerinde yürüyorum..
tuhaf ses daha yakın gibi..
ya da şiddeti artmiş..

organik sebze meyve bişeyler alacağım.. daha..
ama ses aklımdaki tüm işleri listeleri unutturuyor..
dava açmak lazım diyorum..
avukatımı aramak için cep telefonu arıyorum çantamda..
bi de bu fikirleri yazmam lazım diyorum..

derken .. uyandım..
horlama sesi evin biyerlerinden gelen..
uyanmışım .. tam uyanamadan..
aldırmak lazım.. dava açmak lazım diye söylenmeye de başlamışım..

herbişi var..
kabuk altımdaki her bişi..
bar var.. botanik nerden çıktı derseniz..
=P ben biliyorum.. o da var..
e yazmak var.. buraya.. günceye biyerlere..
hmm.. başka.. horlama var evet ..

diğerleri de var..
***********

çekirdekle alışverişe gittik..
kapüşonlu.. kenarı kürklü anorak yelek ..
görmüş beğenmiş..
mağazada bişi daha gördüm ben..
bak bu da güzel dedim..

hızlıca yakından bakmaya giderken..
toslayıvermiş.. satış görevlisine..
ben farketmedim..
ama pek bazılarının pek yakışıklı..
birinin de çekirdek gibi gözlerinin üzerine inen siyah perçemleri olduğunu farketmiştim..

neyse uzatmayayım.. aldık .. geldik..
evde.. bir giymek istemiş bizim hanım..
bir kahkaha.. boğulur gibi.. nefessiz..
ve anneeeeee bağırtısı ile..
ve kuğurdayarak.. karışık bi şekilde..
hani ben çarpışmıştım ya biriyle mağazada..
bak ne buldum.. ne yazmış.. bırbırbır.. anlatıyor..

ben biraz zor çözdüm..
size çözülmüşünü yazayım..
giymiş aldığımızı..
elini cebine atmış..
bi kağıt..
çıkarmış bi not..
"keşke bana her çarpan senin kadar güzel olsa"..
altında isim ve tel no.."

çok hoş.. =) ee arayacak mısın dedim..
yoo manyak mısın dedi..

özenle tel no'sunun üzerini sildi..
notun resmini çekti.. feyse koydu.. =P..
zamane kızı...

************

aynı mağazadan bana da..
yakası derin dekolte..
kolları satenli filan çok dişi ve ..
üzerinde kristallerle
"selfish"
yazan bir mor triko aldık..
daha öncekileri söylemiş miydim..
birinde blondie..
diğerinde de.. always perfect gibi bişi yazıyordu..

hepsi doğru yani..
********

çekirdek pek komik bu aralar..
bir kocaman sivilce bulmuş..
alnında bi yerde..
buz aldı buzluktan..
üzerinde gezdiriyor..
bana "nasıl iyi geliyor ki buz sivilcelere" dedi..
enflamasyonu alıyor dedim.. dalgınca..
"dünya diliyle lütfen" dedi.. =p
*********

bir armağan geldi bu hafta sonu..
inanılmaz..
uçan bir martı sürüsü..
yaka iğnesi.. doğrudan derime pirsing ettiresim geldi.. bayıldım... =)
***********

lekede bi tuhaflık var..
bir içeri bir dışarı..
kapı açmaktan kapamaktan hal oldum.. olduk ailece..
bi kapıda bi camda..

hıhı evet.. muayyen zamanı sanırım..
ama tuhaf olan bu değil de..
içerdeyken yüz vermezsem..
gelip kafa atıyor.. bacağıma..

bu köpekçe bişi diye bilirdim..
hani pati tırnak miyav neyse de..
kafa atan kedi de görmemiştim.. =P..
*************

başka mı..
haha rüya görme dışında ..
leke çekirdek ve alışveriş dışında bişiler yaptım canım..

ne olsa istanbul burası..
heyecanlı şehir.. faydalanmak gerek..

gerçi izmir gibi..
iç sızlatan bi yer değil..
defalarca ziyaret edilesi.. ağıt yazdırası değil..
ama ..
keyifli işte.. yaşanası =P
*************

19luk.. bu aralar..
üretemiyor bişey..
test çözme derdinde..

aklınıza geldikçe.. şans dileyin...
sınava girecek.. bu yıl..
büyüdü mü ne ??
*************

hadi keyifli bi hafta olsun..

6 yorum :

Şarküteri dedi ki...

Rüyasındaki olduğu sınavın yazı karakterini hatırlayan başka kimse yoktur herhalde atalet :) comics sans ms. Eğlenceli bi sınavmış demek ki...

Çekirdek notun üzerindeki telefonu silmeseymiş bari, adamın yazısından etkilen başka birileri arardı hiç olmazsa :) "Notunuzu feysbukta gördüm, çok ilgimi çekti. Adım Hatice" gibisinden mesala.

On dokuzluğa elbet te başarılar diliyoruz.

laleninbahcesi dedi ki...

ne güzeldir kızlarla alışveriş, sonra bi yerde oturup aldıklarını incelemek , yemek içmek. Arada kızlar takışır çok keyiflidir çok. Ama bu hafta sonu bizde malum, hastalık muhabbeti vardı bolca. Ve ben iyileştim diye bağırınırken, iyileşmedin çığlıkları. Ben başlarına dert açarmışım. Çekirdeğin notunu kıskandım valla bu yaşta bile heheheheh. Ne kadar romantik, sanki kalmadı böyle şeyler derken. Öpemedim ataletim, uzaktan uzaktan el salladım sana. 19 luğa bol şans, dualarımız tüm iyi dileklerimiz hep yanında olsun.

Adsız dedi ki...

şarküteri..
ben yazılar filmatik.. jenerikli filan rüyalar da görürüm =)...
ki bu comic sans ms.. benim blogdaki eski yazı karakteridir.. ondan sanırım .. =)

çekirdek aslında numarayı silmemeyi düşündü..
ama senin dediğin nedenden.. yok ya.. ne arttırıcam reytingini diye..
sildi...

bi de..
saol... =)

*****

lalem evet ne heyecanlı di mi..
ama şimdikilerde kalp yok ki anacım..
harcadı çocuğun ince hislerini bi çırpıda..

ve ben de seviyorum alışverişi..
imıc meykır gibi..
tüm mağazyı denetiyorum çekirdeğe..
ama hepsini almıyorum elbet..
=)

maskeli gelmişindir umarım.. =P..
hani kendimi değil.. okurları düşündüğümden diyorum inan..

yoksa ben.. mikroba mikrop dokunmaz deyip.. öperim kocaman ..

atalet

alpernatif dedi ki...

Ahahah
Sanırım bu İzmir işi başımı yaracak en sonunda ama hayırlısı bakalım :)))))

Bi de
Not olayına bayıldım
Bugün bir alışveriş merkezine gidip ben de deneyeyim !!!

.. dedi ki...

çekirdek o ufak kağıtlardan daha çoook alır, benden söylemesi 8)
lisede, paltoları sınıfın arkasındaki askılığa asardık. bi dönem cebimde hep kağıtlar buldum. aşk itirafları 8))) ama ne isim ne telefon. e cep telefonu yok zaten. kim olduğunu açıklayacak cesareti olmayan ama benim tahmin ettiğim birinden. en arka sıraların gediklisi, okulla dersle alakası olmayan bi serseriden 8)))
hatırlayınca gülümsedim. o duyguyu bol bol yaşasın çekirdek.
19'luk ise, ne diyim... allah kurtarsın 8)
bi de,
trikolar haklı. selfish olmayı da hak eden blondie kişi always perfect zaten. e hi 8)
öpiym.

.. dedi ki...

yine bi de,
kediler kafa atar evet. leke normal bi kedi. 8)

Follow my blog with Bloglovin