11 Eylül 2008 Perşembe

burası değil.. şimdiki zaman da değil.. =P




Sosyal seviyesi, mesleği ,evli , dul ya da bakire olup olmadıklarına bakılmadan, herhangi bir kadın , bu Karardan sonra, parfüm, kozmetik malzemeler, takma saç, yüksek topuklu ayakkabılar, takma kalçalar, takma göğüs, korse kullanarak, Majestelerinin tebalarından herhangi birini kandırır ve evlenmeye ikna ederse, cadılık ve benzeri suçlardan yargılanarak cezalandırılacak ve yapılan evlilik geçersiz kabul edilecektir.
1770/ Ingiliz Parlamentosu kararı

10 yorum :

Ece dedi ki...

Parlamentonun bu kararı almasına sebep olan kişi/kişiler, kimi/kimleri baştan çıkartmış ki acaba?
Manyak bu İngilizler vallaa.
Hem kadınağızların yeterli ölçülerde olmayan göğüs ve kalçaları da konu edilmiş bak..Çok alındım ben.

Nerden bulursun böyle ilginç şeyleri be canım?

Çok öpüyorum

geçkalmadımki dedi ki...

Yaa bu ingilizler bi tuhafmış..
yani aslında biraz sıksalar bizde hiç böyle düşünen olmaz. bir kısım medyanın dışında kalan öbürkısım medyayı da biz yanlış anlıyoruz.
karşıdaki bir kısım da şimdi bu konuda yazmaya kalkarsa bizim ülkede de bu günlerin yakın olduğunu söyleyecek.. ne fena...

ayrıca..iyisin değilmi.. dünü okuyamadım.. gece bi merak edip baktım migreni kovdun değilmi..
sevineyim mi?
Sevgiler..

alpernatif dedi ki...

Yes
Budur
Adamlar teee 18. yy dan görmüşler konuyu
Evleniyorsun,göğüs silikon çıkıyor
Evleniyorsun,saç rengi farklı çıkıyor
Evleniyorsun,cinsiyet farklı çıkıyor
Valla insan kendini kazıklanmış gibi hissediyor
Hayır bunun kampanyası da yok,hani eskiyi getir,farkı öde,yeniyi al diye

Adamlara boşuna demokrasinin beşiği dememişiz

kayipsimurg dedi ki...

eee bu durumda bütün evlilikler geçersiz, bütün kadınlar cadı:)
Bütün absürd araştırmaların neden ingilizlerin başının altından çıktığını merak ederdim. Genlerinde varmış adamların :)

Adsız dedi ki...

parfüm yok.
kozmetik yok.
saç yok.
yüksek topuk yok.
göğüs-popo yok.
korseyle beli cazip hale getirmek yok.
acaba şeriata geçip de rahat mı etselermiş, kadını cadı olarak görmeye bu kadar meraklı olunca...

Kedi Narnia dedi ki...

o sayılanların hiç biri olmadan kadın kadın olamazdıki...

geriye ne kaldı peki?

laleninbahcesi dedi ki...

hehehe desene şimdi olsa tüm evlilikler geçersiz olur heemn hemen. Benim anneannem bile dedemin gelme saatinde özel bir kolonyası vardı onu sürerdi. Eğer ingilizlerin resmi cadı avcısı Matthew Hopkins yaşıyor olsaydı, işten başını kaşıyamazdı. Öptüm seni ataletimm

uctemmuz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
uctemmuz dedi ki...

Ha ha haaaa...
Bayıldım bayıldım...:)))

Ben tuhafım malum.
Güzel görünmeye utanırım mesela.

Bu kanun bana uydu yani...

Ama ciddi düşününce:
Nedir tek dişi kalmış uygarlıkların bu kadından ödü kopar hali?
Şimdiki halleriyle bile erkeği acz içinde gösteriyorlar, farkında değiller.
Ece Temelkuran'ın son bir kaçgünlük yazılarına bak vaktin olursa. Döktürmüş, döktürmüş...
Öptüm...:)

kayipsimurg dedi ki...

yaa düşündüm de mesela; "tenha" saçlı olup da peruk kullanan veya metroseksüel olup da evlenince göbeği çayıra salan erkekleri ne ilan edicez onlarla yapılan evlilikler nolucak:)

Follow my blog with Bloglovin