17 Aralık 2008 Çarşamba

takvimse takvim…

paris vogue calendar

 

paris vog dergisi ile aynı anda basıma girdik =P

süresi dolmadan bir saat.. 49 dakika önce bitti.. takvimimiz..

 

hepinize zamana saygınızdan ötürü teşekkür ederim..

çok keyifle oluştu sayfalar sayenizde..

 

biz birbirimizin sayfalarını biliyoruz..

masa duvar cep formatları üretilebilir..

 

ama ben daha biraz sabır diliyorum..

takvim kızları dışındakilere..

dileyenler bir örnek için..

simurgun .. sayfasına baksın derim..

 

her gün birimiz basabiliriz..

belki .. kimbilir..????

=)

 

ben aralığım..

elbet en sonda olacağım…..

sabır..

iyi bir özelliktir..

 

******************

bugün bıraktığım yorumları düşündüm..

ve gerçekten çok özel bi grup olduğumuzu farkettim yeniden..

 

kolay kolay da hayran olmam pek bişeye..biraz narsisist.. biraz da ukalayımdır..

ama.. bugün.. hayranım sana..

sözünü ne çok kullandığımı farkettim de..

=P..

keyiflendm…

13 yorum :

Goksu dedi ki...

Uzun zamandir , ha bugun ha yarin degip daimi okumaya calistim bi turlu firsat olmadi ama artik ben de sizin musterinizim:)

Şarküteri dedi ki...

Nasıl yani? İnternetten sipariş verip alamayacak mıyız bu takvimleri? Çok yıkıldım. Şimdiden köşeye bir kaç bin dolar atmıştım sırf bunun için...

Neyse kısmet değilmiş.

uctemmuz dedi ki...

Aynı saatlerde bir arkadaşıma bloglarımızın ve blog dostlarımın ne kadar özel olduğunu anlatıyordum.
Sonra farkettim ki anlatırken "Ama biz..." Ama biz..." deyip duruyorum.
Bi hoşuma gitti...
Takvimi bekliyorum...:)

geçkalmadımki dedi ki...

Bu gurubun içinde olmaktan çok mutluyum..
simurgun sayfasından geliyorum.. şu anda çakır keyf gibi oldum..
nası güzeliz yaaa..
Sevgiler sana ...

Ece dedi ki...

Bi de, sana kaç kişi bugüne kadar hayran olduğunu söylemiş,onu düşün..Daha bir keyiflen..

Sana hayranım Atalet..

Adsız dedi ki...

:)

bi dk bi dk
takvimde olmayan (burda ben oluyorum bu kişi ) napacam peki? tümden göremeyeceğim mi yani ? ilgili ayı gelen sayfasına mı koyacak.. ? tamam dilim grupta murupta da bu kadar mevzusu oldu.. keşke bi göstermelik olaydı yaw..merak ettimdi çok..

valla üzüldüm..

neyse ben gidip bakıyım simirgcugumda bir ay bir aydır..

eceye katılıyorum.. görünen o ki herkes sana hayran ve gün be gün artıyor :)

sevgiler.. keyfin çok daha çok olsun..

kumhavuzu dedi ki...

evet yaa..
süperiz biz..
güzeliz, zekiyiz..bazen salaklıımızda oluyo ama insanız normaldir diyesim var:P
yok bizim gibileri ya
nasılda bulduk birbirimizi:D

öperimmmm

Adsız dedi ki...

:)))
Atalet
dün dolfine de söyledim
sen olmasaydın zor toparlanırdık biz!
12 hatunun birlikte hareket etmesi elbette çok zor, koordine ettiğin ve sınırsız destek sağladığın abuk subuk sorularımı cevaplandığın için teşekkürler
ama bu çalışmaya da
"sabrın" sayesinde diyelim

bi de asil ben siye çok hayranım diyeyim :))

muuuaaahhhhhh

Hera

carpediem dedi ki...

hayran olmak,
hoş bir deyim...
bir zamanlar kıskançlık diyen
bir büyüğüme,
gıpta etmek demiştim
yaşım 10-12 vardı da
o da düzeltmişti yanlışını...
kelimeleri yerinde kullanmak
kadar güzel bir şey olamaz diyorum ben de.
ataletim kendini özel hissetmek
ve hissettirmek
bu gurubun ortak paydası...
seviyorum ben kızları.

laleninbahcesi dedi ki...

hehehheeheh sen bu organizasyonculuk işinin temellerini ortak blog da attın:)). Ne yani Aralığa kadar beklicez mi senin takvimini. Yok canım . öPTÜM SENİ
YAZAN; HAZİRANIN EBEDİ GÜZELİ LALE)))

Adsız dedi ki...

seviyorum 'biz'i.
ki,
herşeyi öyle kolay kolay sevmem ben de.
iyi ki varsın ataletim.
iyi ki varız.
hayran olunmayacak gibi değil ki burada sahip olduğum arkadaşlar 8)

kayipsimurg dedi ki...

:) az daha rekor kırıyodu yorumlar:) yaptığım işin bişeye benzediğine ikna oldum sayende. :)

Harbiden biz aklımıza koyarsak yaparmışız :) Ama sen de şu megalomanik jetlerini çalıştır. Bu kadar alçak gönüllü olma. Senin emeğin olmasa bişii olmazdı. Bu grubun tutkalı mısın ne :)
Sevgiler

Adsız dedi ki...

el sana,
sen ele hayran ataletim :)

takvim hakikaten güzel oldu..
ama ondan da güzeli,
bunu birlikte,
huzur içinde yapmak oldu..

herkese tekrardan teşekkürler..
iyi ki varsınız yahu :))

Follow my blog with Bloglovin