6 Ocak 2009 Salı

..

testler var dedi..
çok şirinler..
hadi yapalım..
hiç sevmem testleri..
dergilerde sitelerde..
vaktim çok ve boş olsa da.. tetris oynarım daha iyi..
ama..işte..
kırmıyoruz bazen.. her zaman değil tabii..
kırmadık..
ben ona bir fotoğraf editleme sitesi öğrettim.. öyle sevindi ki..
kocaman öptü yanağımdan.. ben bunu arıyodum diye sevindi..
sen nerden biliyosun dedi..
demedim ben daha biçok şey biliyorum senin tararlanabileceğin..
onun yerine..
bende numara çook dedim.. sen sor yeter..
epeydir yapmıyodu böyle yakınlık göstermeleri..
ona karşılık olsun dedim.. kabul ettim testi..
listede..
bi sürü aşk testi.. nasıl bir aşıksınız.. bişi bişi..
hiç merak etmediğim..
şunu yapalım dedim..
bir önceki hayatınızda kimdiniz..??

oluuur dedi..
sonuç.....
şarap üreticisi imişim...=P..

Şarap Üreticisi
Bir önceki hayatınızda Güney Fransa’da üzüm bağları olan bir şarap üreticisiydiniz. Maddi açıdan varlıklı fakat bulunduğu çevreden hoşlanmayan biriydiniz. Bu nedenle sık sık kendi dünyanıza çekilir ve hayat üzerine bir filozof edasıyla düşünceler geliştirirdiniz. Hatta bu düşüncelerinizi yazıya döküp bir kitap halinde yayınlamayı bile düşündünüz fakat beklenmedik bir aşk macerası sizin hayata bambaşka bir gözle bakmanıza neden oldu ve daha önce yazdığınız ve düşündüğünüz herşey size yavan gelmeye başladı. Bu nedenle bu yazıları hiç bir zaman yayınlamadınız. Büyük aşkınızla hiç bir zaman evlenmediniz ama ömrünüzün sonuna kadar birlikte yaşayarak, hayatınızın tadını doya doya çıkardınız. Ölümünüzden sonra sevgiliniz sizin yazılarınızı evin bir köşesinde buldu ve her akşam sizinle konuşur gibi hissederek o yazıları tekrar tekrar okudu.
*********

hey..
bu sonuçlar bana uydu..
kişiliğim değişmeden.. bu yaşama da gelip oturmuşum..
en büyük isteğim ise..
bir gün kendi bağlarımın arasında dolaşmak..
sessiz sakin yazmak çizmek..
tad çıkarmak..=P

Image Hosted by ImageShack.us

10 yorum :

alpernatif dedi ki...

aha
bu kadar mı uyar
güney fransa
şarap
düşünceler geliştirmek

hangi testse benim de yapmam gerek

(bugüne kadar ancak babalık testi yaptırdım durdum. biraz da değişik testler yapayım :D)

bi de
günaydın en güzelinden

Adsız dedi ki...

çok ruhsuzum canım, yorum yapayım bu yazıya:
basit kişilik testiymiş, senin ruhunu yakalamış, adına da önceki hayat demiş.

dünkü yazıya:
bilimsel araştırmalarda çevreye zarar vermeme, etkilememe gibi bir ilke olması lazım. şimdi tam adını hatırlayamadım. bu dayaklık amca yaptığı deneylerle birini ilişkisinden koparmış başka biri ile ilişkiye sokmuş olabilir mi, olabilir. o zaman ilkesel oalrak yanlış bir deney olur. ııh.

di mi, ruhsuzum di mi :D

.. dedi ki...

testlere pek inanmam ama,
bu sonuçları okuyunca hemen kendime de yapasım geldi.
bu kadar olur ataletim
bi öpeym de gideym

Şarküteri dedi ki...

Artık şarapla ilgili sorulara nasıl canla başla cevap verdiysen... Şarap üreticisi yapmışlar. Ama katılıyorum, cuk oturmuş.

Bi de küçük bir anektod. Dershanede test yapacakları zaman, "yaşasın testiz, testiz" diye bağrıyorduk. Gerekirse daha uzun tabi. Testiz, testiz, testiz, testis... Tamam kaçtım.

Adsız dedi ki...

ee senin geçmiş çok güzelmiş...
üretimle tüketim arasında sıkı bir bağ vardır zaten :)
bir dost araştırmıştı bir ara...
geçmişimde çok başarılı bir ses sanatçısı ve bestekârmışım...
geçmişimin mirasını test etmemi oybirliğiyle engellediler :)

o gün bugün düşünürüm...
ben nerde hata yaptımda bu yetenek elimden alındı diye:)

lekeye öpücükler ...
ve ikinizede sevgiler...

kayipsimurg dedi ki...

:)
Böyle bir test ben de çözmüştüm. Bana da ilk cümlede müzisyen olduğumu söyleyince gerisini okumanın abesle iştigal olduğunu anlayıp bırakmıştım. E yani bildiğim tek nota "neş'eli ol ki genç kalasın"ın notası. Do do re mi mi re do re mi doo.
Ya da belki devamını okusam müzisyendin ama başarılı değildin. Aslında o zamandan belliydi senin sadece çene yapacağın bi işinin olması gerektiği falan diyodu. Bak şimdi pişman oldum okumadığıma...

uctemmuz dedi ki...

Kendi şarap bağlarında üreteceğin şarabın adı ne olurdu ataletim, ben onu merak ettim...

Öperim sevgiyle. :)

Adsız dedi ki...

hehehheehhe biliyomusun o testte ben de şarap üreticisi çıkmıştım. Öptüm seni

geçkalmadımki dedi ki...

O testi tanıyorum..
Ataletim Sen ve Lale gibi ben de şarap üreticisi çıkmıştım.
Ayrıca Şarküterinin düşündüğü gibi değildi hatırladığım kadarıyla.. hiç şarapla ilgili soru filan yoktu..
öptüm seni...

Adsız dedi ki...

şarabımın adı buğu olurdu...
simurggg hoş gördük..ben notaları söylemezdim .. asla.. belli niye şarap ürettiğim..

lale.. var bi çeken bişi.. bizi.. belki komşu bağlardandık.. sen ben ve geçkalmayan.. ??
şarküteri.. hiç şara sorusu yoktu ki...
çağlar.. önceki yazıdan nası aşık ediliri öğrensen iyi olurdu zannımca.. gözkırpan smayli..
alper.. di mi.. tam da..olmuş..
sedenim.. kaptım öpücüğü.. geçmişinin mirasına sahip çık bence.. =) hemen başla.. tenenni terenen..
=)
kaçan ve saklananım.. hemen yap bence de..
=P
atalet..

Follow my blog with Bloglovin