22 Ekim 2007 Pazartesi

..




kadın erkek karşı karşıya oturuyor..

adam şu dizilerde alıştırılmaya çalışılan yeni ''yakışıklı''erkek modellerinden..
kirli sakal.. kravatsız gömlek üstü ceket..
gömlek yakasının üzerine dölülen saçlar.. dalgalı ve briyantinli..
saçı da gür ve koyu siyaha yakın kahve..
hani ispanyol güney amerikalı mafya tipi..

kadın..güzel..
siyah etek ceket takım içinde beyaz gömlek..
etek boyu diz altında..
ten rengi çorap.. yüksek topuklu siyah iskarpinler..
koyu kestane saçları var..uzun..
kahküllü..
parlak akıllı bakan kara gözlü..
güzel bi ovali var yüzünün..
ağzı burnu muntazam..

ama onda da bir kişilik yansıtan aksesuar makyaj..
ortada gezen binlerce güzelden farklı bi özellik görmedim.

masanın üzerinde..
iki laptop..

iki taraf karşı tarafın sorularını okuyor.. soruyor yani..
soruları kim hazırlamış onu bilmem..program mı kendileri mi..

sunucu yok görünürde..
sadece sesi var..

kamera geniş açı çekim yapınca..
fonda bir de hostes görünüyor..
açık mavi.. parlak giysili..
sarışın uzun saçlı bir ahu..

o da kitlelere dayatılan yeni güzelliğe uygun..

evet herkes güzel ve yakışıklı..
masa modern..
laptoplar süper..

ve ben zaplarkan bu sahnede yakaladım..
nedense bir an duraladım..
kız konuşuyordu..

sorular kolay dedi..
şu ana kadar yani..
ve soruyu okuyunca takıldım.. durdum..

_ asteriks hangi memlekettendir..
a- iskoçya.. b- almanya..
c- galya d- ispanya..

acaip severim asteriksi..
yani çocukluğumdan beri..
filmleri şurda kaç yıllık zaten..

neyse..
hakkaten kolaymış dedim..
sorular..

cevap geldi..
-şimdi ben erkek olmanın dezavantajını yaşıyorum bu soruda dedi.. yarışmacı..
-erkek olmanın avantajları vardır dedi görünmeyen sunucu..

bakakaldım ekrana .. nası yani diyerek..

-ama ben erkek olduğum için televizyon izlemiyorum kadınlar gibi bütün gün.. onun için bilemedim bu soruyu.. joker kullanmak istiyorum..
diğer yarışmacı.. kadın olan..
-biraz düşünmelisiniz dedi.. ben sizden daha eski bir yarışmacı olarak erken olduğunu düşünüyorum joker kullanmanızın..
-ama ben kullanmak istiyorum.. kendi fikrimi uygulayacağım dedi..

joker olarak aileye sorma kararı verdi..
joker aile de zaten.. ordalar..

tombul tatlı bi hanım.. ki.. ablaymış..
ak saçlı sulu bi adam ki.. enişte imiş..

abla hemen
-irlandalı dedi..
yarışmacı..
-nası yani abla.. sen bütün gün gözünü ayırmazsın tvden ama çok hızlı cevapladın.. sen ne dersin enişte..
enişte
-evet oğlum..ben aslında tv izlemem ama.. şimdi bunların kuzeyli bi tipi var.. yani şapka boynuzlar filan.. mantık yürütürsek.. viking olmalı bunlar..
ahanda iskoçya diyecek derken..
o zaman da galya diyelim..demez mi..????

yarışmacı durdu...
mantık yürütüyor..
şimdi ben kadın olan ve bütün gün teve izleyen ablama mı inanayım.. o hemen cevap verdi..
yoksa erkek olan enişteme mi.. o mantık yürüttü..
ve..
ben erkeğin sözünü dinlemeyi tercih ederim..
galya diyelim..

eniştede..
bana inan gerisini merak etme sen dedi..

ulu manitu ve tüm bilge kadınlar..
doğru cevabın bu kadar hata yapılarak bulunması nasıl mümkün olabilir..
ahlaki.. mantıksal bilgisel çarpıklıklar içinde.. pırıl pırıl bi doğru cevap..

sunucu gene ve erkek dayanışmasının gücü gibi bi saçmalık yaptı..
kadın yarışmacı..
-burda bir erkek üstünlüğü sohbeti mi gidiyor.. yoksa ben mi öyle hissediyorum dedi..
-sunucu efenim elbette biz ataerkil ve erkek egemen bir toplumun çocukları olarak..
böyle bir dayanışma içindeyiz..
kadın yarışmacı..
-her ne ise dedi.. bunun beni rahatsız ettiğini bilmenizi isterim..

sonra erkek yarışmacı soruyu okumaya aha doğrusu ekrana baktı..
ve kadın yarışmacıya.. işte dedi.. erkek olsaydınız hemen bilebileceğiniz bir soru..
-gazi antep yöresinde lahmacunun içine konulan patlıcam ezmesinin adı nedir..
(tam burda ohhaaa dedim ben )
a-döğürme b. söğürme..
c-darında d-karında

kadın durdu kaldı..
dedi ki..
üstelik antep yemeklerini severim.. ve bikaç tanesini de bilirim..
ama bunu hiç duymadım..
sunucu salağı..
gaziantepin nesi meşhur dedi..
kadın yarışmacı..
genelde yemekleri dedi..

sonra bu karında ve darında bana hiç birşey çağırıştırmıyor..
nedense onları hemen eledim..
ama döğürme.. hani patlıcanı döğmek ezmek gibi bi şey olabilir..

erkek yarışmacı..
kadınlara has sağduyularınız vardır hani sizlerin.. iç sesleriniz.. onu dinleyin diye bi akıl verdi..
kadın kaşını kaldırdı..
-patlıcan ezme ile kadınca sağduyu arasında bir ilişki kuramadım ama neyse..

............
ben orda terkettim programı zaten asteriks için kalmış..
ve iki yanlıştan nası bi doğru çıktığını görünce takılmıştım..

ama patlıcana olan sevgim bile tutamadı beni daha fazla..

............
bana sorsanız..
bence asteriks.. armorikli..
kökü galyalı..
galyalı ve kelt kökenli insan toplulukları zaten.. avrupa nüfusunu oluşturuyor..
normanlar.. vikingler..
orta okul.. kardeşim..





iskandinav kökenli dersin..
çünkü boynuzlu bi şapka giyiyor..
tamam..
ama o zaman ne işin var kuzey batı fransa da..
bi de geh geh geğirirsin..
mantık yürüttüm diye..
sen tümüyle bir hatasın hata..

ey kebap kültürü ile kadını ezen ..
ey.. erkek dayanoışması diye.. ucube muhabbetler yapan..
ey.. yanlışları bile doğruya çıkan şanslı xyler..

ne diyim..
manitu sizi xxsiz bıraksın desem olmaz..
xxler başınızı yesin desem.. sevmem baş yiyen xxleri ben de..
en iyisi genel kültür dileyim size..
aniden okuma ve eğitilme içgüdünüz olsun..
aşın artık bu saçma kompleksleri de
önümüze bakalım..



sahi bunlar bi de oy kullanıyolar değil mi..
ya da kullanmamak tercihimdir diyolar..
ya da.. girelim.. yıkalım.. yakalım.. diyolar..
erkek dayanışması adına..

Hiç yorum yok :

Follow my blog with Bloglovin