26 Ağustos 2009 Çarşamba

eh yirmi küsur ..olmuş..




hem sonbaharı özledim..
ki eli kulağında.. sanki..
gündüz ısıtsa da gece .. serinleten hava..
yapraklardaki erken sararma onu gösteriyor....
hani eski filmlerdeki şu sarışın amerikan film yıldızları gibi omuza hırka alıp..
onun da tek düğmesini iliklesek.. olacak =P
en çok da.. şu kapı çalmayı beceremeyen postacıda oynayan hatuna yakışırdı o hırka..

hem akşamları artık boğazda hava daha erken kararıyor..
dolunay yakalayacağım daha..
haftaya.. olmalı yoksa.. iyice kayacak açısı iki gökdelen arasına denk gelemiyecek..

kabul edilebilir saatlere kaydığına göre.. güneşin doğuşu sonunda gidip..
doğurabilirim..

neyse.. ne diyordum..

hem sonbaharı özledim..
ama hem de daha tatil yapmadım..

üstelik istanbuldan ayrılasım da yok.. bu yıl..

hem kış gelmeli artık ..
istenenler değil de..
kesin yapılacakların listesi uzun.. ve hergün uzuyor..

iki arada bi derede olmak gibi..
ama olduğu yerde keyifli kedi misali mırıldar gibi..=)

45lere.. ellilere gidesim var..
şu koko filmi gelsin izleyesim var..
üf..
retromsu/uzaylımsı bir ruh halim var..

şu şarkıyı dinlediniz değil mi??

ben ripleye aldım..
gidip gelip onu dinliyorum..







az kalsın unutuyordum..
foto..
mert alas ve marcus piggott
frufru sitesi aracılığı ile..
vi magazin eylül sayısı aracılığı ile..
Image Hosted by ImageShack.us

7 yorum :

Çağlar dedi ki...

Eh ne diyelim, teşekkür belirtelim 20 yazısı için ;)

alpernatif dedi ki...

Her sonbahar da aşık olurum
Sonra benim aşık olduklarım başkalarına aşık olur
Sonra ben daha beter olurum :)

En hüzünlü sonbaharın yaşandığı şehirdir belki Ankara
Yaşamayan bilmez ki :)

S.e.N.a.Y'ı anlamak dedi ki...

daha tatil yapamadım.. eylül moduna hiç giresim yok ki benim. ayrıca her sonbahar fiyaskodur benim... öle aşk kapımı çalmaz... küçük flörtlerim olmaz... havanın yağmurlu olması dışında beni gülümseten serinleten hiç bişi yoktur yani...
ama eylülde akdenize inmenin keyfi başkaymış... benimde böyle bir ihtimalim var... olur inşaallah :)

birde ben bu blog sahibini bu blogta uzunca bir zamandır öpmemiştim... muuuaaahhhşşş yapar en kokulusundan öper giderim :)

.. dedi ki...

ben de özledim sonbaharı bu sene. tuhaf.
bi de alper haklı.
ankaraya her mevsimden çok sonbahar yakışır.
öperim ataletim. henüz yaz sıcaklığıyla 8)

kumhavuzu dedi ki...

iki arada bi derede olmak gibi..
ama olduğu yerde keyifli kedi misali mırıldar gibi..=)

ben bunu duyduğuma sevindim:)
öpiim bi kızılmavi sonbahar öpücüü olsun:)

verocka dedi ki...

vi magazini merak ettim linki tıklayacağım
görüşürüz.)

verocka dedi ki...

yine ben

orda türkçe bir şey yok.

zoruma gidiyor

ecnebicemi geliştirmeliyim

Follow my blog with Bloglovin