8 Ocak 2009 Perşembe

..

bu bir mim.. etiket sobe değil..
düşünme çalışması..bir yere kaydedilmesi..
her yıl yenilenmesi önerilen..
bu yüzden.. eklensin..

ben: bugüne kadar yaşadıklarım..okuduklarım tandıklarım.. gezip gördüklerimin toplamıyım...

düşüncem: bi sürü şey hakkında bi sürü şey.. genelde incir çekirdeğine eziyet..

bildiklerim: hala yeterli değil.. ama daha bi çok boş yer var.. doldururum bi gün elbet..

sahip olduklarım: uuu çok zenginim.. duygusal olarak yani..

dileğim : hep çok zengin hissedebilmek...

nefret ettiğim: ısrar.. sitem ..

özlemim: bir günü .. sadece "ben"in isteklerini düşünerek yaşayabilmek.. ve bunu bugün naapsam diye düşünerek ve kanapede yayılıp hiç bişi yapmadan harcamamak..

korkum: bulamadım.. sanırım artık korkum kalmamış.. tedirginlik evet.. korku ııh..

duyduğum:içimdeki yapmam gerekenler ..listesi.. susturmaya çalışıyorum..

kokladığım:.. kahvem... nefis.. el kremim.. bergamotlu esans gibi.. güzel ..hafif..

tiryakisi olduğum: şu aralar eski kaşar.. incecik zar gibi dilimlenmiş.. pembemsi üzüm..şarap..kırmızı.. dolgun..
kahve.. bi de.. bin yıldır..değişmeyen..

aradığım: azıcık heyecan.. fazlaca sonradan burnundan gelmeyecek boş zaman..

merak ettiğim: çekirdek ne olacak.. evet ben davet ettim desem ne olurdu.. peki deyip o dilekçeyi versem ne olurdu.. hiç sesimi çıkarmasam.. ne olurdu..

pişmanlığım: yok ööle tüh.. kaderimi değiştirdim.. bakkeşke dediğim an..bir iki yanlış evet.. ve yanlış hayır cevabı.. yok bi aman aman pişmanlığım.. meraklarım var ama..

sevdiğim: aha. tümü aşk ve nefret ilişkisi halinde.. bi an önce yastık basma duygusundan.. bi an sonra kıkırdayarak sevgiyi hissetme anına geçiş.. kararsız mıyım ne??

üzüntüm: bir yerlerde sürekli yapılmaması gereken şeylerin yapılıyor olması.. hala açlık ve şiddet olması.. ama ..genel toplum tepkisine ters düşen düüncelerim nedeniyle yalnız hissetmek.. suçlu gibi hissetmek ama yok aslında yukardan bak canıtının ordan deyip gene kendini haklı görmek.. herkes yukardan bakmazsa bu üzüntülerin kaybolmayacağını bilmek..

değilim: istikrarlı..

inanırım: insanın ve iradenin gücüne..

dans ederim : ritmin bedende yansımasına engel olamadığımda.. her yerde.. arabada.. mutfakta.. sokakta.. mağazalarda.. tabi tango değil.. ritm dedik..

şarkılarım: kulağıma çalınanı tüm gün bölük pörçük mırıldanma.. çağırışımla gönderme.. fazla değil.. sesim.. yetersiz.. kulağım iyi..

ağlarım: bazen kendi duygulanımlarıma.. nadiren canım yandığında..son kez migren atağında..giderek az ağlıyorum.. hatta nerdeyse hiç.. daha çok haberlerde.. ve sıradışı fedakarlıklara.. kendini savunamayacak zayıf kişilere ..

kavgalarım: genellikle karşı saldırı ..şeklinde.. çoğunlukla kendimle..

kazandığım: tartışmaya iddiaya girmeyecek kadar özgüven.. yapabileceğinden emin olma duygusu..

kaybettiğim: güven.. saflık.. beklenti geliştirmek..

asla: asla demem demek=P.. rakı asla içemedim.. sarı asla giymedim..kullanmadım..asla uyuşturucu kullanmadım..

herzaman: fikir değiştiririm..

karıştırdığım: yok sapla samanı karıştırmıyorum.. rasyonel olma çalışmaları içindeyim..

dinlediğim: eklektik.. ortak özellik buğulu/pes ses ve ritm..

beni bulacakları yer:.. okuma lambası olan.. kahvemi koyabileceğim bir yüzeye yakın.. bir yer..

ürktüğüm: ani ses..

gereksinim: yaptığım uğraşıya kesintisiz dilediğince dalıp gidebileceğim zaman dilimleri telefon kapı ve seslenmeler olmadan..

mutluluğum: temelde mutsuz olmamak..

hayalim: çok ayrıntılı..hem dağlık hem deniz kenarı geniş kumsallı bir yerde yaşamak.. akşam üzeri saati.. sonbahar olsun.. serin havada.. bomboş kumsaldan tepe yukarı yürümüş eve dönmüşüm.. üşümüşüm ama donmamışım.. loşça ışıklı ve sıcak bir ece girmişim.. kahve konyak ya da sıcak şarap..mümkünse kendi bağımdan.. kucakta kitap .. fonda müzik.. koltukta uyuklama..
nasıl bir her işi bitirmiş ve başarmışlık ruh hali gerekir böyle bir huzur için..




Image Hosted by ImageShack.us

13 yorum :

Adsız dedi ki...

sana diyeceğim al şarabını Orduya yerleş. Bulamayacağın tek şey üzüm bağı. Arkan dağ, önün deniz. Kumsal bitince orman. Daha ne istiyon. Akşam olunca da patikalrdan Boztepeye tırman, Orduya bak. İstersen Boztepenin köylerine de giden minübüse bin köylülerin kendi aralarında konuşmalarına gülmekten öl. ha arada yiğenim sen nerelisin derlerse benim adımı ver.Hem sen niye hiç rakı içmedin, koy bi çay bardağına yanına da yeşil erik al. Bi de şu neydi o davet meselesi çatladım yav, ben bişey mi kaçırdım yoksa iç sesinle mi konuşuyodun o ara. Öptüm senii ataletim

alpernatif dedi ki...

işte seni sevmeme sebep bir sürü detay :)

yaptığın analizlere takılıp kalmayacağım
merak ettiğim
bu tip bir analiz yapmaya gerek duyumun
illaki zaman zaman insanın kendini dinlemesi gerekli ama
niye şu an mesela ?

Adsız dedi ki...

inspıreyşın..alperim natifim..
hala gelştirme egzersizleri yapıyorum.. da..
=P
seneye aynı listeyi bi daha yapıp bakıcaz..
neler değişmiş =P.. nasıl daha bi süper olmuşum..=)

*************

lale...
bağsız olmaz...
kaçar gider hahahaha..

ordu gezmek evet.. ama yerleşmek için.. bilmem.. neden olmasınn..
************

Adsız dedi ki...

oyumu muğla tarafına kullanıyorum. sanırım dediklerinin hepsi var.

Kedi Narnia dedi ki...

düşündüm... acaba bu kavramlara senin gibi net cevaplar verebilirmiyim diye... aslında var bu tarz bir mimlenmeye ihtiyacım... ama sen kendi kendine mimlenmişin, kimseyide mimlememişin... bende kopya eder gibi yazamamki bu konuyu bloğumda...

kumhavuzu dedi ki...

2001 falandı sanıyorum yada 2002..ciddi bir iç hesaplaşmaya girmiştim..
geçmişim..bugünüm..yapmak istediklerim..isteyip yapamadıklarım..
aslına bakarsan ciddi anlamda uyguladım çoğunu
bazen sapmalar olmuyo değil..ama enazda kalmasına dikkat etmeye çalışıyorum.

ençok istediklerim..
para kazanmak için harcadığım enerjiyi başka şekilde değerlendirebilmem için koşulların hazır olması..ona çaba gösteriyorum

birde sırtını yeşile dayamış..yüksekçe bir yerden denize bakan bir evin verandasında sabah kahvaltılarım:)
biraz çalışayım deyip..leptopta kontroller:)

ve bir keyif kahvesi daha..
güneş sıcacık yüzüme vuruyor..ve ben bunu yazarken yaşıyorum..bak kaptırdım kendimi gene:)

Hera dedi ki...

diyeceğimi alper demiş zaten
maddelerin tamamını teşkil ettiğinden isteklerinle özlemlerinle sana ait olanlarla ve buradan paylaştıklarınla sen "özelsin"
kapsadığın ve kapsama alanına aldığın için teşekkürler :))


okuduklarımdan az biraz yorgunluk hissettiğini düşündüm, nasılsa başkaları kolay mutlu ediliyor ama ben i mutlu etmek için biraz plansız kalmak yetiyor di mi...
az biraz tanıdıysam seni bu keyifsizlik ve yorgunluk halini bir çırpıda atlatırsın. Ne de olsa atalet'in yapısı herkesi kapsamaya yeter :))

öpüyom & sarılıyom


hayaldeki resim için de bozcaadayı bir düşün derim :)

Adsız dedi ki...

okuyunca,
insanın kendisi ile hesaplaşması,
istekleri,istemedikleri,
pişmanlıkları keşkeleri,
nefes nefese kaldım maraton
koşmuş gibi hissettim bir an...
yazmak bir yana düşünmek de yoruyor insanı ....
hayatı geldiği gibi yaşamak
nasıl olur diye düşünmemek
değiştiremedikten sonra ...
ben neler isterim acaba diye düşündüm de bir an...
dilara

.. dedi ki...

bu düşünce çalışması ciddi iş.
aynısını yapabilmek isterdim ama kendime karşı yeterince dürüst olabilir miyim ve kendimi o kadar tanıdığımı söyleyebilir miyim diye düşündüm.
özelsin ataletim.

Adsız dedi ki...

çağlarım..
oralar fazla sıcak ben marmaranın hemen güneyinden yanayım.. ve mümkünse itanbula da çok uzak olmasın..
diyorum ya fazla ürbenim diye..
********
dolfin ben mimlemediysem de yap sen noolcak..
bu kişisel gelişim listesi..
yap bakalım..
sonra her yıl bir kez daha..
********
kumum..
o yapmak istediklerin bitince..
yenisi çıkar yahuu..

bu acık daha farklı..
belki seneye başka bişi çıkar.. listeye cevaplarda..
off of.. o terasda ah ben de olsaydım.. nırınımmmm...
********
heram ya.. ben hep yorgunum.. konu azmak ve rak konseri ya da şarap partisi değilse.. yorgunum tabii..

hatta senin tavan arasına sığınma talebim vardı ya.....
=)

özel .. yok.. değil.. karmaşık .. evet.. tutarsız da..
ama özel .. ımm keşke..
sarılıym ben de..
********
dilaram..
bizden ala maratoncu mu bulucaklar =)...
********
saklanbacım..
dürüst kalmak ..önemli evet..
birkaç maddeye önce olması gerekn cevabı yazmıştım..
sonra düzelttim.. doğrusunu yazdım....
=)
bi dene bence.. tanıyormuymuşsun bakalım....
atalet..

kayipsimurg dedi ki...

Sabah da okudum bu yazını. Yorum yazamadım. İtiraf etmesi zor olsa da şu aralar hiç dürüst olamayacağım başlıklar bunlar. Sadece nazlanasım, hatta nazın dibine vurasım var.
Dinginlik, korku, üzüntü, gereksinim.. hepsine ayrı birer blog bile açabilirim öyle çok söz biriktirmişim hepsine dair :)

Yağmur havası esiyor gene istanbulda. Kuytulara kaçmakta fayda var. Ben kuytumu bulayım bir an önce :)

Adsız dedi ki...

simurgum .. yav nooluyo sana.. dürüst olasın yok he ??=P...
pekii... nazlan o zaman..
bence.. sakınca yok.. =)..

atalet..

kumhavuzu dedi ki...

hehe..ben o yapmk istediklerime ulaşcak yoldayım hala:))
mucize olmazsa bayada sürecek:)
o zamanda çıkar elbet başka bişeyler..
o teras..o terass..ahh ahhh

Follow my blog with Bloglovin