25 Mart 2009 Çarşamba

...



değişsin dedim...
yazı..
yorum altı yazmadım..
okuyanlara teşekkür..
dileklere de..

dünle ilgili..
hayat gibi.. çok düz bir soru dizisi eklemiş..
ben de öyle düz bir cevap dizisi eklemek isterdim
..
ama yok öyle bir yeteneğim..
kabahat benim
hayatı düz.. yaşamazsan..
düşünürsen habire.. kendin de karışıp kalıyosun..
şimdi cümleye dökersem..
öyle küçülür ki sorunum..
sanırım harakiri filan yapmam gerekir..

o yüzden.. en iyisi..
her zamanki gibi olayı değil..
nasıl hissettiğimi yazmayı sürdüreyim..
maksat merak gıdıklamak değil..
asla .. bana iyi geliyor..
bi de gerektiğinde baktığımda..
gri üstü füme yazılarda..
duygu durum raporu bazı fikirlerimin sağlamlaşmasını sağlıyor..
ondan...

sadece..
korkma layklayf.. yaşayacağım..burdan görecek günlerim var..daha diyeyim ..

bir kronoloji yapmaya çalışıyorum
geriye ve ileriye dönük..

o arada..
resim filan karıştırırken
bi de foto sitesi buldum..
onunla oynarken
bişi dikkatimi çekti..

gerçekten de..
yüksek topuğun şeyini çıkarmışım...
bi kaç ane daha var olmadık yerlerde..
ama ağaç tepesinde topuklu giyen de bir ben varım sanırım.. =)

neden karıştırıyorum foto filan..
birilerinin kafasına atıcak bişey hazırlıyorum..
son sayfalarda şoke edip etmeyeceğimi.. henüz kararlaştırmadım..

size de oluyor mu..
çok üzen birini çok kötü bi duruma sokup.. onun ööle kazık yemiş halini görmeyi arzulayacak kadar sinirlenip..
sonra kendinize yakıştırmayıp..
bunun sadece hedef saptırmak pasif agresiflik olduğunu bilip..
ama hiç durmadan da öyle sahneler kurguladığınız..

benim kafamda sürekli alacaksın..
yapacaksın..
lı cümleler var bu ara..

şeytan bu şeytan.. ama dinlemiyorum..
inanın bak..
şu ana kadar en azından 10 tane cin fikir sokmaya çalıştı aklıma da durduruyorum..
anlık eğlence olacak .. bişeye de yaramayacak..
altın vuruşa kadar beklemek gerek.. sakin sakin..

evet resimlerle oynuyorum..
bi de..
çocukluğumda babamın bana hitap ettiği niki kullanmaya başladım orda burda login şifresi olarak..

bişi dikkatimi çekti...
her duygusal dipte az daha geriye gidiyorum..
önce fakülte arkadaşlarıma dönmüştüm..
sonra lise..
sonunda 5-7 yaş nikine..
bişi daha olursa..
ınga diyeceğim sanırım =9

bir blogcu vardı..
üzüntülerden aldığımız dersle.. ilişkilerimizde siper kazdığımızı söyleyen..
doğruymuş.. =)
benim siper..
çoukluuma indi..
yakında..
eski kimliklerime.. de inebilirim..

başka saçmalık gelmiyor aklıma..
gelirse.. eklerim..
=)
...............

ve hayır cip benim değil =P
sağlık ocağının cipi.. aşılamaya çevre sağlığı gezilerine giderken kullandığımız..

ağaç da benim değil.. söylememe gerek var mı=D
Image Hosted by ImageShack.us

11 yorum :

.. dedi ki...

size de oluyor mu dediğin şey bana tam da öyle oluyor.
hayalimde öyle kötü, öyle kötü bir duruma sokuyorum ki.
ama sonra ne oluyor, kahrolası vicdanım, hayali eziyete bile dayanmıyor ve bile isteye yarattığım o durumdan kurtulması için "büyüklük" gösteriyorum. belki bu "büyüklük gösterme" davranışı da intikamın bir şekli.
kendi içimde büyüklük gösteren affedici yüce insanla, öfkesi asla geçmeyen parçalamak isteyen kötü insan çarpışıyor. bu sanal, bu hayali kavga beni yoruyor.

sen ne olduğunu değil, ne hissettiğini yaz tabi. önemli olan sensin çünkü.
öperim gitmeden.

Adsız dedi ki...

bende o dediğin kurgulama olayı şöyle oluyor ataletim..
bir haksızlığa uğradıysam eğer, tepki veremem genelde..
böyle kalırım mal gibi..
basiretim bağlanır resmen..
annemin dediğine göre "terbiyeden"..
bana göre bildiğin, kabak gibi "salaklıktan"..
ama sonrasında kafamda binbir senaryo "şöyle derse böyle derim, böyle yaparsa böyle yaparım" diye kurarım da kurarım..
ha hiç uygulamışlığım var mı?
valla hiç hatırlamıyorum..
yok.. yok.. ben bildiğin salağım!!

duygusal dönemlerde geçmişe değil de belki de, kendimize dönüyoruz ya ataletim.. kendimizde deşilmedik, kurdalanmadık delik, gömü bırakmamak üzere.. ve o dibe çok yerleşmedikçe, aslına bakarsan bu durum faydalı bile..

öperim bir de..
hasretle ;)

alpernatif dedi ki...

valla kendi adıma hiç kıvırmayayım
inanılmaz kindarım
üzen birini kötü duruma düşürdüysem karşısına geçip bir de sigara yakarım ki

hak etmiştir yapmışımdır
hiç diğer yanağımı dönecek halim de yok :))

carpediem dedi ki...

ben de dönemem yanağımı
diyecem vurana...
ama beklerim intikam anını,
sabırlıyımdır...
soğuk da olsa yerim yemeği,
hem de büyük bir zevkle...
yalnız ben hala bugüne kilitlenip kalmışımdır,dönemiyorum geçmişe,
çünkü yaşadıklarım sürekli ileri gitmemi gerektiriyordu...

kumhavuzu dedi ki...

ben galiba yapıyorum bunu..azda olsa
yada sonradanmı öğrendim
bilmiyorum..
tamam karşı taraf bunu itiraf etmiyo:) itiraf etse zaten bunlara gerek kalmıycak..
gerçi farkındamı onuda bilmiyorum:D çokta önemli değil.

ben..iiyiyim:D

Adsız dedi ki...

ben de hayatı düz... dümdüz yaşamıyorum tabii ki ataletim..
hatta belki şu dünyada iç sesiyle kendini en çok yoranlardan biriyim..

ama konu,
değer verdiğim birinin üzülmesine gelince,
derdini bi an önce söylesin ki derman olayım isterim..

" senin derman olabileceğin bi şiy değil " diyeceksin içinden muhtemelen,
ama bu da bi içgüdü işte..

bileyim,
öğreneyim çabalayayım istiyorum..
zaten etrafımdaki herkesin hayatını bir şarkıya, masala, mucizeye dönüştürüyorum bana göre :)

şaka bir yana,
insan hep kendini ilaç olarak görür ya,
benimki o hesap işte..

ama anlatmak istemeyen dostlarımızın yanında sessizce oturup,
tek kelime etmeden destek olmasını da biliriz elbette...

Adsız dedi ki...

dibe vuruşlarda yatış şeklim değişir benim...
yan dön,dizler karna...
kafan dizlere...
el yüze :)
tanıdık di mi...
güvenli bölge...

üzen biri...
benim için az önemliyse bende üzerim...
ama çok önemliyse tuhaf bir şekilde incinip tutulup kalırım genelde...

hmm birde...
inanırmısın bilmem ama...
üzenler genelde kendilerini üzerler...
sadece herkesin zamandaki yolculuğu farklıdır...
sabır iyi bir şeydir ...

sevgiyle...

laleninbahcesi dedi ki...

birini eğer hak ettiyse mor edince hiç ama hiç üzülmüyorum. Kötümüyüm ben yooo moderen oldum moderen. Eski ahlak anlayışım gitti ahlaksızmı oldum yoksa.
Dibe vurmak iyidir. Dibe vurmadan yukarı çıkılmıyo. E dipte olunca gitcek başka yerde yok, Arşimet de sağolsun bukmuş kaldırma kuvvati denen şeyi e hadi o zaman buyrun yukarıya.Bu dibe vuruş ahkamı sedenciğin yorumundan geldi aklıma. Haydi öptüm gittim

kayipsimurg dedi ki...

"Cin Ali" bi kitabında şöyle diyodu:
"Güzel bir kadının gözlerime bakarak herşeyin yoluna gireciğini söylemesinden daha güzel bir tek şey vardır. Bunu ona benim söylemem"
Gene mi münasebetsiz yorum oldu...

uctemmuz dedi ki...

oluyor bana da oluyor ataletim.
hem bu son zamanlarda dikkat ediyorum, kurduğum hayaller tersine de çıkabiliyor.
ben o yüzden bu düşünceleri tamamen bıraktım.
bir de bir başkasınınkarşımda yenilmesini sevmiyorum ben. çok salakça birşey ve nedenini bilmiyorum ama çözmem lazım. çünkü ynilen ben oluyorum hep. bana da günah.:)
nasıl istersen yaz. ne istersen yaz.
okuması keyif bira yana, aynen dediğin gibi...insan kendini yazdığında okuyup, kendini anlıyor, sağlamlaştırıyor.

carpediem dedi ki...

hiç destek
almadan mı
çıktın ağaca ,
hem de o topuklularla ataletim...
ben tanıdım o ağacı hem de.
okaliptüs o ağaç,çukurova da bataklıkları kurutmak için, sıtma ile savaş kapsamında çok dikilmiş bir zamanlar...suları kuruttuğu gibi taban suyu da kalmamış dikildiği yerlerde ,şimdide kesiyorlar biliyor musun....
ben elinin yanaklarında duruş pozisyonuna takıldım asıl...
çok artistik buldum hem de...
vardır hepimizin öyle bir pozu mutlaka,bulmam lazım şimdi...

Follow my blog with Bloglovin