8 Ekim 2008 Çarşamba

bi oda.. bi.. ada bi beyin...

S3700256
dün sormuştum ya sizin cennetiniz neresi olurdu diye..
bayıldım ben cevaplara..
hepsine yorum altı da yazdım.. yazmaya çalışıyorum zaten genellikle.. her zaman yetiştiremesem de..
bayıldım cevaplara dedim.. ama alperim natifim .. komedi üstadımın.. çok güzel bir cevabı vardı.. hepsinin özü.. gibi..
onu buraya alıntılamak isterim..
"gizli bahçe beynim benim
çünkü bir tek orası bana ait"
önce biz üzüldüm demek isterim ama.. yok ööle bişey..
aslında hepimizin kaçtığı yer orası alperim natifim..
sadece.. oraya kaçabilmek için bir dekor bir ... tiyatro sahnesi.. bir kendine kalabilecek yer tanımı imiş benim istediğim..
lanet beynim sonra şunu düşündü..
peki neden ben  sanki zaten bir yer tanımı ister gibi sordum bu soruyu..
ve neden her kadın okur.. hemen bir amaç.. bir yer betimlemesi ya da bir gerçek yer adı verebildi.. de.. alper doğrudan sonuca gitti..beynime kaçarım..dedi.. bu bir lüks.. aslında.. istediğin anda.. beynine kaçabilmek bir lüks..
şaşaalı hayatım içinde =P.. benim hiç sahip olmadığım bir lüks.. ne benim ne de diğer xxlerin..
bir kadın köşe yazarı.. evden çalışanlardan biri de.. bir gün.. yazısının ortasında çalışma odasının kapısına dikilen ev yardımcısının tüp bitti .. almamız gerek.. muhabbeti ile nasıl bölündüğünü.. bir başkası ise.. aynı şartlarda  akşama ne pişireceğiz diyen yardımcısı ile.. ordan eksik malzemelere.. ordan markete uzayan zorunlu konuşmalarını yazmıştı..
evde çalışmayan benim..hasta yakını ile konuşurken.. oda telefonumda.. çekirdeğin kıl tüy sorunlarını sessizce ve karşımdakilere çaktırmamak için.. evet hıhı anlıyorum.. dilerseniz şöyle yapalım.. ben şu anda uygun değilim.. sizi yarım saat sonra arayayım diye konuşmamı.. ama bu arada.. işe yoğunlaşmamın nasıl zorlaştığını..
evin yalnızca evde değil.. ordan taşıp nasıl beni tamamen yuttuğunu düşündüm..
bir erkek arkadaşım şirketi için bir imaj meykır hanım iş alıp o hanım daha sonra.. eksekütif sekreter pozisyonuna da geçiş yapmış..
hayatım nasıl kolay anlatamam dedi..
vereceği iftar yemeği.. için tüm ayrıntıları hatta oraya gelecek konukların şoförleri de oruçludur deyip onlara da bir masa hazırlandığını..evinin ve hayatının alacağı hediyelerin göndereceği hediyelerin nasıl süper düzeldiğini söyledi.. bir xx arkadaş da ben de istiyorum öyle birini dedi.. güldüm.. sende sökmez dedim.. sonra neden sökmeyeceğinin geyiğine başladık beraber..öncelikle xxler her konuda kendi emeğin fikrin olsun ister.. ayrıca.. birçok şeyi ondan daha iyi yaptığını düşünür ve ek iş olarak onu da yönetir .. ve xxin sorunları ve hayatındaki "iş"leri.. xyninkinden farklı ..
sabah uyanıp.. başlayıp hemen çalışmaya.. uyku bedene çökmeden bitmiyor xxin işi..
hatırlıyorum çocuklar küçük iken.. onların uyutulup.. evin sessiz .. benim İŞsiz kalmamı bekleyen sk.. yanıma sokulduğunda..elini omuzuma filan attığında "hah.. şimdi bu kendi sırasını .. bekliyor.. memnun edilmek için".. diye düşündüğümü..
"eyvah demiştim sonra bu evlilik b.ka sarıyor"..
sonra mı.. e bi dönem sardı zaten.. ama ben cesur olup kızlarla konuşunca bu konuyu.. anladım ki.. her xx bir dönem aşk ve sevgi ve seks için evlendiği sk sını iş olarak görüyor..=) doğal yani.. bunu burdan duyururum.. itiraf edin.. eşiniz işiniz oluyor bi ara..
hatta  "yalnız kaldık evde..ve hayatta.. ülem ne iş.. biz de birer sevgili mi bulsak".. ya da "bu hatunlar yaşlandı olum.. bize vakit ayıracak halleri kalmıyor..yenisini mi bulsak" geyikleri de xyler arasında o dönem tavan yapıyor.. benim repliğim hep aynı oldu bu geyiklere..
"hııı hemen yapın.. dışarda bi özgür.. kafası rahat.. kendi keyfinde fıstık bulun.. alın evlenin..iki senede  biberon mama sandalyesi.. bebek.. iş.. yemek derken  dağılsın gitsin o da.. ne gareziniz var len xxlere..."
yok yok.. ayrımcılık değil.. isteseler de bölüşme olmuyor xx ile xynin arasında..
hayat.. bir pay bana.. bir de sana değil.. en iyi olasılıkla.. paylaşma.. o da "işten bir pay bana.. yedi pay sana.. eh arta kalan vaktimde de keyif yaparım"..şeklinde.. neden..??
e başka etkenler var.. en akıllı xxi bile yavaşlatan.. hırslıyız bi kere.. yemeğe biri gelecekse.. yanında bi sürü şey düzgün olacak.. sadece sofra değil.. yatak odasını bile düzeltiriz.. biliriz bir konuk xxin.. odamıza bir göz atıvereceğini.. bazen de hayatımızda bir başka xy oluyor.. oğlumuz örneğin.. akıllı kadın atalet.. çocuk her seslendiğinde babasııı bi bak istersen dedi dedi de..18lik 2 yaşına gelir gelmez.. seni değil anneyi istiyorum diyiverdi..
neyse.. uzatmayacağım .. uzadı zaten demem o ki..
biz xxler.. bir yer hayalliyoruz.. bi oda.. bi ada..
başımızın içindeki beyne.. yani oracıkta duran beyne.. kaçabilmek için.. düzenli.. konforlu.. içinde sadece kendimizin olduğu.. sıcacık.. bir ortam yaratmamız.... yani önce orayı düzenleyip döşememiz .. gerekiyor beynimiz rahat olabilsin diye.. bi de telefonları kapatmamız gerek.. bazılarımızın..=P
sonra.. ancak beynimize kaçabiliriz.. ve orda.. bizi bekleyen bi sürü.. balon .. uçan fil filan olmaz..
yapılacaklar.. yapılamamışlar.. yapılamamış üzüntü vicdan azabı verenler.. listesi bizi bekler..
alperim natifim.. ağlaşma.. yani.. lüksünün tadını çıkar.. derim ben..
bizim beynimiz de bize ait değil canım =D.....
*************
resim bu ayki.. country homes & interiors dergisinin kapak resmi..
kızlar.. fotoğraf sanatçısının sitesine bi bakın derim ben.. pek çok gizli cennet resmi çekmiş bu xx.. http://www.lucindasymons.com/

9 yorum :

Ece dedi ki...

Görev manyağı Oğlaklar için, "evliliğe de görev gözüyle bakarlar" diyor Linda Goodman kitabında. Ahhaaa dedim. Bir dönem diyorsun sen. Ben her dönem diyorum. Aşıkken de,sokakta da, yatakta da..
Hani son resmin altına yazmıştım ya,'bir BEN kalmak istediğimde' diye..Aynen öyle. Ben ve diğerlerini düşünmeyeceğim beynimle..

Hadi kandırmayalım kendimizi en iyisi, GÖREV BAŞINA!!!

Öpüyorum tabii..

burdasaklaniyorum dedi ki...

bizim beynimiz de bize ait değil demişsin ya ataletim.
hah işte tam da öyle diyorum.
tam!

velinkam dedi ki...

Bak hiç düşünmemiştim şimdi sen söyleyince şöyle bir dinledim de galiba haklısın beynim bile bana ait değil ya da şöyle de diyebiliriz beynim benden kaçıyor yakalasam belki iyi bir temizleyip kendi zevkime göre döşerim :)

Adsız dedi ki...

fazla sık kullandığım bir sözdür..
ve bir kaç kerede yazmıştım yazılarımda ...
''kafasının içini düzenleyemeyen insanlar etrafını düzenler''
ilk başta sert duruyor...
ya da
yanlış anlaşılıyor...
''ne yani dağınık mı yaşayalım'' gibi :))
aslında doğrudur...
ne zaman bu düzenleme konusunda atağa geçsem...
yada durduk yere 2-3 günlük tatillere çıksam...
bu söz gelir aklıma...
biraz kurcalayınca bulunuyor sorun...
sevgiyle...

Adsız dedi ki...

sadece kocaya değil sevgiliye de ... ama o kadar yüklü değil...çoluk çocuk dahil değil en azından :)
düşünsene ataletim sene 2069... xy kadar basit düşünüp xx planlı, çekip çevirebilmek becerisine sahip gelişmiş ırklar olur da biz göremeyiz :P :)

hera

Adsız dedi ki...

ataletim..
ben daha cennetimden bahsedememişken,
değişmiş yazı..
ama iyi ki bağlantılı..
başlayayım o zaman ben..

evlendikten sonra,
hatta bıra evlenmeyi,
adamımı hayatıma soktuktan sonra,
bir dönem kaybettim ben kendimi..
bir elmanın iki yarısı muhabbetini öyle zorlamış olmalıyız ki,
ayıptır söylemesi,
.ıçmaya bile birlikte gidecek olmuştuk bir ara..
eh tabi,
dört duvar arasında oksijen fazlası oldu,
oksijen zehirlenmesinden boğulacak gibi oldum sonra ben bir ara..
ama alışmışım ya,
bir süre nasıl nefes alacağımı bilemedim bir süre..
fazlası zarar,
azı karar dedim,
kendi kendime nefes alabilmek için,
bir nefeslik kaçış alanlarımı böyle yarattım ben de..
en yakın arkadaşlarım da nasıl mutlu oldu buna..
ne diye sorma,
söyleyemem..
adı üzerinde gizli cennet :)

Adsız dedi ki...

sondannn başa..
oyam..
doğru yolu bulmana sevindim ben o dediğin dipdibeliği çıkarken bile yaşamadım.. hiç.. ve kimseyle.. ben çocuksdan bile sıkılan bi deli kadınım..
****************
heram ...
cennet olur derimm ne diycem bu hayale.. ama hayal büyük harfle....
****************
sedenim..
ben de yazmışımdır.. saime hanım .. sıkılan kadın evin şekliyle oynar derdi.. ben de aynı fikirdeyim..
ama bizi sıkı pasaklı sanacaklar burada.. da..
işte.. ben dekoru da severim doğrusu..
**************
ebrucuk..
haha.. hoşuma gitti.. beyni dekore etme fikri.. ben de denemeliyim =)
**************
saklanbacımm...
senin beynini seveyim buradan..
ama pek dertli bırakmışın gibi geldi.. birden bu yorumu..
daraldın mı..
**************
ecem..
ben de oğlak.. ama sooradan yengeç oldum.. rahat ettim dene tavsiye ederim..
de..
görevden kaçılmaz dönemler var elbet..
onları konu dışı tutalım.. diğer zamanlarda biraz beynî tatil yapalımmm
der.. ataletiniz..............

Adsız dedi ki...

Ben beynime kaçmak istemiyorum. Hatta direkt olarak ondan kaçasım var. Birbirimizi bir daha görmesek daha bile mutlu olabiliriz ikimiz de.:)

Bana ne, İlla da Tanaşa...:)
(Senin sebepler+benim sebepler nedeniyle.)

alpernatif dedi ki...

Heh,
Yok ağlaşma değil
Üzüntüde değil
dün dediğim gibi felsefe de değil
hadi kalktım bir odaya adaya gittim
tecrübe ile sabit ki her gidişin bir dönüşü var
döndüğümde de her şey aynı beni bekliyor
ama beyin ayrı bir şey

aslında siz xx lere çok rahat verilebilecek bir öğüt
BEYİN bilir :D

tamam çok uğraşıyorsunuz
kafa bin türlü işle ambale
ama el insaf yahu
yazan ve okuyanların çoğunun bayan olduğu bir blogda,aldınız sazı ele,xy lere ver allaaam ver


Sk elini omuzuna attığında,
Belki senin için geliyordu Atalet ?
Düşünüyordu ki "hah,acele ile işleri bitirdi,şimdi beni istiyor. Dur bir yanına gideyim"
Olamaz mı ?
olur,yani illaki öyledir

Yoksa erkeklerin kendileri için bir şey istediklerini nerde gördünüz :D

Follow my blog with Bloglovin