12 Ekim 2009 Pazartesi

oh-hooooooooo-o

anlamıyorum..
gerçekten..
insanları..
özellikle de.. kadınları..

erkekleri daha iyi anlıyorum..
yani en azından ne yapmak istediklerini ..
nedenini..
anlayabiliyorum..
hedefi sapta.. rotanı belirle .. izini belli etme ulaş.. kilitlen.. ayrıl.. kaybol.. =)
sade.. uygulanabilir.. ve yormuyor işte..

peki..
bir kadın neden bir düzine kadın arkadaşına..
bir direk dansçısı kadının sahne performansının videosunu gönderir..
sorarım size..

neden..

ha önemli not olarak belirteyim ..
gönderen de mesajın gittikleri de..
karşı cinsi tercih edenlerden..
eşcinsel bi durum yok yani..

neden ???

hani bakın da görün..
a- kadınlarda ne beceriler var.. siz uyuyun!! diye ..
b-bakın görün sevgili xylerinizi kimlere kaptırıyosunuz diye..
c-hepsi..

sanırım gene aykırılık ettim..
çok keyifle izledim..
serde beden hekimliği var ya..
şu hemstringlerin esnekliğine bak..
kuadrisepsler süper..
piriform.. taş taş..
diyerek..

ha bi de gene aykırı olup..
sordum..

ana fikir nedir.. diye..
direk dansı öğren ..
sevgilini elinde tut mu demek bu..
yani direk dansçılarının süper sorunsuz bir çift hayatları mı var diye..
ve bununla yatak bölümünü kastetmiyorum..

çift hayatının önemli bir bölümü de olsa..
tek cephesi değil işte..
bunun ertesi sabah ..
altı ay sonra..
ilişki oturduktan sonra..bikaç yıldönümü sonra dönemlerini kastediyorum..

cevap yağdı..
hayır..
ne marilinler ne ritalar mutlu olamamışken.. diye..

e o zaman bi neden bu direk dansçısını izliyoruz..anlamadım ki..
xylere empati yapalım diye sanırım..
evet..
başka nedeni olamaz di mi..

ve evet..
kadınlar şaşkın ve densiz..
erkeklerin neyin peşinde olduğunu çözmeye adamışlar kendilerini..
sanki böylece hayatlarının erkeğine ulaşıp onunla yaşlanacak..
sonsuzluğa intikal edecekler..
hiç alakası yok..
bi kere..
hayat kısa..

elinden geldiği kadar kaliteli .. dolu.. keyifli tatları dene
doldur gününü bir çok şeyle..
hedefin kendinle bağlantılı olsun..
ha bu arada süper bi de yaşam arkadaşı karşı cins buldun.. tadından yenmz.. kabul..
gerçi ben sıkılırım.. sıkılırdım.. herşeyi aynı kişi ile yaşamaktan..

ama..

ne o öyle fiksasyonlu obsesifler gibi..
habire erkek neyi sever yer içer bakar..koklar..
erkek neden sever bırakır alır aldatır ..
uğraşamam ben ööle..
tamam kabul ediyorum..
arada bunları okur.. dalgamı geçebilirim..
tamam evet. kabul ediyorum..
girmiştim bi ara depresyon kıta sahanlığına..
ama anlar anlamaz nerde olduğumu.. çıkmam bir oldu..

şimdi gene..
"ben" neyi sever yer içer.. bakar.. dinlerim..
ve beğenirim..
ona bakarım ..
oh-hooo-o gidin ya..

ps.. asistanım oldu bi tane..
dibimden ayrılmayan..
üfff...
yakın markajdayım ..
ps2..uzun zamandır görmediğim kadar güzel bi çift göz geldi karşıma geçen gün..
=)
güzeldi eksik kalır hem.. elimden refleks çekicini düşürdüm.. diyeyim anlayın..
bu .. mmmm.. sanırım dördüncü kez oluyor..
güzel bi duygu.. beklenmedik güzellikleri karşında bulmak.. keşke daha sık olabilse..
ps3.. çekirdek okuldakileri adam etme çabalarını katlayarak arttırmakta..
olmazsa beceremzse.. atılırsa okuldan ankara izmir ya da herhangi bir ile yatılı göndericem.. velisi olurum diyenler.. sibaksa not bıraksın.. =)


Image Hosted by ImageShack.us

9 yorum :

laleninbahcesi dedi ki...

ben çekirdeğin velisi olurum heheheh. Ayıptır sölemesi lisede aynen öyle bir öğrenciydim, hatta tarihçimiz Heredot benden kurtulmak için sınıf geçirmişti beni.

Direk dansında dnsçı, direğe bir erkek muamelesi yapar ya, severim ben o dansı izlemeyi, Marlen Dietrich'in bie filminde; ağzında uzun ağızlıklı sigarası başında silindir şapka ve parlak mayosuyla yaptığı bir direk dansı vardır.

Bi keresinde bir stajyerim olmuştu, her şeyi not alıp beni çıldırtmıştı. Biz her şeyi pratiğe dökmüşken, aa okulda böle yapmıyoduk der kafayı yedirtirdi bana.

Dışarda lodos avar ataletim, vapur düdükleri avaz avaz ona göre giyin:))

öptüm seni çook

carpediem dedi ki...

ben alayım çekirdeği,
bu ara ona da bana da iyi gelir valla...
bulunduğum yer,
yatılı okul gibi zaten...
yormuyorum kafamı direğe falan,
hayatı yaşıyorum ben,
ona da yaşatırım...
bekliyorum gönder!!!!

.. dedi ki...

önce:
çekirdek'e veli olamam, beceremem. gelirse ankaraya ve veli değil arkadaş falan lazım olursa hazırım ama 8)
sonra:
yazının bütününü okudum bi güzel, yoruma yazacak laflarım da birikti ama elden çekiç düşürtecek bi çift güzel göz dedin, bittim. neyi hayal etsem, kimi hayal etsem diye canlandırma çabasına girdim. laf maf uçtu bitti.
hadi sen görünce dağılmışsın ataletim, ben okuyunca gittim.
bu kadar aklım var işte, gel de çekirdeği bana emanet et 8)

hayatgibi dedi ki...

kadınları veya erkekleri anlama çabasından koşarak uzaklaşılması gerektiğini erken yaşlarda anlamış,
ancak becerememiş likelife' ından sevgiler..

buralardaydım..

Ece dedi ki...

İnsanın bazen kendini bile anlayamadığını bildiğimden, hiç kafa yormuyorum ben başkaları için(hayatımdaki yeniliklerden biri de bu).Kendim için de kafa yormuyorum. Onun için tıngır tıngır ses çıkıyor kafamı sallarken:))

Çekirdek'i bana yatılı gönder.Elinden tutar okula götürüp getiririm. O benim saçımı keser, ben O'na çılgın kıyafetler dikerim.

Offf..ne çok özledim.. Uzat kollarını,sarılayım şöyle sıkıca..

Adsız dedi ki...

http://cokus.wordpress.com/2009/09/28/the-age-of-stupid-belgeseli-hakkinda/#more-227


http://cokus.wordpress.com/2009/10/13/gdolar-adi-konmamis-kitle-imha-silahlari/#more-236

üçtemmuz dedi ki...

çekirdeğe uygun veli adayı değilim. ikinci cümlesinden itibaren onun yanında yer alırım, baştan söyleyeyim. (tecrübeyle sabit.) buna rağmen bana güvenirsen, hayhay...:)
direk dansı filan...aklımda yoktu, şimdi şöyle düşününce bir...:)))ya kadın güzel bir şey. hakkaten estetik. sanırım bu nedenle ilgi çekiyor.
bir de demişsin ya:
"kadınlar şaşkın ve densiz..
erkeklerin neyin peşinde olduğunu çözmeye adamışlar kendilerini.."
bunu kafaya takmayan ve hayatın geri kalan kısmıyla ilgili kadınlar da tanıyorum. onları bahsettiğin kadınlardan ayıran fark hayatı olduğu gibi, bütünüyle kabullenmeleri. hükümranlık hisleri yok. ve bu kadınlarla müthiş dost olunabiliyor. onlar seni olası bir tehdit değil insan olarak algılıyorlar çünkü.
ben o kadınları seviyorum. (gözleri samimiyetle parlayan herkesi seviyorum ya gerçi, konu o değil.)

sedencik dedi ki...

dünya kadınların etrafında döndüğü için mi...
veya erkek egemen toplumların kendini hizmete adamış bireylerinin...
sıyırmış bir şekilde...
cinsiyet gözetmeden üstün hizmet yarışı mı...
gönlüm ilk cümlemden yana olsada...
aklım hep acaba diyor...
çok güzeldi ve ilginçti ataletcim :)
sevgiyle...

verocka dedi ki...

yok ben bu konuya ne diyeceğimi bulamadım
direk sanatcılarını selamlarım dahada bir şey demem

yorular hakkında bile fikrim yok ya

Follow my blog with Bloglovin