26 Ekim 2007 Cuma

..



perihan mağden hakkında ne düşünürsünüz..

ben severim..
hem de çok severim..

nedenini de hiç de bile anlatmak zorunda değilim..
koca kadın.. mazeret mi vericem burdan.
türkçesini de benzetirim biraz ..kendi yazı dilime..
katletilmiş cümle yapılarını..
ordan oraya hancı tavuğu gibi çakan fikir silsilesini..
..sözcük yetersizliği çekip de..(ya da varmış gibi) habire yeni sözcükler üretmesini filan..
severim..
benzetirim dedim a.. tabii emeğe saygısızlık etmek istemem..
neee okumalar öğrenmeler.. muhtemelen oturmuş bir tekniktir onun sergilediği..
benimki.. üzerinde az düşünülmüş..
pala yelken..
öyle mi denir bilemedim şimdi bak..
çala kalem de.. yelken ne idi..
bakmıycam gugla nasısa bir bilen çıkar ve verir cevabını..
şizoiddüşünce derneği adayı..
sahi böylr bir grup da var biliyo muydunuz..
doğru düşünce bizimki.. diğerleri düşünemiyo diyen =P..
of bu cümleyi artık noktaların arasını boşaltarak da.. okusanız anlayamayacaksınız..
en iyisi bi daha..
benimki..
üzerinde az düşünülmüş..
şizoid düşüncelerin klavyeye gelişine göre dizilişi..
olarak nitelendirilebilir..

beğenirim de üstelik..

hayır çünkü bir insanı sevmek ille de beğenmek değildir..
sevdiklerimin öyle çok beğenmediğim özellikleri var ki..

zaten o yüzden çocuk büyütürken de..asla..
seni sevmem bööle yaparsan demedim de..
seni çok seviyorum ama..
hiç kaçırmadan sevgimi söyleme fıratını..
kızdığımda bile..=P
bu davranışını beğenmedim..
demeyi yeğledim..

fikirlerini geliştirmesini ..
yeniden gözden geçirmesini..
ama pensiplerinin değişmediğini de..
düzenli okuyan anlar..

bu arada prensipler önemlidir..
prensibin yoksa..
neyin üzerine dayandıracaksın değişimini..
neyi değiştireceksin..kardişim..

rengarenk olabilir..
ama yanar döner değildir.. perihan..

ama..
ama..
hiç ummazdım benim..
bugün kendimi.. olduğum gibi olmamı ..
kolaya kaçmaya çalışma imajımı ..
ah bi de neden söz ettiğimi anlasanız..
yeniden gözden geçirip..
alperin kurgu dizilerindeki gözlüklü katı atalet gibi..
yani aslında olduğum gibi olmayı..
geri dönüşümü..
yeniden düşündürebileceğini..

burdan kınıyorum kendisini..
hoppalacık..
hafifffffçecik... ve
eğlenceli.. komik.. saçma.. marjinal.. sorumluluksuz.. olmaktan..
beni bir an için bile..
endişeli bir tereddüte düşürüp..
yoooo... ama ve fakat ve hayır canım..
yaşadık ve biliyoruz ve tatsız buluyoruz..
diyerek mor perçemlerimi savurup..
bir yenidenkendinegelişe kadar geçen kısa süre..
an diyebilir miyiz..
deriz anasını satayım.. niye demiyelim.. herkes neler diyo..
bir an .. şüphe yaşattığı için..

hayır şüpheler yaşanmak için vardır..
tepkim ona değil de..
şüpheyi oluşturan..
kurdu düşürenin kimliği önemli..
olmamalıydı perihan..
bunlar seni okurken olmamalıydı..

hep senin erken yatarım..
krep yapmam..
demelerin yüzünden..

Hiç yorum yok :

Follow my blog with Bloglovin