24 Ağustos 2008 Pazar

her gidişin bir dönüşü olmasa....



datçada rüzgar..
hiç durmaz..
durmadı..
haydar bey.. teşekkürler..



begonviller sanki burdaki gibi açmaz başka yerde..
ya da bana öyle gelir..

datçada geceler.. farklıdır..
geceler.. serindir.. sarılmayı sarınmayı.. körükler..

kıskandırmak gibi olmasın..
gene öyle serindi ..

ağustos böcekleri..
sıcaaakkkkkkkkkkkk sıcaaaaaaaaaaaakkk diye bağırdı gerçi.. gün boyu..
hele de akşama doğru.. ama..
o kadar da olmasa..
o buğulu şarap..o rüzgar.. o kadar güzel gelir miydi bize..

deniz hep aynı güzel.. kum da..
o denizi-kumu romantik bir yazarla paylaştık..
aynı suda ıslanmak insanı.. yazar ya da romantik eder mi ki..
bana faydası olur mu ki..=P..

alaçatıda rüzgar güzelmiş gerçek..
lavanta kafe de.. pek hoşmuş..
sokaklar pek keyifli..
kızlar güzel..
midye dolması leziz..
kumru aynı dendiği gibi..

çeşme de.. kale..
yanımdan geçen birinin dediğine göre..
kale işte bunlardan her yerde var..
ama buraya başka türlü mü yakışmış ne ??..
balık leziz..
rüzgar..
hıhı evet orda da pek güzel...

çeşmede de imbat mıdır özel adı rüzgarın..

ayvalıkda tepeden sahile eski mahalleden inmek..
arnavut kaldırımlarının en eskilerine basmak..
fevzi paşa mahallesinde..
of offf...
o ne renk.. o ne cümbüş.. demek..
akşamın alakaranlığı çökerken o ne pembeleşme..
deniz üstünde..
rüzgarda..
ahtapot dolma mı.. kabak çiçeği dolma mı güzel..bilememek..
ama kum midyesini tek geçmek..
hele dostlar sayesinde..
balıkçıda tavuk şnitzel.. bulabilmek.. daha bir özel hissetmekmiş..
söz aldım ayvalık evi için..
bulacaklar benim için..
cunda da taş kahve..

egede yollar pek hoşmuş..
izmir hariç..
izmir tabelaları kadar kötüsünü görmedim..
özellikle şehrin içine sokmak için insanları..
yaplmış sanki..
neyse..
alperim kulakların çınladı izmir izmir..
rüzgarı kordonu konağı..
yeşil dalgada eziyet haline gelmeden geçerken..

..
tatil güzelmiş evet..
neler anlatır dönünce diyenlerin..
ümitleri boşa çıkacak da..
benim tatiller hep aynı hedefe.. amaca.. yönelik..
beyni boşaltmaya..
sistemi resetlemeye..
yeni gözlemleri.. öyküleri kaydedecek yer açmaya..
yaptık geldik..

gene.. bin küsur sayfa yazı..
gene on küsur şişe şarap..
gene kupa kupa kahve..
kulaklıkta buğulu sesler..
çamaltı pazarların renkleri..
gene gün batımları..
ay çıkımları..

balı bademi..
ille de rüzgarı..
gene yollar..
yol kenarları.. satıcılar..

yasu hepsine..
ben döndüm ama ruhum bi süre egede kaldı..
ısrar ettim ayrılamadı yine de..

bu arada bloumu bu kadar düzenli..
bu kadar canlı ve keyifli tutanlara..
kalimerhabalar olsun..

kucak dolusu ege güzelliği olsun..

kapı pencerelerin.. göğün.. denizin .. mavisi..
duvarların beyazı..
güneşin.. kumun.. kadehte şarabın.. parlaklığı..
rüzgarın .. dalgaların nefesi..

içinize dolsun..

11 yorum :

Kedi Narnia dedi ki...

hoşgeldin meleğğiiiiiiiiimmmmmmmmmm

seni ne çok özlediğimi kelimelere dökemem ki şimdi ben

seni sensiz bırakıp yaşatmak, sana seni özletip anlatmak lazım :)))

blogistanın gülü
bi daha bu kadar uzak kalma olur mu?

Adsız dedi ki...

:D
aman okurken üfür üfür
rüzgar esti desem
inan abartmış olmam ...
Yüzümde şapşal bir gülümseme ile kendimden geçmiş bi şekilde bitirdim :)

Hoşgeldin Ataletim..
Sefa geldin :)
Özlemek güzelmiş gerçekten...
Daha bi anlıyomuşsun değerini :) Ben anladım kiii ..
Görüşürüz
sen bi yerleş bakalım ...

uctemmuz dedi ki...

Ho ho hoooo,,,Geldin mi yahu?
(Karanlıkta, balkondayım,,,imla hatalarına aldırmayın.)
Valla sevindim ataletim...
İzmirdeyim ben, dönünce İnşallah daha çok yazarım...Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Hoşgeldin mekanınaaaa :) Hoşluklar getirdin.. :)

Kadeh

burdasaklaniyorum dedi ki...

ay ay ayy...
yoksa aynı anda datçada mı bulunduk biz????
peeeehhhhh....
bi karşılaşsaydık yav, ne süpper olurdu.
bekledik bekledik geldin ataletim.
oh ne güssel.

Ece dedi ki...

Ohhhhhhh
Hosgeldin evine+bloga+kalbimize+ruhumuza...
Cok iyi geldin.

Sagli sollu opucukler ve sarilma ile bol bol sevgiler birakiyorum
Simdilik...
(misafirlerim var.Gittikleri zaman tam gaz okumaya ve yazmaya devam edicem)

kumhavuzu dedi ki...

Günaydınn:)
hoşgeldin..
sen şimdi hepsinin tadını taşı birsüre daha..
pek döneme normal yaşama..yada tadı henüz damağındayken uzat uzatabildiğin kadar..
yorma hırpalama kendini..gerekenleri yap yeter:)

özledim seni.
Sevgiyle öpüyorum

laleninbahcesi dedi ki...

ne hoş oldu bu sene , aynı zamanlarda gittik ve de döndük salimen. Şimdi başlayalım, Cunda Adasında taş ev hayalim, kabak çiçeği dolmasını tek geçerim, kum midyeye balıklama dalarım. Ah gözünü sevdiğimin imbatı sen olmasan nice olur buraların hali derim. Romantik yazara gelince , tahmin ettiğim değildir inşalah , hani gamzeli olan, sevmiyom onu artık:((. Hehehehe bizde kumsalımızı Hatırla Sevgilinin Denizi ile paylaştık, hani küçük olanıyla)). Öptüm seni ataletim , hoşlar geldin sefalar getirdin

imbir dedi ki...

hoşgeldin ataletimm :) böyyyle içten anlattığına göre tatil yaramış :)) bizim buralar güzel gerçekten baharda da bekleriz egeye o zaman da bir başka güzel oluyor.

carpediem dedi ki...

hoşgeldin canım,
özlemişim seni ve yazılarını.

ege benim için ,
çok güzel ve özel bir yer.
yıllar önce gezmiştim oraları...

en son seyahatim ise 2004 'te Fethiye'de düğüne,
gezmeye Ölüdenize.

tekrar hoşgeldin ataletim,

Adsız dedi ki...

hoşgeldin ataletim..
gecikmiş bir hoşgeldin ama kabul edersin sen değil mi ?
aynı duygular içindeyim..
kalbim de ruhum da oralarda kaldı ..
ayılıp, blogbaşı bile yapamadım :))

özledim çok bilesin ..

Follow my blog with Bloglovin