17 Mart 2009 Salı

..

* kadın filmi demek erkeklerin bakış açısının tam tersi olan bişi çekmek değil..
farkındalığı empatisi yüksek olmak mı peki bilmem..
ben film çekmekten ne anlarım..

ben iyi içerim.. nerde nasıl içilir onu bilirim..
müzede içmeyeceksin arkadaş..
manzara güzel diye.. şaraba geçmeyeceksin..
müze kapanınca atıyolar
seni dışarı..
bar kapanana kadar dediysek.. akşam üzeri altı demedik..
***

avogado gibi hissediyorum kendimi..

üstelik tezgahtan düşmüşü gibi..

***
sevgili "çetem"
gergin hocamın yazısını da bi okuyun bakem..
laleminkini de..
he bi de..

"acını göstermeyi kınar bu toplum.. acı kötü ve zararlıdır.. oysa.. acını transistörlü radyo gibi taşımalısın" diyen erik kleptına ben de bişi diyim..
haklısın..
yoksa ders almış olurdum 5 yıl önce di mi..


Image Hosted by ImageShack.us

8 yorum :

.. dedi ki...

bahse konu yazıları okumaya gidiyorum. bi öpiyim de gidiyim.

laleninbahcesi dedi ki...

ama o tarnsistörlü radyoyu dinlerken de kulaklık takacaksın ki senden başka kimse duymasın. Ah yazımı tavsiye etmişsin ya ben orda hafiften bi gururlandım.
Farkındalığı yüksek olmak bazen insanı deli ediyor be ataletim, ha şunuda farketmeyiver diyorlar insana. Öpim gidim

alpernatif dedi ki...

bence acıyı kınayan toplumu kınamayı öğrendiğimiz zaman daha rahat edeceğiz :)

tezgahtan düşmüş avogado ?
ahah
ben o lafı öyle bilmezdim :)))

kayipsimurg dedi ki...

Müzede ne içiyon ki zaten:) Adamlar boşu boşuna mı bar yapıyo o kadar. Her işin bi raconu var:)
Kadınlar film çekince ayrıntıda, kendilerini anlatma derdinde boğuluyolar. Benim gibi idraki yavaş işleyenler bile ilk seferde anlıyo ne dediklerini:)
Hata yapmaktan korkmak en kötüsü bana kalırsa. Bazen tökezlemek düşmeyi önler...

Adsız dedi ki...

ben Joe'nun bir büyüğü olan Dalton olmak istiyorum...kadro kapılmamışsa tabi..:)
Bir yanılgı mı var ben mi yanlış anladım: Acısını gösterene bayılıyor bu toplum ya...

Öpüyorum ataletciğim...
asıl sevincini gösterene kıl oluyor insanlar...gibime geliyor...

Ada dedi ki...

Gergin Hoca'yı okudumdu ama daha salim bir kafa! ile yorum yapacağım :) Eric'in memleketinde öyle olabilir ama bizimkinde tersi galiba biraz :) Acı varsa reyting var :p sevgiler Ataletim..

carpediem dedi ki...

kimya dersinde avagado sayısı vardı da,
ne işe yarardı hatırlayamadım bi bakayım gidip...
dönecem geri:))

geçkalmadımki dedi ki...

Önce sana sonra da sözünü ettiğin sayfalara gittim..
Senin Çetenin üyesi olabilirsem ne mutlu bana :))
Sevgiler...

Follow my blog with Bloglovin