15 Ocak 2009 Perşembe

..

ön bilgi..
blogda ekli posta adresi.. benim esas adresim değil.. blogla ilgili adresim..
ama hotmeyldeki tek adresim aynı zamanda..
blogla ilgili bi de cimeyl adres var.. ama o blogda ilan edilmiş değil..
bloa eklediğim bazı müzik ıvır zıvır için kullanıyorum..

emesenden...
kendisini eklememi teklif etmiş ama henüz emeseni açmadığım için teklifi grüp de eklemediğim çiçek isimli kişi.. ben açar açmaz..

s -merhaba .. müsaitsen konuşabilir miyiz.
a -merhaba.. /içinden...kim ki bu hangi bilogcu.. no-bilogcu/
s-bişey sorabilir miyim..
a- olur da..tanıyor muyum seni..
s- hayır tanımıyırsun.. ben de seni tanımıyorum.. ataletle ilgili bir sitede gördüm adını da.. ordan alıp not etmiştim..
a-/fiziksel ataleti mi diyor.. ataletle ilgili bi sitede mi görmüş?? nası ya../ atalet bir blog adı.. yani konusu atalet değil.. yani fiziğin felsefesini sevsem de fiziksel atalet sohbeti edebileceğimi sanmam..
s- peki neden atalet..
a-/ohhooo yandık ..ne desem nasıl anlatsan.. dahası anlatsam mı / o biraz uzun bi öykü..
s- peki.. teşekkür ederim.. kendine çok iyi bak..
a- ben teşekkür ederin .. sen de..

biraz sonra..
s- siliyorum seni..
a- tamam..


konu atalet değilse.. konuşmayalım lütfen.....
=)





Image Hosted by ImageShack.us

8 yorum :

Ada dedi ki...

Enteresan vaka :))))
İnsanların çoğu blog olayının
ne olduğunu tam olarak bilmiyor.
En azından fazla uzatmamış
şansına :)

Günaydın Ataletim...
Kendine iyi bak :p

.. dedi ki...

haha 8)
sevdim bu tipi.
bi de siliyorum seni diye haber de vermiş ya. zevzek bi tip olmadığı belli. neler var ortada dolaşan yoksa sakız gibi...
küünaydın ataletim.

.. dedi ki...

yine ben 8)
bi de aklıma geldi:
mail adresinin üstündeki resim, bir koltuk ve üzerinde rahat oturan bir tilifon ya,
sanki bir psikolog izlenimi vermiş olabilir.
şahıs (s dediğimiz kişi), ataletten muzdarip biri olabilir psikolojik yardım almak istemiş olabilir belki. doğru adres olmadığını öğrenince de vazgeçmiş, uzatmamış. e dedik ya, ataletten muzdarip bir kimse. ne uzatacak!

Adsız dedi ki...

seni psikolog sanmış olabilir bence de )).
msn muhabetteinden niyeyse hiç hoşlanmadım.Ben msn i Zuz 'a bir şey göstermek için açarım. Bir de Ordulularla geyik yapmak için cümbürcemaat o kadar. Öptüm senii

Hera dedi ki...

gugılda sörf yaparken dalgaya kapılmış demekki
olsun ısrarlı çıkmamış :)
msn'im zaptedildiğinden beri bulaşmıyorum ben. Biri benim adıma listemdeki arkadaşlara bedava kontür muhabbeti yapmaya başlamıştı, sonrasında da şifremi değiştirmiş senelerdir kullandığım hesaba uzun süredir giremiyorum. hesapta arkadaşlar da onun oldu =)
var böyle manyaklar :)

carpediem dedi ki...

ekle geldi mi,
reddediyorum,
uğraşamam canım,
siliveriyorum...

geçkalmadımki dedi ki...

ha ha..
hem lüzumsuz.. hem onurlu..
çelişkiye bak.. durup dururken sohbet iste aldığın yanıtı beğenmeyip gurur yap :))
pek komik..
ben de emeseni hiç sevemedim.. Saklambacım ve annesiyle haberleşmek için kullanmak istemiştim ama açar açmaz arkadaşlarımdan biri çıkıyordu karşıma.. ee daha nasısın türü bir sohbet.. çıkıyorum demek zor geliyordu.. hepten çıkardım yaşamımdan emeseni..
Sevgiler...

bitti dedi ki...

yorumum yazıya diil bu kez...
bu nasıl tatlı bi sestir
ve nasıl insanı o bambaşka ruh haline sokar
sakin durgun doygun
bi gün cafe krepende yan masamda otururken gidemedim yanına ve söleyemedim işte sölemek istediğim şeyleri
ben baktım o baktı
o gülümsedi ben gülümsedim

Follow my blog with Bloglovin